Шановні батьки, учні, колеги!
Я рада Вас вітати на сторінках блогу! Маю надію, що розміщені матеріали будуть корисними для Вас.
Сторінки
неділя, 7 лютого 2016 р.
субота, 6 лютого 2016 р.
Калькулятори "Золотого перерізу"
Багато з вас, напевно, будуть здивовані, коли дізнаються, що логотип всесвітньо відомої компанії Apple, створений на основі закономірностей "золотого перерізу":
Золотий переріз - співвідношення двох величин, що дорівнює 1,618033988749895 ≈ 1,618, відоме ще, як "божественна пропорція", настільки часто зустрічається в живій природі, що є, по-суті, однією з найважливіших закономірностей природи. Також золотий переріз з глибокої давнини знаходить широке застосування у практичній діяльності людини: золотий перетин - одна з простих математичних закономірностей, які є визнаними канонами в образотворчому мистецтві, архітектурі, веб-дизайні. Мабуть тому наукові роботи школярів на тему "золотого перерізу" одні з найпопулярніших на щорічних конкурсах МАН.
пʼятниця, 5 лютого 2016 р.
Гра в асоціації КАТЕНА – шлях до розвитку креативного мислення
Гра в асоціації за певними правилами КАТЕНА – шлях до розвитку креативного мислення
Не так давно я почала активно цікавитись різними нестандартними засобами розвитку креативного мислення, особливо мене цікавить застосування усіх цих засобів щодо освітньої галузі математики. Також для себе з’ясувала, що деякі методики, які чудово діють в різних галузях, при розробці бізнес-проектів тощо можна застосовувати й в освітній галузі, зокрема, в математиці. Однією з таких цікавих прийомів мені здалась гра в асоціації - КАТЕНА.
четвер, 4 лютого 2016 р.
До уваги учнів 7-х класів! Контрольні питання з теми "Формули скороченого множення"
У математиків існує своя мова – це формули.
С.В. Ковалевська.
Шановні учні 7-х класів!
Але для того, щоб іх застосовувати, ви повинні ії ВИВЧИТИ!
Контрольні питання з теми "Формули скороченого множення"
середа, 3 лютого 2016 р.
Виступ на засіданні творчої майстерні в гімназії № 48 «Використання ІКТ в навчально-виховному процесі»
2 лютого 2016 року в гімназії №48 відбулося засідання творчої майстерні «Використання ІКТ в навчально-виховному процесі», в якому представляли свої наробки вчителі, які атестуються в 2016 році.
Власова І.О. продемонстрували вміле володіння різноманітним програмним забезпеченням: «Power Point», «Prezi», «Smart-Notebook», «Geo Gebrа», аудіоподкасти, соціальні сервіси Веб-2.0 під час проведення уроків.
вівторок, 2 лютого 2016 р.
пʼятниця, 29 січня 2016 р.
Використання пазлів в навчальному процесі
Використання пазлів при вивченні математики
Давно хотіла написати допис про пазли та про можливе використання іх при вивченні математики.
Пазл в перекладі з англійської означає – головоломка, загадка.
Часто зустрічаюсь в Інтернеті та на сервісах, де можна створити такі головоломки з написанням цього слова з двома літерами «ПАЗЗЛ» - це невірно. Хоча загальних правил запозичення і не існує, все ж, варто приймати той варіант, який простіше в вимові та написанні. У нас немає жодного запозиченого слова, де подвійні приголосні були б перед іншою приголосної. В англійській мові подвійні приголосні виконують функції відмінні від функцій в українській мові. Зокрема, для збереження закритого складу. Багато слів запозичувалися, мабуть, виходячи з позиції графічної схожості. Таке ж написання вважається правильним в «Тлумачному словникові іншомовних слів.»-М.: Ексмо, 2008. КРИСІН Л. П.
Часто зустрічаюсь в Інтернеті та на сервісах, де можна створити такі головоломки з написанням цього слова з двома літерами «ПАЗЗЛ» - це невірно. Хоча загальних правил запозичення і не існує, все ж, варто приймати той варіант, який простіше в вимові та написанні. У нас немає жодного запозиченого слова, де подвійні приголосні були б перед іншою приголосної. В англійській мові подвійні приголосні виконують функції відмінні від функцій в українській мові. Зокрема, для збереження закритого складу. Багато слів запозичувалися, мабуть, виходячи з позиції графічної схожості. Таке ж написання вважається правильним в «Тлумачному словникові іншомовних слів.»-М.: Ексмо, 2008. КРИСІН Л. П.
середа, 27 січня 2016 р.
"Собачка", "равлик" чи "мавпячий хвіст" ?
Напевно, на сьогоднішній
день майже не знайдеться людини, яка була б не знайома з символом @.
Коли я вперше
створювала електронну пошту, то в той час навіть не подумала пошукати інформацію про цей
загадковий символ, який всі називають
«собачкою», і навіщо він потрібний? Треба, так треба.
Але ось зовсім
недавно, при пошуку зовсім іншої інформації, на очі потрапила стаття про те, як називають цей символ в різних країнаї, і я зацікавилась. Дуже корисним мені здалось есе Дмитра Михайловича Златопольського в якому він
розкриває «таємницю» цього значка і розповідає про історію символу @ -
«комерційного ет», що походить від англійського at (читається ет).
четвер, 21 січня 2016 р.
Майстер-клас за темою "Живі" презентації PREZI"
21 січня 2016 року в гімназії № 48 пройшов майстер-клас за темою "Живі" презентації PREZI", модератор - вчитель математики та інформатики Власова І.О. Під час проведення майстер-класу вчителі познайомились з сервісом PREZI, вчилися використовувати його в професійній діяльності педагогів.
На початку майстер-класу було проаналізовано особливості редакторів Prezi.com і
PowerPoint, розкриті можливості редактора Prezi.com як інструменту за
поданням навчальної інформації. Вчителі створювали приклади презентацій у редакторі Prezi.com, розкрили для себе можливості редактора Prezi.com як інструменту для подання навчальної інформації.
Підписатися на:
Дописи (Atom)