неділю, 7 лютого 2016 р.

Третє конкурсне випробування "Захист освітнього проекту"

 Конкурс "Учитель року 2016" номінація "математика"

Третім  конкурсним випробуванням на ІІ (міському) етапі конкурсу "Учитель року-2016"  був "Захист освітнього проекту".


Під час жеребкування в перший конкурсний день кожен учитель витягнув собі тему освітнього проекту та порядок захисту проекта.
Теми освітніх проектів були наступні:

  1. Видатні українські математики (7 кл.)
  2. Українська вишиванка: математичний код і народний оберіг (7 кл.)
  3. Степінь з цілим показником і його застосування у фізиці, хімії, біології, статистиці (8 кл.).
  4. Розв’язування рівнянь і нерівностей з модулем (8 кл., груповий, урочний (6 уроків), форма презентації результатів – змагання груп).
  5. Ланцюгові дроби та їх застосування (9 кл.).
  6. Розв’язування систем лінійних алгебраїчних рівнянь за допомогою графів (10 кл., математичний).
  7. Текстові задачі з нерівностями (9 кл.).
  8. Метод інтервалів – універсальний метод розв’язування нерівностей (груповий, урочний, 9,10,11 кл.).
  9. Похідна та її застосування до розв’язування прикладних задач (11 клас
  10. Функція як математична модель реальних процесів (7 або 8клас).

 Складність випробування була в тому, що більшість конкурсантів були лише віддалено знайомі з проектною технологією. Окрім того, на створення та підготовку до захисту проекту було всього два дні та дві ночі, але не дивлячись ні на що, майже всі дуже добре впорались з завдання. Декому не вистачило досвіду, бо вони не працювали за проектною технологією, дехто не зміг представити проект логічно та послідовно, не представив повноту структури проекту. У журі були певні питання майже до кожного  з конкурсантів. 
Нажаль, був дуже обмежений час - 15 хвилин на захист та предствалення проекту. На мій погляд, за цей час можна не встигнути повністю розкрити суть проекту, описати всі етапи та представити результати роботи над проектом.

 Не дивлячись ні на що, всі виступи по захисту проектів були творчі, цікаві, у декого звучали креативні ідеї, а дехто створював проект за стандартною технологією.
Максимальний бал, який можна було отримати за це випробування складав 30 балів. Оцінки за це випробування теж відрізнялись, розбіг балів складав не більше 10.

Всі представлені проекти можна побачити на інформаційних ресурсах конкурсантів. 



Немає коментарів:

Дописати коментар