Вправи створені у LearningApps


Вправи, створені з використанням хмарних технологій Веб 2.0

Пропоную вашій увазі декілька інтерактивних сервісів за допомогою яких можна створювати дидактичні матеріали  А почнемо ми з багатьом відомого й цікавого сервісу LearningApps.



Сервіс LearningApps є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів у навчальних закладах різних типівЦе конструктор для розробки інтерактивних завдань для застосування на уроках і в позакласній роботі.
LearningApps.org розробляється як науково-дослідний проект Центру Педагогічного коледжу інформатики освіти PH Берн у співпраці з університетом м.Майнц та Університетом міста Циттау/Герліц (Німеччина).
Основна ідея інтерактивних завдань полягає в тому, що учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню пізнавального інтересу учнів.
На сайті можна зайти в тьюторську і познайомитися з найважливішими функціями роботи сервісу (відео англійською мовою). 
 Існуючі модулі LearningApps можуть бути безпосередньо включені у зміст навчання, а також їх можна змінювати або створювати в оперативному режимі.

На сервісі є галерея загальнодоступних інтерактивних завдань, яка щодня поповнюється новими матеріалами, які створені викладачами різних країн.

Сервіс LearningApps має зрозумілий інтерфейс користувача на 5 мовах, для вибору потрібної мови необхідно в правому верхньому кутку вибрати відповідний прапорець.
У даному середовищі можна швидко створити інтерактивні завдання за зразками галереї LearningApps.
Важливо відзначити, що правильність виконання завдань перевіряється миттєво. 
Сервіс LearningApps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були поміщені при бажанні на сторінки сайтів або блогів викладачів та учнів.
На жаль, в шаблонах зустрічаються окремі друкарські помилки при перекладі на російську мову, які неможливо виправити вручну, і не всі типи завдань доступні для роботи з кирилицею.

Пропоную вашій увазі приклади завдань з математики, створених на цьому сервісі: 












Вправи створені мною

2 коментарі: