суботу, 6 лютого 2016 р.

Калькулятори "Золотого перерізу"

Багато з вас, напевно, будуть здивовані, коли дізнаються, що логотип всесвітньо відомої компанії Apple, створений на основі закономірностей "золотого перерізу":



Золотий переріз - співвідношення двох величин, що дорівнює  1,618033988749895 ≈ 1,618, відоме ще, як "божественна пропорція", настільки часто зустрічається в живій природі, що є, по-суті, однією з найважливіших закономірностей природи. Також золотий переріз з глибокої давнини знаходить широке застосування у практичній діяльності людини: золотий перетин - одна з простих математичних закономірностей, які є визнаними канонами в образотворчому мистецтві, архітектурі, веб-дизайні. Мабуть тому наукові роботи школярів на тему "золотого перерізу" одні з найпопулярніших на щорічних конкурсах МАН.

пʼятницю, 5 лютого 2016 р.

Гра в асоціації КАТЕНА – шлях до розвитку креативного мислення


Гра в асоціації за певними правилами КАТЕНА – шлях до розвитку креативного мислення



Не так давно я почала активно цікавитись різними нестандартними засобами розвитку креативного мислення, особливо мене цікавить застосування усіх цих засобів щодо освітньої галузі математики. Також для себе з’ясувала, що деякі методики, які чудово діють  в різних галузях,  при розробці бізнес-проектів тощо можна застосовувати й в освітній галузі, зокрема,  в математиці. Однією з таких цікавих прийомів мені здалась гра в асоціації - КАТЕНА.

четвер, 4 лютого 2016 р.

До уваги учнів 7-х класів! Контрольні питання з теми "Формули скороченого множення"


У математиків існує своя мова – це формули. 
С.В. Ковалевська.


Шановні учні 7-х класів!


Оскільки  формули скороченого множення не просто потрібні, а й дуже корисні, то вам обов`язково потрібно навчитись ними користуватись. Їх  застосовують для спрощення обчислень, а також розкладання многочленів на прості множники, швидкого множення многочленів. 

Але для того, щоб іх застосовувати, ви повинні ії ВИВЧИТИ!


Контрольні питання з теми "Формули скороченого множення"


середу, 3 лютого 2016 р.

Виступ на засіданні творчої майстерні в гімназії № 48 «Використання ІКТ в навчально-виховному процесі»

2 лютого 2016 року в гімназії №48 відбулося засідання творчої майстерні «Використання ІКТ в навчально-виховному процесі», в якому представляли свої наробки вчителі, які атестуються в 2016 році. 
Власова І.О. продемонстрували вміле володіння різноманітним програмним забезпеченням: «Power Point», «Prezi», «Smart-Notebook», «Geo Gebrа», аудіоподкасти, соціальні сервіси Веб-2.0 під час проведення уроків.



Друге конкурсне випробування "Майстер-клас"

Конкурс "Учитель року 2016" номінація "Математика"

Другим конкурсним випробуванням на ІІ (міському) етапі конкурсу "Учитель року-2016"  був "Майстер-клас".

вівторок, 2 лютого 2016 р.

Перше конкурсне випробування "Тестування з фахової майстерності"

Конкурс "Учитель року 2016" номінація "математика"


Першим конкурсним випробуванням на ІІ (міському) етапі конкурсу "Учитель року-2016"  було тестування з фахової майстерності.

пʼятницю, 29 січня 2016 р.

Використання пазлів в навчальному процесі

Використання пазлів при вивченні математики

 

Давно хотіла написати допис про пазли та про можливе використання іх при вивченні математики.
Пазл в перекладі з англійської означає – головоломка, загадка.
Часто зустрічаюсь в Інтернеті та на сервісах, де можна створити такі головоломки з написанням цього слова з двома літерами «ПАЗЗЛ»
 - це невірно. Хоча загальних правил запозичення і не існує, все ж, варто приймати той варіант, який простіше в вимові та написанні. У нас немає жодного запозиченого слова, де подвійні приголосні були б перед іншою приголосної. В англійській мові подвійні приголосні виконують функції відмінні від функцій в українській мові. Зокрема, для збереження закритого складу. Багато слів запозичувалися, мабуть, виходячи з позиції графічної схожості. Таке ж написання вважається правильним в «Тлумачному словникові іншомовних слів.»-М.: Ексмо, 2008. КРИСІН Л. П.

середу, 27 січня 2016 р.

"Собачка", "равлик" чи "мавпячий хвіст" ?




Напевно, на сьогоднішній день майже не знайдеться людини, яка була б  не знайома з символом  @.
Коли я вперше створювала електронну пошту, то в той час  навіть не подумала пошукати інформацію про цей загадковий символ,  який всі називають «собачкою», і навіщо він потрібний? Треба, так треба.

Але ось зовсім недавно, при пошуку зовсім іншої інформації, на очі потрапила стаття  про те, як називають цей символ в різних країнаї,   і я зацікавилась. Дуже корисним  мені здалось есе  Дмитра Михайловича Златопольського в якому він розкриває «таємницю» цього значка і розповідає про історію символу @ - «комерційного ет», що походить від англійського at (читається ет).

четвер, 21 січня 2016 р.

Майстер-клас за темою "Живі" презентації PREZI"



21 січня 2016 року в гімназії № 48 пройшов майстер-клас за темою "Живі" презентації PREZI", модератор - вчитель математики та інформатики Власова І.О. Під час проведення майстер-класу вчителі познайомились з сервісом PREZI, вчилися використовувати його в професійній діяльності педагогів.
На початку майстер-класу було проаналізовано особливості редакторів Prezi.com і
PowerPoint, розкриті можливості редактора Prezi.com як інструменту за
поданням навчальної інформації. Вчителі створювали приклади презентацій у редакторі Prezi.com, розкрили для себе можливості редактора Prezi.com як інструменту для подання навчальної інформації.

вівторок, 19 січня 2016 р.

Сервіс для спільної роботи в "хмарах" Microsoft OneNote Online.


Сьогодні нові інформаційні технології - невід’ємна частина нашого життя. Маючи в своєму розпорядженні комп'ютер, можна інтенсифікувати процес навчання, зробити його більш наочним і динамічним, формувати уміння працювати з інформацією, готувати особистість "інформаційного суспільства", формувати дослідницькі уміння, розвивати комунікативні здібності. Це забезпечує швидке і міцне опанування навчального матеріалу, розвиває пізнавальні здібності та розумові якості учнів, сприяє активізації їх пізнавальної діяльності.