четвер, 4 лютого 2016 р.

До уваги учнів 7-х класів! Контрольні питання з теми "Формули скороченого множення"


У математиків існує своя мова – це формули. 
С.В. Ковалевська.


Шановні учні 7-х класів!


Оскільки  формули скороченого множення не просто потрібні, а й дуже корисні, то вам обов`язково потрібно навчитись ними користуватись. Їх  застосовують для спрощення обчислень, а також розкладання многочленів на прості множники, швидкого множення многочленів. 

Але для того, щоб іх застосовувати, ви повинні ії ВИВЧИТИ!


Контрольні питання з теми "Формули скороченого множення"


середа, 3 лютого 2016 р.

Виступ на засіданні творчої майстерні в гімназії № 48 «Використання ІКТ в навчально-виховному процесі»

2 лютого 2016 року в гімназії №48 відбулося засідання творчої майстерні «Використання ІКТ в навчально-виховному процесі», в якому представляли свої наробки вчителі, які атестуються в 2016 році. 
Власова І.О. продемонстрували вміле володіння різноманітним програмним забезпеченням: «Power Point», «Prezi», «Smart-Notebook», «Geo Gebrа», аудіоподкасти, соціальні сервіси Веб-2.0 під час проведення уроків.



Друге конкурсне випробування "Майстер-клас"

Конкурс "Учитель року 2016" номінація "Математика"

Другим конкурсним випробуванням на ІІ (міському) етапі конкурсу "Учитель року-2016"  був "Майстер-клас".

вівторок, 2 лютого 2016 р.

Перше конкурсне випробування "Тестування з фахової майстерності"

Конкурс "Учитель року 2016" номінація "математика"


Першим конкурсним випробуванням на ІІ (міському) етапі конкурсу "Учитель року-2016"  було тестування з фахової майстерності.

пʼятниця, 29 січня 2016 р.

Використання пазлів в навчальному процесі

Використання пазлів при вивченні математики

 

Давно хотіла написати допис про пазли та про можливе використання іх при вивченні математики.
Пазл в перекладі з англійської означає – головоломка, загадка.
Часто зустрічаюсь в Інтернеті та на сервісах, де можна створити такі головоломки з написанням цього слова з двома літерами «ПАЗЗЛ»
 - це невірно. Хоча загальних правил запозичення і не існує, все ж, варто приймати той варіант, який простіше в вимові та написанні. У нас немає жодного запозиченого слова, де подвійні приголосні були б перед іншою приголосної. В англійській мові подвійні приголосні виконують функції відмінні від функцій в українській мові. Зокрема, для збереження закритого складу. Багато слів запозичувалися, мабуть, виходячи з позиції графічної схожості. Таке ж написання вважається правильним в «Тлумачному словникові іншомовних слів.»-М.: Ексмо, 2008. КРИСІН Л. П.

середа, 27 січня 2016 р.

"Собачка", "равлик" чи "мавпячий хвіст" ?




Напевно, на сьогоднішній день майже не знайдеться людини, яка була б  не знайома з символом  @.
Коли я вперше створювала електронну пошту, то в той час  навіть не подумала пошукати інформацію про цей загадковий символ,  який всі називають «собачкою», і навіщо він потрібний? Треба, так треба.

Але ось зовсім недавно, при пошуку зовсім іншої інформації, на очі потрапила стаття  про те, як називають цей символ в різних країнаї,   і я зацікавилась. Дуже корисним  мені здалось есе  Дмитра Михайловича Златопольського в якому він розкриває «таємницю» цього значка і розповідає про історію символу @ - «комерційного ет», що походить від англійського at (читається ет).

четвер, 21 січня 2016 р.

Майстер-клас за темою "Живі" презентації PREZI"



21 січня 2016 року в гімназії № 48 пройшов майстер-клас за темою "Живі" презентації PREZI", модератор - вчитель математики та інформатики Власова І.О. Під час проведення майстер-класу вчителі познайомились з сервісом PREZI, вчилися використовувати його в професійній діяльності педагогів.
На початку майстер-класу було проаналізовано особливості редакторів Prezi.com і
PowerPoint, розкриті можливості редактора Prezi.com як інструменту за
поданням навчальної інформації. Вчителі створювали приклади презентацій у редакторі Prezi.com, розкрили для себе можливості редактора Prezi.com як інструменту для подання навчальної інформації.

вівторок, 19 січня 2016 р.

Сервіс для спільної роботи в "хмарах" Microsoft OneNote Online.


Сьогодні нові інформаційні технології - невід’ємна частина нашого життя. Маючи в своєму розпорядженні комп'ютер, можна інтенсифікувати процес навчання, зробити його більш наочним і динамічним, формувати уміння працювати з інформацією, готувати особистість "інформаційного суспільства", формувати дослідницькі уміння, розвивати комунікативні здібності. Це забезпечує швидке і міцне опанування навчального матеріалу, розвиває пізнавальні здібності та розумові якості учнів, сприяє активізації їх пізнавальної діяльності.

неділя, 17 січня 2016 р.

До уваги учасників Всеукраїнського етапу Міжнародного математичного конкурсу "Кенгуру"!

 До уваги тих, кто приймав участь у конкурсі 

4 грудня 2015 року!



Шановні учні 2-6 класів, ті, хто приймав участь у конкурсі 4 грудня 2015року. На сайті конкурсу вже опубліковані  результати Всеукраїнського етапу конкурсу. Для того, щоб їх переглянути необхідно зайти на сайт конкурсу та відкрити РЕЗУЛЬТАТИ на головній сторінці. Потім ввести місце проведення конкурсу. Окрім того, можна переглянути  в розділі архів задач  розміщені відповіді до завдань та критерії оцінювання.

Перейти на сайт конкурсу:


субота, 16 січня 2016 р.

Graph Sketch - простий онлайн генератор графіків елементарних функцій

Graph Sketch - онлайн генератор графіків елементарних функцій


GraphSketch - мабуть, найпростіший і зручний онлайн-генератор графіків, який можна рекомендуватим використовувати навіть на самому початку вивчення графіків функцій.


Ось ті можливості, які пропонує GraphSketch:

• До 6 рівнянь на одному графіку.
• Різні кольори для всіх графіків для більш легкого порівняння.
• Зміна масштабу і відстані між мітками осей.
• Два режими: графіки звичайних функцій і заданих параметрично.
• Можливість завантажити отримані зображення і отримати постійне посилання на ваш графік.
• Налаштування розмірів зображення.

Всі ці 6 графіків я побудувала за пару хвилин у GraphSketch: