суботу, 2 грудня 2017 р.

Маршрут у майбутнє курс «Сам собі аналітик»





АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ навчально-виховного процесу І ОРГАНІЗАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ

Робота в школі - це не тільки навчання дітей, а й складання звітів, написання планів, розробка і оформлення різних видів цифрової документації. Полегшити працю педагогів покликані різні програмні додатки, розроблені професійними розробниками з урахуванням російського законодавства, вимоги стандартів і ергономіки електронних ресурсів.

Наш курс не є конкурентом професійним розробкам, ми хочемо навчити педагогів-предметників створювати необхідні ресурси засобами табличних і текстових процесорів. Отримані навички знадобляться в разі відмови роботи корпоративного ресурсу через проблеми з інтернетом або локальною мережею, або в разі потреби створення документа, відсутнього в базі розробника.

Курс «Сам собі аналітик» знайомить слухачів з можливостями текстового і табличного процесорів для автоматизації процесів інформаційно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу та організаційного управління освітньою організацією.

В основу курсу покладено трудові функції, описані в професійному стандарті педагога: володіння основами роботи з текстовими редакторами і електронними таблицями.

Даний курс продовжує програму з п'яти треків з навчання педагогів застосування сучасних інформаційних технологій в проектуванні і реалізації освітнього процесу відповідно до ФГОС, розроблену викладачами Тольяттинского державного університету.
Курс розроблений за підтримки освітнього напряму «Рибаков Фонд» та ІДО ТГУ http://do-tlt.ru/.

Маршрут у майбутнє МООК "Змішане навчання в сучасній школі"

 Електронне навчання та дистанційні освітні технології все ширше проникають в загальноосвітні школи, доповнюючи традиційні уроки і якісно перебудовуючи їх.


МООК "Змішане навчання в сучасній школі" складається з двох самостійних курсів:

Змішане навчання в сучасній школі: освітні моделі"

(Кількість годин - 18, терміни проведення: 02.10.2017 - 17.10.2017);

"Змішане навчання в сучасній школі: інструменти педагога"

(Кількість годин - 18, терміни проведення: 06.11.2017 - 26.11.2017).

Маршрут у майбутнє курс: "Проектування навчальних завдань з математики в середовищі Teacher Desmos"

 Курс орієнтований на вчителів математики та інформатики середніх шкіл.

Від учасників очікується:

 - створення активностей в середовищі Teacher Desmos;

-Участь в тестуванні активностей в ролі учнів і готовність розробляти свої власні активності;

-Участь в навчанні онлайн і проведення своїх власних активностей з навчання інших учасників проекту.

Результати навчання (вміння, досвід):

-вміння використовувати готові активності в Teacher Desmos;

-вміння створювати свої власні активності в середовищі;

-вміння генерувати курс в середовищі і організовувати навчання учнів.

формуються компетентностей: 

-навички роботи з графічним калкулятори Desmos і середовищем Teacher Desmos;

Спеціалізація: Навчальний дизайн

Більше можна дізнатись на сайті  Швидкий старт з desmos


пʼятницю, 1 грудня 2017 р.

Маршрут у майбутнє

 Мене дуже заціквила програма "Маршрут у майбутнє. Сайт якої http://prof.notoproject.org/

Навчання проходить у формі дистанційних майстер-класів, масових відкритих онлайн курсів, мікро-курсів і вебінарів. Автори курсів - кращі вітчизняні фахівці в галузі впровадження цифрових технологій в шкільній освіті. 
Програма та курси російською мовою, але матеріал, дійсно цікавий, корисний. Я теж пройшла кілька курсів по трьом напрямкам.

середу, 29 листопада 2017 р.

Відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

26 листопада в м. Києві відбувся  ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики.
Усі 10 районів міста Києва писали завдання за текстами, що були розроблені журі Київської міської олімпіади. Вона має стати важливим етапом підготовки до ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади. Нижче наводимо умови та розв’язання завдань по усіх класах.

Зверніть увагу, в розв’язанні задачі №5 для 10-го класу було уточнення.
Завантажити умови та розв’язання.

В цьому році на районному етапі учні 6-11 класів гімназії принесли 5 призових місць:


неділю, 26 листопада 2017 р.

Інтерактивний урок "Перетворення графіків функцій"

Шановні учні 9-х класів!
Урок створено в першу чергу  для тих, хто щось не зрозумів по даній темі, хто пропустив дану тему і йому потрібно самостійно опрацювати матеріал.
Спробуйте пройти урок. Якщо ви знаєте матеріал, то перевірти себе , проходячи тести.

суботу, 25 листопада 2017 р.

Інтерактивний урок, створений за допомогою сервісу wizer.me

Що таке інтерактивний урок, думаю,  нікому пояснювати не потрібно.
Для чого він потрібен?   В першу чергу, для реалізації моделей змішаного навчання, таких як "перевернутий клас", "зміна робочих місць".
За допомгою яких сервісів можна створити такий урок?


Сервісів дуже багато, але я сьогодні хочу знову зупинитись  https://app.wizer.me/
та його можливостях. Про цей сервіс я писала у дописах   Інтеративний робочий лист з геометрії за темою "Трапеція. Середня лінія трапеції. Теорема Фалеса"
та  Он-лайн конструктор інтерактивного робочого листа.

суботу, 11 листопада 2017 р.

Вінсент Ван Гог, його "живі полотна" та неочікувана математика

 Сучасники вже неодноразово намагаються "оживити" роботи відомого одержимого майстра Вінсента Ван Гога *.  Для  цього створююсть незвичайні виставки, намагаючись показати рух на полотнах автора. Але те, що Ван Гог хотів передати  рух помітили й математики.Особливо це видно з картин, написаних під час останніх місяців його життя, коли він  хворів та перебування в лікарні.

вівторок, 7 листопада 2017 р.

Презентація проекту системи дистанційного навчання з використанням хмарних технологій


Під час осінніх канікул з 30 жовтня по 4 листопада Департамент освіти і науки, молоді та спорту проводло уже традиційний тижневий освітній фестиваль управлінської майстерності «Kyiv EdFest»  в якому прийняли участь освітяни столиці,  відвідали семінари, майстер-класи, тренінги.
Мене особисто зацікавили теми : "Презентація системи дистанційного навчання з використанням хмарних технологій" та Майстер-клас "Вимірювання  в ІТ" та "Програмування без мов програмування". Нажаль, на другий захід реєстрація вже була закрита, а на перший я потрапила.