Сьогодні хочу написати про новий, дуже цікавий інструмент для створення вчителем так званих інтерактивних робочих листів, або іншими словами тестів, але з більшими можливостями.
Wizer був створений у 2015 році і є безкоштовним, дуже простим у використанні, швидким та цікавим додатком для створення незвичайних та яскравих тестових матеріалів або інтерактивних робочих листів.
Що розуміють під терміном ІНТЕРАКТИВНИЙ РОБОЧИЙ ЛИСТ?
Інтерактивним робочим листом (ІРЛ) прийнято називати цифровий засіб організації вчителем навчальної діяльності учнів за допомогою хмарних сервісів і веб-інструментів.
Де можна використовувати цей сервіс, я думаю питань не виникає. Сучасні технології навчання вимагають нестандартні підходи, такі як змішане та перевернуте навчання, дистанційне навчання тощо.
Дуже важливо, що на такий лист можна розміщувати відео, зображення, навчальні завдання, тести. Окрім того, всі ці засоби інтерактивні, і ми отримуємо зворотний зв'язок від учнів.
Той, хто знайомий з Google формами та створював за допомогою цього сервісу тестовий матеріал позитивно оцінить Wizer теж.
Готові інтерактивні робочі листи можна використовувати не тільки при дистанційному навчанні, при виконанні домашньої роботи, підготовці до контрольної роботи, а й в класі, як при роботі за компьютерами так і на інтерактивній дошці.
Працювати з цим додатком дуже цікаво та приємно. Едина проблема - сервіс англомовний, але достатньо зрозумілий інтерфейс, а те що не зрозуміло - можна перекласти за допомогою он-лайн перекладача.
Після реєстрації відкривається наступна сторінка, де у вас є можливість обрати дизайн (шаблон) майбутнього інтерактивного робочого листа, змінити шрифт, кольорову гамму тощо.
Завдання на Wizer можно створювати різних типів:
- питання c відкритою відповіддю;
- питання з вибором відповіді (альтернативний тест);
- коментування відео, зображення;
- тести на відповідність;
- заповнення таблиці;
- диктант з пропущеними словами тощо
Ви можете розмістити відео, зображення і супроводити їх надписами або завданнями для учнів.
Наступним чином виглядає створення завдання з відкритою відповіддю:
Питання з вибором відповіді:
Таблиця:
Ви можете розмістити рисунок в вашому робочому листі та вставити мітки, учні повинні правильно записати назви об'єктів.
Ще декылька прикладыв рызних видыв завдань, якы можна створити у Wizer:
Завдання створіть пари - так виглядає заготовка.
А це процес створення завдання учителем:
Окрім того, цей інструмент можна використовувати як віртуальний клас, учитель створює свій Google клас та запрошує туди учнів, а можна просто відправити учневі посилання. Після реєстрації учнем, в аккаунті вчителя відображаються усі, хто проходив чи проходить тест та всі відповіді, які дали учні.
Сервіс створений продумано, на відміну від Google форм, дуже зручний при перевірці відповідей учнів. Вчитель також має можливість прокоментувати кожну відповідь та відправити учневі.
Все, що ви створюєте в Wizer, може використовуватися учнями в вашому Google Класі. Або просто відправити учням посилання. Так виглядає тест на відповідність:
Автоматично ви можете формувати свій електронний журнал з відповідями учнів. Можна також налаштувати сервіс, щоб він автоматично відправляв правильні та неправильні відповіді учневі.
Посилання на канал, де можна докладно переглянути як працювати з сервісом (звичайно ж, на англійській мові)
https://www.youtube.com/channel/UCb5Ayl9b4q8Pmh5Vy5eDxvg
Інтерактивний лист, вигляд:
Ось такий інтерактивний робочий лист мені вдалось створити Геометрія 8 клас.
Для перегляду ІРЛ в сервісі треба теж зареєструватись.
Допис для учнів 8 класів з ІРЛ:
Для перегляду ІРЛ в сервісі треба теж зареєструватись.
Допис для учнів 8 класів з ІРЛ:
Мені цей сервіс дуже сподобався. Є бажання працювати й далі.
Можливо, хтось ще знайомий з цим інструментом, чи познайомився й хоче чимось поділитись - це можна робити у коментарях.
Немає коментарів:
Дописати коментар