вівторок, 1 листопада 2016 р.

Відбувся науково-практичний семінар "Використання сучасних інноваційних технологій для формування професійних компетентностей вчителів математики"





31 жовтня 2016 року в київському Ліцеї № 38 ім. В. Молчанова Шевченківського району за підтримки   київського  Інституту післядипломної педагогічної освіти та НМЦ природничо-математичної освіти і технологій пройшов науково-практичний семінар  «Використання сучасних інноваційних технологій для формування  професійних компетентностей вчителів математики» на якому були присутні  вчителі математики міста Києва. 
Вчителі нашої гімназії № 48, а також я особисто теж була присутня на цьому семінарі.

На семінарі були розглянуті методичні та технологічні засади використання сучасних педагогічних технологій у викладанні математики. Відбулось знайомство з  особистісно зорієнтованими сучасними педагогічними технологіями, технологіями інтерактивного навчання, проектними технологіями, інформаційними технологіями, технологією "перевернутого навчання", модульною технологією, деякими авторськими технологіями.
Відбулась дискусія про проблему мобільних додатків, які самі все рахують, показують кроки вирішення завдань і т.д. Чи є сенс в тому, що вчителі іноді забирають на уроці гаджети або не дають ними користуватися? Потрібно "зло" перетворити в "благо", а не ховатись від цього.


На семінарі виступили:
Васильєва Д.В., кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник відділу математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України за темою "Реалізація аксіологічного підходу у навчанні математики як одна із інновацій". Під час виступу Дарина Володимирівна акцентувала увагу на можливі шляхи формування системи цінностей підростаючого покоління у процесі навчання математики в школі. Це Реалізація аксіологічного потенціалу шкільних підручників математики (потенційна можливість на основі підручника впливати на формування ціннісних орієнтацій учнів і досягати якісних змін особистості) та включення до мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів аксіологічної складової, а також складання та розв’язування учнями задач, фабули яких у той чи інший спосіб стосуються загальнолюдських, національних, громадянських, особистісних та інших цінностей.
Більше матеріалу за цією темою можна знайти на сайті 


Панкратова І. Є., учитель-методист математики ліцею № 38 ім. В. Молчанова Шевченківського району за темою: "Світовий досвід проекту SТЕМ. Проект "SТЕМ: професії майбутнього” в Україні". У своєму виступі Ірина Євгенівна розповіла про участь учнів та вчителів ліцею у проекті  "SТЕМ: професії майбутнього” в Україні".

Буковська О. І., директор Креативної міжнародної дитячої школи, учитель-методист, кандидат педагогічних наук за темою: "Формування професійної компетентності вчителя математики засобами сучасного методичного кейсу". У своєму виступі Оксана Іванівна зазначила, що освіта майбутнього повинна формувати ключові компетентності учнів. Окрім того, нове покоління - зовсім нові учні, яким потрібні нові підходи в освіті. І сучасний учитель повинен реалізувати зазначені підходи та інновації. Також показала шляхи створення сучасного методичного кейсу який є фактором формування професійних компетентностей вчителів математики.


Іванов І. Ю., сертифікований учитель-експерт Майкрософт керівник Центру нової освіти за темою "Організація перевернутого класу на уроках математики з використанням інформаційних технологій " під час виступу якого відбулась дискусія - хто такі діти покоління Z і як їх навчати. Вчителі намагались знайти відповіді на питання: що робити, коли учні на уроках користуються гаджетами і їм не цікаво на традиційному уроці? Були розглянуті моделі змішаного навчання та акцентувалась увага на моделі "перевернутого класу", також розглянути ресурси мережи Інтернет та сайти, які можна використовувати при такій моделі навчання.
Іван Юрійович проводить тренінги для навчальних закладів. Докладну інформацію можна знайти на сайті facebook.com/ict.ivan   
Центр нової освіти Івана Іванова
http://ed-center.org/



  Інституту післядипломної педагогічної освіти та НМЦ природничо-математичної освіти і технологій планує продовження циклу семінарів за цією темою. Найближчі заходи плануються 23 листопада " Інтеграція предметів математичної освіти. Прикладні задачі" та 14 грудня  "Метод проектів".




Немає коментарів:

Дописати коментар