АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ навчально-виховного процесу І ОРГАНІЗАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
Робота в школі - це не тільки навчання дітей, а й складання звітів, написання планів, розробка і оформлення різних видів цифрової документації. Полегшити працю педагогів покликані різні програмні додатки, розроблені професійними розробниками з урахуванням російського законодавства, вимоги стандартів і ергономіки електронних ресурсів.
Наш курс не є конкурентом професійним розробкам, ми хочемо навчити педагогів-предметників створювати необхідні ресурси засобами табличних і текстових процесорів. Отримані навички знадобляться в разі відмови роботи корпоративного ресурсу через проблеми з інтернетом або локальною мережею, або в разі потреби створення документа, відсутнього в базі розробника.
Курс «Сам собі аналітик» знайомить слухачів з можливостями текстового і табличного процесорів для автоматизації процесів інформаційно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу та організаційного управління освітньою організацією.
В основу курсу покладено трудові функції, описані в професійному стандарті педагога: володіння основами роботи з текстовими редакторами і електронними таблицями.
Даний курс продовжує програму з п'яти треків з навчання педагогів застосування сучасних інформаційних технологій в проектуванні і реалізації освітнього процесу відповідно до ФГОС, розроблену викладачами Тольяттинского державного університету.
Курс розроблений за підтримки освітнього напряму «Рибаков Фонд» та ІДО ТГУ http://do-tlt.ru/.
Курс проходить у форматі масового онлайн-курсу.
Додаткова траєкторія навчання, що включає більш повне використання інструментів онлайн взаємодії та виконання практичних завдань, дозволить слухачам, які мають вищу освіту, отримати посвідчення про підвищення кваліфікації на 36 або 72 години від Тольяттинского держуніверситету.
Подробиці в Лендінзі курсу http://mooc.tilda.ws/cca
До складу курсу входять:
інформаційний матеріал (текст, презентації, інструкції, відеоролики, список додаткових джерел);контролюючий матеріал (тести з кожного модуля, вхідні і вихідні анкети);тренінгово-практичний матеріал (практичні завдання, вправи);комунікаційний матеріал (форум для спілкування та обміну інформацією);організаційний матеріал (оголошення, інструкції).Курс розрахований на 3 тижні, 18 годин.
Курс складається з трьох модулів з теоретичної інформацією, інструкціями та практичними вправами. Кожен модуль закінчується тестом.
За підсумками всіх тестів видається сертифікат слухача курсу за умови отримання 75% успішності.
Для освоєння програми курсу необхідний початковий рівень володіння текстовим і табличним редакторами: введення, форматування, редагування даних (текст, малюнок) в текстовому редакторі; введення, форматування, редагування даних в табличному процесорі.
Програма курсу
Модуль 1. Автоматизація процесів інформаційно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу за допомогою текстового процесора.
Практичні завдання: створення необмеженої кількості однотипних документів на базі шаблону (лист подяки, свідоцтво тощо) і інструменту злиття текстового процесора; створення гіпертекстової організаційної документації (інструкції, довідники, положення тощо).
Модуль 2. Аналіз та моделювання результатів навчально-виховного процесу та адміністративно-господарської діяльності освітньої організації засобами табличного процесора.
Практичні завдання: створення та налаштування шаблонів для обробки результатів навчально-виховного процесу (відомості, заявки, звіти); створення розширених звітів на базі зведених таблиць); розробка шаблону для моделювання різних видів діяльності організації (розподіл премії педагогам, планування коштів на закупівлю обладнання і т.п.)
Модуль 3. Візуалізація результатів навчально-виховного процесу та адміністративно-господарської діяльності освітньої організації за допомогою діаграм.
Практичні завдання: створення діаграм різного типу за результатами діяльності освітньої організації; побудова динамічних (інтерактивних діаграм).
Практичні роботи слухачів будуть зібрані в колекцію електронних ресурсів, відкриту для колективного використання.
Практичні завдання: створення необмеженої кількості однотипних документів на базі шаблону (лист подяки, свідоцтво тощо) і інструменту злиття текстового процесора; створення гіпертекстової організаційної документації (інструкції, довідники, положення тощо).
Модуль 2. Аналіз та моделювання результатів навчально-виховного процесу та адміністративно-господарської діяльності освітньої організації засобами табличного процесора.
Практичні завдання: створення та налаштування шаблонів для обробки результатів навчально-виховного процесу (відомості, заявки, звіти); створення розширених звітів на базі зведених таблиць); розробка шаблону для моделювання різних видів діяльності організації (розподіл премії педагогам, планування коштів на закупівлю обладнання і т.п.)
Модуль 3. Візуалізація результатів навчально-виховного процесу та адміністративно-господарської діяльності освітньої організації за допомогою діаграм.
Практичні завдання: створення діаграм різного типу за результатами діяльності освітньої організації; побудова динамічних (інтерактивних діаграм).
Практичні роботи слухачів будуть зібрані в колекцію електронних ресурсів, відкриту для колективного використання.
Інформаційні ресурси:
СДО «Teachbase»Спільнота Google "Цифрова грамотність вчителя" https://plus.google.com/u/0/communities/113767984971528128732
Результати навчання:
В результаті освоєння курсу «Сам собі аналітик», який навчається навчиться:
застосовувати інструменти текстового і табличного процесорів для створення організаційних, інформаційних та аналітичних матеріалів;створювати необмежену кількість однотипних документів на базі шаблону і інструменту злиття текстового процесора;автоматизовани
Немає коментарів:
Дописати коментар