Як педагогу написати індивідуальну освітню програму для учня? Чи потрібна учневі індивідуальна навчальна траєкторія?
Актуальність. Освіта все більше персоніфікується, індивідуалізується.
Вступив соціальне замовлення суспільства до педагогів на вироблення індивідуальних освітніх програм і маршрутів для учнів. В атласі нових професій майбутнього вже з'явилася така: «Розробник освітніх траєкторій». http://atlas100.ru/catalog/obrazovanie/razrabotchik-obrazovatelnykh-traektoriy/
Проблема. За новим освітнім стандартам передбачено складання вчителями індивідуальних освітніх програм для учнів. Але педагоги не можуть, не знають, як писати такі програми? У процесі даного МК педагоги спробують написати свою програму індивідуального освітнього маршруту для конкретного учня: обдарованого, відстає, просунутого, нездатного або, навпаки, талановитого і захопленого.
Результатом роботи педагога буде прокладений індивідуальний освітній учнівський маршрут (програма навчання або окремі маршрутні листи). Посилання на свої маршрути педагоги розмістять в загальній таблиці.
Мета курсу: потренуватися педагогам в написанні індивідуальних освітніх програм для різних учнів в різних навчальних ситуаціях: наприклад, програма підготовки до олімпіади для обдарованої учня, програма поглибленого вивчення теми для виступу учня на учнівській конференції, програма за рішенням винахідницьких задач для учня з інженерними здібностями, програма для відсталого учня, коригуюча вчення. Прискорене проходження курсу (для спортсменів); уповільнене навчання слабоуспевающіх учнів, з зупинками на окремих темах; поглиблене вивчення окремих тем, які не засвоєних учнем вчасно; узагальнюючий курс для підготовки учня іспитів тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар