суботу, 2 грудня 2017 р.

Маршрут у майбутнє курс "Як прокласти індивідуальний освітній маршрут?"

 Як педагогу написати індивідуальну освітню програму для учня? Чи потрібна учневі індивідуальна навчальна траєкторія?

Актуальність. Освіта все більше персоніфікується, індивідуалізується.

Вступив соціальне замовлення суспільства до педагогів на вироблення індивідуальних освітніх програм і маршрутів для учнів. В атласі нових професій майбутнього вже з'явилася така: «Розробник освітніх траєкторій». http://atlas100.ru/catalog/obrazovanie/razrabotchik-obrazovatelnykh-traektoriy/

Проблема. За новим освітнім стандартам передбачено складання вчителями індивідуальних освітніх програм для учнів. Але педагоги не можуть, не знають, як писати такі програми? У процесі даного МК педагоги спробують написати свою програму індивідуального освітнього маршруту для конкретного учня: обдарованого, відстає, просунутого, нездатного або, навпаки, талановитого і захопленого.

Результатом роботи педагога буде прокладений індивідуальний освітній учнівський маршрут (програма навчання або окремі маршрутні листи). Посилання на свої маршрути педагоги розмістять в загальній таблиці.

Мета курсу: потренуватися педагогам в написанні індивідуальних освітніх програм для різних учнів в різних навчальних ситуаціях: наприклад, програма підготовки до олімпіади для обдарованої учня, програма поглибленого вивчення теми для виступу учня на учнівській конференції, програма за рішенням винахідницьких задач для учня з інженерними здібностями, програма для відсталого учня, коригуюча вчення. Прискорене проходження курсу (для спортсменів); уповільнене навчання слабоуспевающіх учнів, з зупинками на окремих темах; поглиблене вивчення окремих тем, які не засвоєних учнем вчасно; узагальнюючий курс для підготовки учня іспитів тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар