Організація подієвих заходів займає позицію освітнього тренда. В практичній педагогічній діяльності вчителя використовують освітній простір як безліч індивідуальних форм розвитку і різноманітності освітніх можливостей. Цифрове освітній простір - це простір, в якому інформація використовується для освітніх цілей. Подієво - освітній захід в цифровому освітньому просторі відбувається в діяльності від мотиву до результату і має статися реально як існуючий факт.
В майстер - клас входять:
- навчальні презентації;
- форум для спілкування та обміну інформацією;
- шаблони - форми технологічних карт для вчителя;
- практичні завдання до модулів майстер - класу;
- підсумкове завдання з проведення подієво - освітнього заходу.
Майстер - клас розрахований на 18 годин самостійної роботи.
Інформаційні ресурси:
Інформаційно - навчальний сайт для учасників майстер - класу «Цифрове освітній простір. Конструювання, організація і проведення подієво - освітнього заходу »;
Освітній простір Google+ «ЦОП подієво - освітнього заходу» (закрите співтовариство);
Освітній простір Google Клас (Classroom) для організації віддаленого взаємодії учасників подієво - освітнього заходу.
Програма майстер - класу
Модуль 1.
Освітній простір Google+ (співтовариство) і освітній простір Google Клас (Classroom) для організації віддаленого взаємодії учасників подієво - освітнього заходу.
Модуль 2.
Хмарні і мобільні інструменти Google Диска для конструювання, організації та проведення подієво - освітнього заходу.
Модуль 3.
Хмарні технології і мобільні інструменти для конструювання, організації та проведення подієво-освітнього заходу.
Модуль 4.
Організація і управління діяльністю учасників подієво - освітнього заходу. Моніторингові заходи при віддаленій роботі.
Модуль 5.
Проби учасників майстер - класу. Кейс матеріалів подієво - освітнього заходу при віддаленій роботі.
Модуль 6.
Рефлексія діяльності учасників майстер - класу.
Результати навчання
Навчається учасник майстер - класу «Цифрове освітній простір. Конструювання, організація і проведення подієво-освітнього заходу », отримає такі навички та вміння.
уміння:
використовувати хмарні технології Google і мобільні інструменти Google в освітній практиці для конструювання, організації та проведення подієво - освітнього заходу;
використовувати шаблони - форми технологічних карт для вчителя;
організовувати та керувати колективної, групової, індивідуальної діяльністю;
створювати, проводити, аналізувати різні способи оцінювання;
проводити рефлексію, моніторинг та спостереження;
створювати кейс з дидактичними матеріалами і кейс з роботами учасників подієво - освітнього заходу.
досвід:
Проектування цифрового освітнього простору.
Конструювання, організація і проведення подієво - освітнього заходу.
Формуються компетенції:
Здатність орієнтуватися в актуальних питаннях і проблемах освіти.
Здатність проектувати освітній процес з використанням хмарних технологій, мобільних інструментів.
Здатність проектувати освітній процес в форматі освітнього події.
Немає коментарів:
Дописати коментар