четвер, 10 листопада 2016 р.

Тема: Алгебра. 8 клас. Область визначення виразів (ОДЗ). Перетворення виразів


Останій вебінар  в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя»,  тема якого була для мене цікава  -  це вебінар з алгебри від Захарійченко Юрія Олексійовича


  Вебінар:
Тема: Алгебра. 8 клас. Область визначення виразів (ОДЗ). Перетворення виразів

Доповідач: Захарійченко Юрій Олексійович, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математики Національного університету «Києво-Могилянська академія»; сертифікований розробник тестових завдань, старший екзаменатор КРЦОЯО, експерт та розробник тестових завдань з математики УЦОЯО, член комісії з математики науково-методичної ради з питань освіти МОН України, член редакційної ради «Математичної газети» і журналу «ТІМО-абітурієнт. Математика», співавтор підручника з алгебри.

суботу, 5 листопада 2016 р.

Готуємось до самостійної роботи за темою " Тотожні перетворення раціональних виразів"


До уваги учнів 8-х класів!

Для учнів 8-х класів,  хто був відсутній, або не розуміє тему з алгебри "Тотожні перетворення раціональних виразів"


У попередніх класах ви обчислювали значення числових виразів, виконуючи певні арифметичні дії (додавання, віднімання, множення та ділення, піднесення до степені), і завжди отримували конкретний числовий результат. Вам всім відомо, що під час знаходження числового значення виразу найважливішим є дотримання послідовності виконання дій.
Під час перетворення раціональних виразів також важливо пам’ятати про дотримання чіткого порядку дій. Раціональний вираз перетворюється на вираз, що тотожно дорівнює йому, за допомогою арифметичних дій, які ви вже вивчили.

пʼятницю, 4 листопада 2016 р.

Он-лайн конструктор інтерактивного робочого листа. Або ще раз про тести


Сьогодні хочу написати про новий, дуже цікавий інструмент для створення вчителем так званих інтерактивних робочих листів, або іншими словами тестів, але з більшими можливостями. 

Wizer був створений у 2015 році і є безкоштовним, дуже простим у використанні, швидким та цікавим додатком для створення незвичайних та яскравих тестових матеріалів або інтерактивних робочих листів.
Що розуміють під терміном ІНТЕРАКТИВНИЙ РОБОЧИЙ ЛИСТ?

четвер, 3 листопада 2016 р.

Інтерактивний робочий лист. Геометрія 8 клас. Трапеція. Середня лінія трапеції. Теорема Фалеса

До уваги учнів 8-х класів!

Тест за темою :

"Трапеція. Середня лінія трапеції. Теорема Фалеса"

дасть вам змогу повторити матеріал з теми, підготуватись до самостійної роботи, перевірити свої знання.

Для тих, хто бажає попрацювати з інтерактивним робочим листом - перейдіть за посиланням:

https://app.wizer.me/learn/W1EE5F

Інтерактивний робочий лист виглядає наступним чином


середу, 2 листопада 2016 р.

Тема: Геометрія. 7 клас. Особливості диференційованого навчання теми «Найпростіші геометричні фігури та їх властивості». Геометрія. 8 клас. Особливості диференційованого навчання теми «Чотирикутники. Вписані та описані чотирикутники

Продовжую розповідати про вебінари, які відбулись на першому тижні в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя».




Вебінар:

Тема: Геометрія. 7 клас. Особливості диференційованого навчання теми «Найпростіші геометричні фігури та їх властивості». Геометрія. 8 клас. Особливості диференційованого навчання теми «Чотирикутники. Вписані та описані чотирикутники"

Семінар-практикум «Процес створення блогу та сайту за допомогою веб-сервісу Google»



02 листопада 2016 року в гімназії №48 було проведено семінар-тренінг «Процес створення блогу та сайту за допомогою веб-сервісу Google». Вчителі гімназії мали змогу ознайомитися з поняттям «блог», видами блогів, та їх метою, після чого почали практично створювати свої блоги на Blogger . 

Посилання на сайт гімназії

Презентація до виступу в якій є коротенький алгоритм створення блогу:





вівторок, 1 листопада 2016 р.

Сертифікат Київського Університета ім. Гринченка Інституту післядипломної педагогічної освіти "Науково-практичний семінар "Використання сучасних інноваційних технологій у викладанні математики"

 

Відбувся науково-практичний семінар "Використання сучасних інноваційних технологій для формування професійних компетентностей вчителів математики"





31 жовтня 2016 року в київському Ліцеї № 38 ім. В. Молчанова Шевченківського району за підтримки   київського  Інституту післядипломної педагогічної освіти та НМЦ природничо-математичної освіти і технологій пройшов науково-практичний семінар  «Використання сучасних інноваційних технологій для формування  професійних компетентностей вчителів математики» на якому були присутні  вчителі математики міста Києва. 
Вчителі нашої гімназії № 48, а також я особисто теж була присутня на цьому семінарі.

На семінарі були розглянуті методичні та технологічні засади використання сучасних педагогічних технологій у викладанні математики. Відбулось знайомство з  особистісно зорієнтованими сучасними педагогічними технологіями, технологіями інтерактивного навчання, проектними технологіями, інформаційними технологіями, технологією "перевернутого навчання", модульною технологією, деякими авторськими технологіями.
Відбулась дискусія про проблему мобільних додатків, які самі все рахують, показують кроки вирішення завдань і т.д. Чи є сенс в тому, що вчителі іноді забирають на уроці гаджети або не дають ними користуватися? Потрібно "зло" перетворити в "благо", а не ховатись від цього.

понеділок, 31 жовтня 2016 р.

Тема: Інформатика. 2-4 класи. Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у початкових класах за новою програмою

Пройшов перший тиждень вебінарів, що проводились  в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя».


Вебінар з інформатики:

Тема: Інформатика. 2-4 класи. Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у початкових класах за новою програмою ( І семестр)
Доповідачі: Корнієнко Марина Михайлівна, учитель інформатики
Харківської гімназії № 55, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, заслужений учитель України, співавтор підручників — переможців Всеукраїнського конкурсу
Крамаровська Світлана Миколаївна, учитель інформатики Харківської гімназії № 172, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, співавтор підручників — переможців Всеукраїнського конкурсу
Зарецька Ірина Тимофіївна, доцент кафедри теоретичної та прикладної інформатики Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна, кандидат фізико-математичних наук, співавтор підручників — переможців Всеукраїнського конкурсу.


неділю, 30 жовтня 2016 р.

Чи можливе навчання без папіру? Історія одного експерименту

Хвала - божевільним! Бунтарям, баламутам, невдахам; тим, хто завжди недоречно і невпопад.
Тим, хто бачить світ інакше. Вони не дотримуються правил. Сміються над засадами.
Можна цитувати їх, сперечатися з ними, прославляти або проклинати їх. Але тільки ігнорувати їх неможливо.
Адже вони несуть зміни. Штовхають людство вперед.
І нехай говорить хтось: безумці, ми говоримо: генії.
Адже тільки божевільний вірить, що може змінити світ, - і тому лише змінює його.

 Стів Джобс


Як ви вважаєте, чи можна навчати учнів та навчатись весь рік  без паперових носіїв? 

На це ж саме питання вирішила знайти відповідь у ході експерименту учитель-дослідник Керри Галлахер. Портал  EdSurge опублікував розповідь цього вчителя про педагогічний експеримент, який заключався в тому, щоб весь рік навчати дітей без використання паперових носіїв, а користуватись лише цифровими носіями та приладами і пройшов у 2014 році.


За словами Керрі Галлахер, того самого вчителя-дослідника, ця ідея прийшла їй в голову восени 2013 року. У підсумку з питання «а що буде, якщо ...» виросло дітище, яке змінило не тільки підхід Керрі до навчального процесу, а й ставлення учнів до навчання. Оскільки школа в якій викладає вчитель не працює за технологією 1:1 (один учень - один компьютер).  Під час експерименту в якості заміни традиційних письмового приладдя учні використовували свої власні гаджети - смартфони, нетбуки, iPhone і MacBook. При цьому, зазначила Керрі, додаткові пристрої надала школа, хоча їх треба було зовсім небагато.