31 жовтня 2016 року в київському Ліцеї № 38 ім. В. Молчанова Шевченківського району за підтримки київського Інституту післядипломної педагогічної освіти та НМЦ природничо-математичної освіти і технологій пройшов науково-практичний семінар «Використання сучасних інноваційних технологій для формування професійних компетентностей вчителів математики» на якому були присутні вчителі математики міста Києва.
Вчителі нашої гімназії № 48, а також я особисто теж була присутня на цьому семінарі.
На семінарі були розглянуті методичні та технологічні засади використання сучасних педагогічних технологій у викладанні математики. Відбулось знайомство з особистісно зорієнтованими сучасними педагогічними технологіями, технологіями інтерактивного навчання, проектними технологіями, інформаційними технологіями, технологією "перевернутого навчання", модульною технологією, деякими авторськими технологіями.
Відбулась дискусія про проблему мобільних додатків, які самі все рахують, показують кроки вирішення завдань і т.д. Чи є сенс в тому, що вчителі іноді забирають на уроці гаджети або не дають ними користуватися? Потрібно "зло" перетворити в "благо", а не ховатись від цього.