середу, 18 листопада 2015 р.

Портфоліо вчителя

Портфоліо вчителя. З досвіду створення.



Настає пора підготовки кожного вчителя до атестації. І, як правило,  вчитель готує портфоліо як звіт своєї роботи за атестаційний період. Особливо важко тим, хто вперше намагається створити портфоліо.
Я також проходила всі ці етапи творчого пошуку, збору матеріалів, вибору порібної концепції тощо.
Хочу поділитись своїм досвідом, можливо, комусь він буде казатись недостатнім, але якусь крупинку цього досвіду, думаю кожен з тих, хто прочитав публікацію, візьме. 

З чого я починала, звісно, з огляду інтенет-матеріалів, прикладів портфоліо, рекомендацій. З величезного обсягу інформації виділила для себе лише те, що мене зацікавило найбільше, а також ті зразки портфоліо, які, на мій погляд, мали:

1. Достатній зміст (повнота, достовірність, актуальність запропонованої інформації);
2. Зрозумілу, повну структуризацію матеріалів, логічність і лаконічність викладу;
4. Наявність особистої концепції, проекту, цільових установок, системи планування особистого зростання;
5. Результативність діяльності;
6. Цікавий, презентабельний інтерфейс і дизайн (дружність, естетика, поєднання написів, кольорів, графіки);
7. Позитивне загальне сприйняття.

суботу, 14 листопада 2015 р.

Технології Веб-квест та Блог-квест

Технології  Веб-квест та Блог-квест

Сьогодні у зв’язку з поширення розвитку ІКТ технологій,  із необхідністю підготовки студентів до самоосвіти, важливого значення набуває ресурсно-орієнтоване навчання  – комплекс методів та засобів навчання, націлених на цілісний підхід до організації навчального процесу, який зорієнтований не тільки на засвоєння знань і набуття навичок, але і на тренінг здібностей самостійного й активного перетворення інформаційного середовища шляхом пошуку і практичного застосування інформаційних ресурсів, зокрема, освітніх інтернет-ресурсів. Одним із засобів організації ресурсно-орієнтованого навчання є технологія веб-квест, яка на сьогодні недостатньо висвітлена у сучасній педагогічній літературі.

Проблему використання Веб-квестів та їх розробки активно вивчають іноземні та вітчизняні науковці. Існує два погляди на поняття веб-квест: веб-квест - як освітній продукт та веб-квест - як освітня технологія.

Розвиток інтерактивної технології Веб-квест, її інтеграція з технологією Блогів зумовили появу технології Блог-квест.

суботу, 7 листопада 2015 р.

Інтерактивне навчання

Шановні учні та їх батьки!

Рекомендую вам зареєструватись на сайті Інтерактивне навчання видавництво Ранок та пройти доступні для вас курси підготовки до контрольної роботи з алгебри та геометрії.

Що вам дає інтерактивне навчання?

  • ефективно підготуватися до контрольних робіт, здійснити самоконтроль, переглянути власні результати в динаміці, ознайомитися з ходом розв’язання завдань;
  • зручна та проста система підготовки до контролю знань, велика кількість тестових завдань, спеціально розроблених методистами

Проект Інтерактивне навчання пропонує змінити свій підхід до навчання за допомогою безкоштовного онлайн-тестування! Перевагами проекту є:

Якісна підготовка до контролю знань з різних предметів
Безкоштовність тестування
Наочність представлення матеріалу
Відстеження динаміки своїх досягнень
Зручність у використанні сайту та наявність індивідуального профілю


понеділок, 2 листопада 2015 р.

Готуємось до олімпіади з математики

 Пройшов І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад. Переможці готуються до  ІІ (районного етапу), який відбудеться  21 листопада (субота)  у СШ № 139 м. Києва.
Добратись:
провул Татарський, 1
авт.. № 31 (маршр)
з М. Політехнічний інститут через М. Лук’янівська, вийти на передостанній зупинці

 Рекомендації щодо проведення II (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики у 2015-2016 навчальному роц

четвер, 29 жовтня 2015 р.

Cемінар-практикум «Використання ментальних карт в навчально-виховному процесі як засіб візуалізації та структуризації інформації»

28 жовтня 2015 року в рамках циклу семінарів «Веб-технології» в гімназії №48 пройшов семінар-практикум «Використання ментальних карт в навчально-виховному процесі як засіб візуалізації та структуризації інформації», модератор вчитель математики та інформатики – Власова І.О.
Ментальні карти (карти розуму, карти знань, інтелект – карти) – це технологія роботи з інформацією, яка дозволяє задіяти в роботу обидві півкулі мозку.
Вчителі гімназії опрацювали матеріал, пов'язаний з поняттям та концепцією ментальних карт, основні напрямки їх застосування та техніку створення, створили власні інтелект-карти, використовуючи сучасні програмні засоби та веб-сервіси Інтернету.




четвер, 22 жовтня 2015 р.

Підготовка до заліку з геометрії за темою "Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Взаємне розміщення прямих на площині

Учні 7-х класів гімназії № 48!

Нагадую вам, що  триває підготовка  до заліку з геометрії.

На залік виносяться наступні питання:

Контрольні запитання на залік
1. Назвіть основні геометричні фігури на площині. Як вони позначаються?
2. Сформулюйте властивість проведення прямої.
3. Сформулюйте властивість розміщення точок на прямій.
4. Яка фігура називається променем (півпрямою)? Як позначаються промені?
5. Які промені називаються доповняльними?
6. Дайте означення відрізка. Як позначається відрізок?
7. Які відрізки називаються рівними? Як порівняти два відрізки?
8. Сформулюйте властивості вимірювання та відкладання відрізків. Як порівняти два відрізки із заданими довжинами?
9. Дайте означення середини відрізка.
10. Дайте означення кута. Як позначаються кути?
11. Який кут називається розгорнутим?
12. Які кути називаються рівними? Як порівняти два кути?
13. Сформулюйте властивості вимірювання та відкладання кутів. Як порівняти два кути із заданими градусними мірами?
14. Назвіть одиницю вимірювання кутів. Які кути називаються гострими, прямими, тупими?
15. Дайте означення бісектриси кута.
16. Дайте означення суміжних кутів.
17. Сформулюйте й доведіть теорему про суміжні кути.
18. Сформулюйте наслідки теореми про суміжні кути.
19. Дайте означення вертикальних кутів.
20. Сформулюйте й доведіть теорему про вертикальні кути.
21. Дайте означення кута між прямими. Скільки гострих, тупих, прямих кутів може утворитися в результаті перетину двох прямих?
22. Дайте означення перпендикулярних прямих.
23. Сформулюйте й доведіть теорему про єдиність перпендикуляра.
24. Поясніть в чому полягає метод доведення від супротивного.

четвер, 15 жовтня 2015 р.

Реєстрація учасників на Всеукраїнський етап Міжнародного математичного конкурсу "Кенгуру"

 Шановні учні 2-6 класів та їх батьки!

Триває реєстрація на Всеукраїнський етап Міжнародного математичного  конкурсу "Кенгуру".
Бажаючих прийняти участь прохання зареєструватись у класоводів 2-4 класів, вчителів математики 5-6 класів  або у координатора Власової Ірини Олександрівни.

Завдання, критерії оцінювання та відповіді за попередні роки можна проглянути на сайті конкурсу.


Конкурс в цьому році буде проходити 4 грудня. Бажаемо успіхів!



середу, 14 жовтня 2015 р.

Хмара слів (тегів)


Хмара слів (тегів)як засіб візуального аналізу текстів в навчальному процесі


Створення єдиного інформаційного освітнього простору супроводжується пошуком нових форм і моделей використання сучасних технологій з метою підвищення результативності процесу навчання.  Крім того, формування такого простору розширює інформаційне поле вчителя і учня, в яке включається все більша кількість цифрових ресурсів.
Сьогодні я хочу розглянути можливості використання веб-технології як засобу візуального аналізу текстів в навчальному процесі.
Що таке хмара тегів (слів) знає будь-який активний учасник соціальних мереж, а також ті, хто веде свій сайт або блог. Це гаджети, що дозволяють обробити текст і визначити частотність того чи іншого слова, на сторінці в соціальній мережі, блозі і т.п., візуалізують список слів, найчастіше зустрічаються в розміщеному там тексті


 


вівторок, 13 жовтня 2015 р.

Створення кросворду за допомогою Веб-сервісів

Створення кросворду за допомогою Веб-сервісів. Знайомство з одним з таких онлайн-сервісів  «Фабрика кросвордів».



Зараз навряд чи хтось згадає і задумається про те, хто був першопрохідцем в складанні кросвордів. Дивно й те, що вже достатня кількість років ця дивна гра живе, росте, розвивається і видозмінюється. Багато викладачів погодяться з тим, що застосування кросвордів, їх складання, рішення, сприяє розвитку мислення учнів, вчить чітко, логічно і лаконічно висловлювати свої думки. Кросворди по суті своїй є інтелектуальними іграми, призначеними для розвитку ерудиції, розширення словникового запасу, тренування пам'яті, уваги.


середу, 7 жовтня 2015 р.

Використання конспектів-схем під час підготовки до уроку геометрії

Використання конспектів-схем під час підготовки до уроку геометрії



   У 7 класі учні починають знайомитись з новим пердметом - геометрією. І, нажаль, для багатьох вона стає не цікавим, важким та предметом, який не подобається. Тому саме на початковому етапі вивчення геометрії необхідно старатись її зрозуміти.
Не треба пасувати перед труднощами, якщо щось не вдалось, спробуй розібратись досконально, запитай, не відкладай на потім, бо як раз потім все накатується як сніговик ком і тобі буде дуже тяжко всі розібрати.