вівторок, 13 жовтня 2015 р.

Створення кросворду за допомогою Веб-сервісів

Створення кросворду за допомогою Веб-сервісів. Знайомство з одним з таких онлайн-сервісів  «Фабрика кросвордів».



Зараз навряд чи хтось згадає і задумається про те, хто був першопрохідцем в складанні кросвордів. Дивно й те, що вже достатня кількість років ця дивна гра живе, росте, розвивається і видозмінюється. Багато викладачів погодяться з тим, що застосування кросвордів, їх складання, рішення, сприяє розвитку мислення учнів, вчить чітко, логічно і лаконічно висловлювати свої думки. Кросворди по суті своїй є інтелектуальними іграми, призначеними для розвитку ерудиції, розширення словникового запасу, тренування пам'яті, уваги.


Процес відгадування кросвордів і їх складання є своєрідною гімнастикою, мобілізуючої і тренуючою розумові сили дитини. Відгадування відточує і дисциплінує розум, привчаючи до чіткої  логіці, до розміркування.
Незамінний кросворд і тоді, коли необхідна інтелектуальна пауза на уроці. Не випадково медики стали використовувати кросворд як заспокійливий засіб. За даними дослідників, відгадування кросвордів продовжує життя. До такого висновку вони прийшли після того, як протягом декількох років спостерігали за 2000 літніх людей, що проживають в будинках престарілих. І встановили, що у любителів кросвордів шансів прожити довше на 70% більше, ніж у тих, хто лінується займати свій мозок.
Таким чином, використання кросвордів в навчальному процесі:
· стимулює пізнавальну активності (діти за власним бажанням починають звертатися за допомогою до підручників, додатковим посібниками та іншій літературі);
· розширює кругозір, збагачує лексикон новими словами, термінами;
· розвиває логічне мислення і пам'ять, творчі здібності;
· підвищує грамотність;
· сприяє здійсненню диференційованого підходу до навчання (як шляхом створення ресурсів різного рівня складності, так і постановкою завдань: розгадати / скласти);
· сприяє здоров’єзбереженню  учнів.

Кросворд можна використовувати (дидактична мета) :
-          На етапі перевірки домашнього завдання; (може замінити термінологічний диктант);
-          На етапі вивчення нової теми; (можна використати ключові слова та поняття тісно пов’язані з темою уроку) На кінець цього етапу уроку кросворд буде представляти візуалізацію ключових понять теми.
-          При закінченні уроку; (підсумковий кросворд як вид контролю у учнів асоціюється із грою.)

Можна запропонувати скласти кросворд учням, а також розробити критерії оцінки такого кросворду. Діти будуть це робити з великим задоволенням.

Ще не так давно творчо працюючий вчитель, бажаючий урізноманітнити вигляд
робіт на уроці, прищепити інтерес до свого предмету в цілому або окремій темі викреслював кросворд на великих ватманах, кріпив їх до дошки. Зараз учитель має можливість витрачати на складання кросворду мінімум свого часу, отримуючи при цьому масу можливостей для навчання через гру. Кросворд можна скласти, наприклад, у звичній всім програмі PowerPoint.
Але створювати в даній програмі інтерактивний кросворд де появляються в комірці відповіді з вірними словами-справа довга і кропітка. На допомогу вчителю у вирішенні цієї проблеми приходять різні онлайн-генератори і комп'ютерні програми. Одним з таких онлайн-сервісів є «Фабрика кросвордів».
Переваги даного сервісу: безкоштовний, не потрібна реєстрація, можна
роздрукувати готовий кросворд. Готовий кросворд можна зберегти та відправити
учням у вигляді посилання для розгадування.

Переваги: російськомовний інтерфейс, після збереження кросворд може
 бути зміненим (посилання для редагування), створений кросворд можна роздрукувати,
при розгадуванні перевірка здійснюється автоматично (тобто можна дізнатися
результат)
Недоліки: немає можливості для вбудовування на сторінку сайту або
блога, не можна змінити колір поля кросворду, немає можливості персоніфікувати
результати вирішення кросворду
Заходимо на сайт за посиланням: http://puzzlecup.com/crossword-ru/


Є кілька способів скласти кросворд.
Спосіб 1
Найпростіший-згенерувати з приготованих заздалегідь слів. Для цього клікаєм
на кнопку «згенерувати»
Спосіб 2
Створити самому. 

Наснаги Вам!



Немає коментарів:

Дописати коментар