вівторок, 6 жовтня 2015 р.

Я рада вітати Вас на сторінках мого блогу!

Я рада вітати Вас на сторінках мого блогу!



Шановні відвідувачі мого сайту та блогу! Я рада Вас вітати!
Буду вважати сьогоднішній день днем народження "Блогу вчителя", до цього я мала власний сайт, який починався як сайт-портфоліо, потім став поступово розростатись і в сайт учителя. Я постійно працюю над ним, над його розширенням. Але стала проблема інтерактивного спілкування з учнями, їх батьками, колегами, іншими відвідувачами сайту. І, на мій погляд, найкращою формою спілкування є все-таки блог. Тут є можливість викласти різноманітні публікації, звернутись безпосередньо до потрібної аудиторії, отримати питання та відгуки й відповісти кожному. 
Звісно, що важливість сайту вчителя ніхто не заперечує. На сайті я продовжу розміщувати матеріали до уроків, розробки уроків. Саме на сайті можна як найкраще висвітлити портфоліо учителя, його досягнення та роботу.
А тут у цьому блозі я з задоволенням буду спілкуватись з Вами, шановні відвідувачі! Буду поступово розміщувати цікаві матеріали, освітлювати ті питання, які турбують та цікавлять мене. 



Немає коментарів:

Дописати коментар