понеділок, 4 грудня 2017 р.

До 50-ти річчя програмування для дітей Google створив чудову інтерактивну гру

Лого (англ. Logo) - мова програмування високого рівня, розроблений в 1967 році Сеймуром Пейпертом і Ідіт Харель в освітніх цілях для навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку основним концепціям програмування (рекурсії, розширюваності та ін.).

Просто перейдіть за посиланням :


субота, 2 грудня 2017 р.

Маршрут у майбутнє МК "Цифровий освітній простір. Конструювання, організація і проведення подієво - освітнього заходу"

Організація подієвих заходів займає позицію освітнього тренда. В практичній педагогічній діяльності вчителя використовують освітній простір як безліч індивідуальних форм розвитку і різноманітності освітніх можливостей. Цифрове освітній простір - це простір, в якому інформація використовується для освітніх цілей. Подієво - освітній захід в цифровому освітньому просторі відбувається в діяльності від мотиву до результату і має статися реально як існуючий факт.

В майстер - клас входять:

  • навчальні презентації;
  • форум для спілкування та обміну інформацією;
  • шаблони - форми технологічних карт для вчителя;
  • практичні завдання до модулів майстер - класу;
  • підсумкове завдання з проведення подієво - освітнього заходу.

Майстер - клас розрахований на 18 годин самостійної роботи.

Інформаційні ресурси:

Інформаційно - навчальний сайт для учасників майстер - класу «Цифрове освітній простір. Конструювання, організація і проведення подієво - освітнього заходу »;

Освітній простір Google+ «ЦОП подієво - освітнього заходу» (закрите співтовариство);

Освітній простір Google Клас (Classroom) для організації віддаленого взаємодії учасників подієво - освітнього заходу.

Маршрут у майбутнє курс "Як прокласти індивідуальний освітній маршрут?"

 Як педагогу написати індивідуальну освітню програму для учня? Чи потрібна учневі індивідуальна навчальна траєкторія?

Актуальність. Освіта все більше персоніфікується, індивідуалізується.

Вступив соціальне замовлення суспільства до педагогів на вироблення індивідуальних освітніх програм і маршрутів для учнів. В атласі нових професій майбутнього вже з'явилася така: «Розробник освітніх траєкторій». http://atlas100.ru/catalog/obrazovanie/razrabotchik-obrazovatelnykh-traektoriy/

Проблема. За новим освітнім стандартам передбачено складання вчителями індивідуальних освітніх програм для учнів. Але педагоги не можуть, не знають, як писати такі програми? У процесі даного МК педагоги спробують написати свою програму індивідуального освітнього маршруту для конкретного учня: обдарованого, відстає, просунутого, нездатного або, навпаки, талановитого і захопленого.

Результатом роботи педагога буде прокладений індивідуальний освітній учнівський маршрут (програма навчання або окремі маршрутні листи). Посилання на свої маршрути педагоги розмістять в загальній таблиці.

Мета курсу: потренуватися педагогам в написанні індивідуальних освітніх програм для різних учнів в різних навчальних ситуаціях: наприклад, програма підготовки до олімпіади для обдарованої учня, програма поглибленого вивчення теми для виступу учня на учнівській конференції, програма за рішенням винахідницьких задач для учня з інженерними здібностями, програма для відсталого учня, коригуюча вчення. Прискорене проходження курсу (для спортсменів); уповільнене навчання слабоуспевающіх учнів, з зупинками на окремих темах; поглиблене вивчення окремих тем, які не засвоєних учнем вчасно; узагальнюючий курс для підготовки учня іспитів тощо.

Маршрут у майбутнє курс «Сам собі аналітик»





АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ навчально-виховного процесу І ОРГАНІЗАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ

Робота в школі - це не тільки навчання дітей, а й складання звітів, написання планів, розробка і оформлення різних видів цифрової документації. Полегшити працю педагогів покликані різні програмні додатки, розроблені професійними розробниками з урахуванням російського законодавства, вимоги стандартів і ергономіки електронних ресурсів.

Наш курс не є конкурентом професійним розробкам, ми хочемо навчити педагогів-предметників створювати необхідні ресурси засобами табличних і текстових процесорів. Отримані навички знадобляться в разі відмови роботи корпоративного ресурсу через проблеми з інтернетом або локальною мережею, або в разі потреби створення документа, відсутнього в базі розробника.

Курс «Сам собі аналітик» знайомить слухачів з можливостями текстового і табличного процесорів для автоматизації процесів інформаційно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу та організаційного управління освітньою організацією.

В основу курсу покладено трудові функції, описані в професійному стандарті педагога: володіння основами роботи з текстовими редакторами і електронними таблицями.

Даний курс продовжує програму з п'яти треків з навчання педагогів застосування сучасних інформаційних технологій в проектуванні і реалізації освітнього процесу відповідно до ФГОС, розроблену викладачами Тольяттинского державного університету.
Курс розроблений за підтримки освітнього напряму «Рибаков Фонд» та ІДО ТГУ http://do-tlt.ru/.

Маршрут у майбутнє МООК "Змішане навчання в сучасній школі"

 Електронне навчання та дистанційні освітні технології все ширше проникають в загальноосвітні школи, доповнюючи традиційні уроки і якісно перебудовуючи їх.


МООК "Змішане навчання в сучасній школі" складається з двох самостійних курсів:

Змішане навчання в сучасній школі: освітні моделі"

(Кількість годин - 18, терміни проведення: 02.10.2017 - 17.10.2017);

"Змішане навчання в сучасній школі: інструменти педагога"

(Кількість годин - 18, терміни проведення: 06.11.2017 - 26.11.2017).

Маршрут у майбутнє курс: "Проектування навчальних завдань з математики в середовищі Teacher Desmos"

 Курс орієнтований на вчителів математики та інформатики середніх шкіл.

Від учасників очікується:

 - створення активностей в середовищі Teacher Desmos;

-Участь в тестуванні активностей в ролі учнів і готовність розробляти свої власні активності;

-Участь в навчанні онлайн і проведення своїх власних активностей з навчання інших учасників проекту.

Результати навчання (вміння, досвід):

-вміння використовувати готові активності в Teacher Desmos;

-вміння створювати свої власні активності в середовищі;

-вміння генерувати курс в середовищі і організовувати навчання учнів.

формуються компетентностей: 

-навички роботи з графічним калкулятори Desmos і середовищем Teacher Desmos;

Спеціалізація: Навчальний дизайн

Більше можна дізнатись на сайті  Швидкий старт з desmos


пʼятниця, 1 грудня 2017 р.

Маршрут у майбутнє

 Мене дуже заціквила програма "Маршрут у майбутнє. Сайт якої http://prof.notoproject.org/

Навчання проходить у формі дистанційних майстер-класів, масових відкритих онлайн курсів, мікро-курсів і вебінарів. Автори курсів - кращі вітчизняні фахівці в галузі впровадження цифрових технологій в шкільній освіті. 
Програма та курси російською мовою, але матеріал, дійсно цікавий, корисний. Я теж пройшла кілька курсів по трьом напрямкам.

середа, 29 листопада 2017 р.

Відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

26 листопада в м. Києві відбувся  ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики.
Усі 10 районів міста Києва писали завдання за текстами, що були розроблені журі Київської міської олімпіади. Вона має стати важливим етапом підготовки до ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади. Нижче наводимо умови та розв’язання завдань по усіх класах.

Зверніть увагу, в розв’язанні задачі №5 для 10-го класу було уточнення.
Завантажити умови та розв’язання.

В цьому році на районному етапі учні 6-11 класів гімназії принесли 5 призових місць:


неділя, 26 листопада 2017 р.

Інтерактивний урок "Перетворення графіків функцій"

Шановні учні 9-х класів!
Урок створено в першу чергу  для тих, хто щось не зрозумів по даній темі, хто пропустив дану тему і йому потрібно самостійно опрацювати матеріал.
Спробуйте пройти урок. Якщо ви знаєте матеріал, то перевірти себе , проходячи тести.