субота, 14 жовтня 2017 р.

Модель "Перевернутий клас"

Хочу навести приклад застосування моделі "Перевернутий клас" учителем хімії МБОУ гімназії № 9 м. Вороніж  Олени Олександрівни Пономарьової в її проекті
На сайті можна знайти сценарії уроку за цією моделлю.

Ще корисні посилання по цій темі (джерела російськомовні):

1. Брыксина О.Ф. Где найти точку опоры, чтобы перевернуть урок?  Пост с портала “Образовательная галактика Intel” 
2. Перевернутый класс. Опыт школ. Москва, гимназия №1576. Построение курса физики  https://youtu.be/RQYH_NYveBE?t=3m4s
 

неділя, 8 жовтня 2017 р.

Про Коші, його нерівність і не тільки...


Огюстен Луї Коші — відомий французький математик. 

Він написав понад 800 праць з арифметики і теорії чисел, алгебри, математичного аналізу, теоретичної та небесної механіки,математичної фізики.

 Були періоди, коли Кошіщотижня подавав у Паризьку Академію Наук нову математичну працю. Швидкість, з якою Коші переходив від одного предмета до іншого, дозволила йому прокласти в математиці чимало нових шляхів. Багато теорем, означень, ознак носять його ім’я.

Безумовно, Коші був одним з найвидатніших математиків свого часу. На жаль, оцінки вченого, як людини, вже при його житті, не відрізнялися одностайністю. Багато приписують йому непристойну роль в трагічні долі його великих колег сучасників. Нам не відомо, чи втрачав рукописи Абеля академік Коші, але є відомості, що він їх швидко знайшов і дав хвалебний відгук, коли Нільс Хенрік Абель вже помер. Що ж стосується істинного сина революції геніального математика і республіканця Галуа, то добре відомо, що на його роботи Коші не дав відповіді.

понеділок, 25 вересня 2017 р.

Вчителям математики потрібний новий підхід


Щонедавно мені на очі потрапила цікава стаття в якій Людмила Рождєственська - освітній технолог з Талліна розповідає як можна змінити викладання математики.
Вона займається освітою своїх російськомовних колег (по обидва боки кордону) в сфері використання інформаційних технологій в школі. Це євангеліст продуктів Google для освіти, автор численних статей в учительських спільнотах і, мало того, творець таких спільнот.


В кінці травня Людмила Рождєственська з однодумцями розпочала новий проект для вчителів математики - «Швидкий старт з Desmos». Тут пропонується навчитися створювати і організовувати активності для своїх уроків за допомогою графічного онлайн-калькулятора і конструктора навчальних активностей Desmos, який завоював популярність у 300 мільйонів користувачів по всьому світу.

Вона пише, що 
"У нашій системі освіти слово «контроль» звучить як визначальний. І завдання з математики - вони для контролю знань, для контролю засвоєння, для перевірки чогось ще."

"Учень, занурюючись в шкільну математичну культуру, стає виконавцем, який діє за зразком. Це головна догма: повторюй за вчителем, відпрацьовуй навик рішення типових задач. Але типи завдань змінюються, тому що змінюється світ. Зараз актуально, наприклад, моделювання, і це відображено в тестах PISA.
Що таке моделювання - наші вчителі математики будуть відхрещуватися від нього до останнього, тому що самі цього не розуміють.
А серед активностей Desmos є завдання на моделювання, коли діти експериментують, працюючи з повзунком, і бачать зміни безпосередньо на цій інтерактивній «картатій папері». Там немає нічого типового, а є пошук і експеримент. "

Мова й де про "іншій" підхід до завдань х математики.
"Швидше за все, «інший» підхід до завдань в американських школах бере початок в таких місцях, як Стенфордський університет. Щоб переконатися в цьому, можна послухати лекції на YouTube професора методики математики Джо Боулер (Joe Bowler). Ми зробили на основі її лекцій презентацію, яка знайомить наших вчителів з методологією цієї «іншої» математики."
 

 (джерело: слайд презентації «Другая математика с teacher.desmos»)

Докладніше

вівторок, 12 вересня 2017 р.

И знову ця таблиця множення...

Про таблицю множення вже йшлось у дописі   Таблиця Піфагора, або як вивчити таблицю множення .
Пропонується  програма (російськомовна), яка допоможе дітям у вивченні таблиці множення
http://aztekium.pl/Znatok (для тренування швидкості виконання завдань)
http://aztekium.pl/Umnozhenie (для навчання)


неділя, 10 вересня 2017 р.

12 навчальних математичних програм для iPad

Знайомтесь: 12 навчальних математичних програм для iPad, які можуть використовуватись студентами  та учнями старших класів. Цей перелік включає  додатки, які охоплюють п'ять основних областей: алгебра, геометрія, обчислення, графіка.

середа, 30 серпня 2017 р.

Виступ на форумі «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?» м. Києв

21 серпня 2017 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся серпневий педагогічний форум для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?».
Програмою було передбачено проведення майстер-класів від авторів підручників, експертів, вчителів; виставки, інтерактивні презентації, воркшопи, подіумні дискусії, круглі столи, експертні групи.

Виступ на серпневому педагогічниому форумі для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?» з майстер-класом за темою "Використання квестів на уроках математики."




Матеріали майстер-класу:
ПЕРЕГЛЯНУТИ

четвер, 17 серпня 2017 р.

Освітній форум «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?»

Шановні колеги кяни!

Інстит  післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує вас до участі в серпневому освітньому форумі для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?», який відбудеться 21 серпня 2017 року з 10.00 в приміщенні Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою вул. Маршала Тимошенка 13-Б.
Програмою передбачено проведення майстер-класів від авторів підручників, експертів, вчителів; виставки, інтерактивні презентації, воркшопи, подіумні дискусії, круглі столи, експертні групи.
Реєстрація учасників Форуму здійснюють  Науково-методичні центри Управлінь освіти районних в місті Києві державних адміністрацій.
Програма форуму (оновлено 16.08.2017)

Джерело 

понеділок, 5 червня 2017 р.

Оновлені програми. Які новації чекають учителя-предметника 1 вересня?


Які новації чекають учителя-предметника 1 вересня? Як виглядатимуть навчальні програми? Чи розшириться простір для виявлення вчителя і як саме? Про це можна було почути під час круглого столу, присвяченого презентації оновлених програм природничо-математичного циклу для 5–9 класів.

Джерело

неділя, 21 травня 2017 р.

Матеріали до уроку геометрії 8 клас за темою "Тригонометричні функції гострого кута"


Матеріал до уроку геометрії в 8 класі за темою " Тригонометричні функції" представлений за допомогою сервісу Blendspace (https://www.tes.com/lessons).

Матеріал розрахований як на учнів, які не зрозуміли тему уроку та потребують додаткового опрацювання теми, так і на учів, які були відсутні на уроціі яким необхідно самостійно відпрацювати та розібрати даний матеріал. В електронному супроводі до уроку розтавлені акценти на основний теоретичний матеріал , також представлені приклади розв'язування типових завдань, відео побудови гострого кута за відомими значеннями синусів та косинусів кутів.