суботу, 21 травня 2016 р.

Задачі на готових кресленнях за темою: "Коло і круг. Дотична до кола"

За допомогою сервісу для створення колажів спробувала створити такий колаж із задач на готових кресленнях  за темою: "Коло і круг. Дотична до кола". Бажаючі можуть спробувати свої сили у розв`язанні задач

четвер, 12 травня 2016 р.

Домашня контрольна робота за темою : "Коло. Круг. Коло вписане та описане навколо трикутника"

Для підготовки до контрольної роботи учням 7-го класу пропонується розвязати домашню контрольну роботу за даною темою. При розвязуванні завдань необхідно розуміти та памятати властивості дотичних до кола, властивость кута прямокутного трикутника, що лежить навпроти кута 30 градусів, властивості описаного та вписаного кіл.

середу, 11 травня 2016 р.

Матеріали вебінарів другої сесії з інформатики. Початкова школа

Пройшла друга сесія вебінарів в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя».
 Під час другої сесії було проведено багато вебінарів не лише для вчителів-предметників, але  й для вчителів  початкової школи.

Окрім вебінарів з математики мене ще зацікавили вебінари з інформатики для початкової школи від авторів підручників з інформатики для 2-4 класів.


Спікери: 
 Зарецька Ірина Тимофіївна, доцент кафедри теоретичної та прикладної інформатики Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна, кандидат фізико-математичних наук, співавтор підручників — переможців Всеукраїнського конкурсу;
Корнієнко Марина Михайлівна, учитель інформатики Харківської гімназії № 55, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, заслужений учитель України, співавтор підручників — переможців Всеукраїнського конкурсу;
Крамаровська Світлана Миколаївна, учитель інформатики Харківської гімназії № 172, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, співавтор підручників — переможців Всеукраїнського конкурсу



І хоча я не викладаю в усіх цих класах, а також ми викладаємо за підручниками Ольги Коршуновой, завжди цікаво почути альтернативну думку. 
Матеріали вебінарів, презентації та запис вебінарів можна переглянути нижче:

вівторок, 10 травня 2016 р.

За результатами другої сесії вебінарів в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" "Інтерактивна школа творчого вчителя"



Пройшла друга сесія вебінарів в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя».

Матеріали вебінарів - представлення підручників для 8-х класів за новою програмою.

Перший вебінар:«Геометрія. 8 клас. Особливості реалізації диференційованого та особистісно-орієнтованого підходів при застосуванні нового навчально-методичного комплекту "Геометрія-8» (автори А. П. Єршова, В. В. Голобородько, О. Ф. Крижановський, C. В. Єршов)»
Спікер: Крижановський Олександр Феліксович
 Під час вебінару був презентований підручник  "Геометрія-8» (автори А. П. Єршова, В. В. Голобородько, О. Ф. Крижановський, C. В. Єршов)» видавництво "Ранок", система розташування завдань,  також посібники до цього підручника, тобто методичний комплект до підручника. Були представлені так звані "логічні наголоси" при роботі за даним підручником. Також рекомендації щодо онлайн-тестування учнів у проекті "Інтерактивне навчання", який впроваджує видавництво "Ранок"

Під час проведення вебінару он-лайн було близько 200 педагогів з різних куточків країни, які жваво спілкувались у чаті, задавали питання та висловлювали свої думки.


пʼятницю, 6 травня 2016 р.

Сім чисел, відомих не менше, ніж ПІ



На початку свого навчання математиці діти поступово знайомляться з множинами чисел. Перша множина - це натуральні числа, пізніше - цілі та раціональні числа.

Нагадаю, натуральними числами називають числа, які ми використовуємо при лічбі предметів. 1,2,3,4,5,... тощо. До речі, на Заході учні зустрічаються з тим, що нуль 0 теж відносять до множини натуральних чисел. Ми ж дотримуємось традиційного означення і  будемо вважати, що нуль - не відноситься до множини натуральних чисел.

Множина цілих чисел - натуральні, їм протилежні та нуль. ...- 4;- 3; -2; - 2; 0; 1; 2; 3; 4;..

Множина раціональних чисел - числа, які можна представити у вигляді дробу  m/n, де m - належить множині цілих чисел, n - належить множині натуральних чисел. 

Але під час вивчення теми круг та коло вже в 6-му класі учні зустрічаються з таким числом, як ПІ - математичною константою, що виражає відношення довжини кола до довжини його діаметру, яке вони не можуть віднести ні до якої відомої їм множини. І в цьому дописі ми з вами поговоримо як раз про такі цікаві та незвичайні числа, багато з яких мають власні імена та історію, а також певні властивості та використовуються в різних науках. 


четвер, 5 травня 2016 р.

До уваги учасників Міжнародного етапу математичного конкурсу "Кенгуру"

Увага! 

Всі хто приймав участь  17 березня   2016 року у Міжнародному етапі    математичного конкурсу «Кенгуру  - 2016» 

можуть переглянути результати на сайті конкурсу http://www.kangaroo.com.ua/


вівторок, 3 травня 2016 р.

Тест з теми "Функція. Лінійна функція та її графік"

Тест для учнів 7-х класів

Пропоную перевірити свої знання за даною темою

Пройдіть тест, ваші відповіді будуть відправлені та занесені у таблицю, де я зможу їх переглянути

суботу, 30 квітня 2016 р.

XIV Міжнародний відкритий конкурс із Web-дизайну та комп'ютерної графіки


http://webdesign.vntu.edu.ua/index.php?lang=ua

Вінницький національний технічний  університет, Управління у справах сім`ї та молоді  Вінницької облдержадміністрації, Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників запрошує  взяти участь у Міжнародному конкурсі з веб-дизайну та комп'ютерної графіки, який відбудеться в квітні - травні 2016 року. Професійне журі конкурсу, до складу якого входять провідні фахівці з веб-дизайну та комп'ютерної графіки, визначить переможців у кількох номінаціях. 

понеділок, 25 квітня 2016 р.

Домашня контрольна робота з алгебри за темою "Функції. Лінійна функція"


Контрольна робота за темою "Функції. Лінійна функція" перевіряє розуміння учнем поняття функція, область визначення, область значень функції, вміння знаходити значення аргументу за відомим значенням функції та навпаки, значення функції за відомим значенням аргументу.
Вміння будувати графік функції та визначати властивості функції за гарфіком.

суботу, 23 квітня 2016 р.

На допомогу учню таблиці з геометрії


Цей допис в першу чергу стосується учнів 7-х класів, які в цьому році почали вивчати геометрію.
Як я вже писала в дописі  "Використання конспектів-схем під час підготовки до уроку геометрії"
мені б дуже хотілось, щоб ви  розуміли та з задоволенням вчили цей предмет. І хочу повторити поради:
сама головна порада - починати вчити геометрію з самого першого уроку, вчити всі терміни, означення (хоч вони тобі й здаються відомими, але з точки зору геометрії існує чітке означення, яке портібно вивчити), вчити всі формулювання теорем та властивостей. Завдяки цьому у тебе сформується так звана математична геометрична мова і тобі буде простіше формулювати ті діїї, які ти хочеш виконати під час розв'язування чи обговорення задач.