вівторок, 10 травня 2016 р.

За результатами другої сесії вебінарів в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" "Інтерактивна школа творчого вчителя"



Пройшла друга сесія вебінарів в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя».

Матеріали вебінарів - представлення підручників для 8-х класів за новою програмою.

Перший вебінар:«Геометрія. 8 клас. Особливості реалізації диференційованого та особистісно-орієнтованого підходів при застосуванні нового навчально-методичного комплекту "Геометрія-8» (автори А. П. Єршова, В. В. Голобородько, О. Ф. Крижановський, C. В. Єршов)»
Спікер: Крижановський Олександр Феліксович
 Під час вебінару був презентований підручник  "Геометрія-8» (автори А. П. Єршова, В. В. Голобородько, О. Ф. Крижановський, C. В. Єршов)» видавництво "Ранок", система розташування завдань,  також посібники до цього підручника, тобто методичний комплект до підручника. Були представлені так звані "логічні наголоси" при роботі за даним підручником. Також рекомендації щодо онлайн-тестування учнів у проекті "Інтерактивне навчання", який впроваджує видавництво "Ранок"

Під час проведення вебінару он-лайн було близько 200 педагогів з різних куточків країни, які жваво спілкувались у чаті, задавали питання та висловлювали свої думки.



Презентацію до вебінару можна переглянути нижче:


 Запис вебінару:



Другий вебінар:
Алгебра. 8 клас. Особливості реалізації диференційованого та особистісно-орієнтованого підходів на уроках алгебри у 8 класі. Презентація нового підручника (автори Н. С. Прокопенко, Ю. О. Захарійченко, Н. Л. Кінащук) 

Спікер: Захарійченко Юрій Олексійович

Вебінар був дуже цікавим та змістовним. Під час вебінару були розглянуті питання:
- як має бути поданий матеріал у підручнику;
- на який стиль мислення орієнтований та на яких учнів розрахований;
- кі засоби навчання математиці треба використати;
- які критерії успішності навчання математики повинні бути закладені.  
На вебінарі був представлений новий підручник з алгебри який презентувався як сучасний підручник, орієнтований як на стиль мислення як  професійного математика, так і на стиль мислення звичайного учня; зорієнтований на можливість засвоєння програми практично всіма учнями, але залежно від їх індивідуальних схильностей. Принципи навчання: навчання на практиці; "процедурна швидкість"; застосування математиці в повсякденному життя; безперервне оцінювання;  застосування цифрових ресурсів для підвищення інтересу учнів.

 Презентацію можна переглянути нижче:





 Запис вебінару:

Цікавого перегляду!


Немає коментарів:

Дописати коментар