неділю, 29 травня 2016 р.

QR-код



Давно хотіла написати допис про QR-код, оскільки останнім часом він зустрічається на кожному кроці, їх розміщують в рекламі, на упаковці товарів, друкують в буклетах, використовують в іграх, в довідниках і ще мільйоном різних способів. З широким поширенням досить потужних мобільних телефонів, оснащених вбудованими камерами, QR-коди почали своє широке поширення по всьому світу.

 QR-код (англ. Quick response - швидкий відгук) - матричний код (двовимірний штрих-код), розроблений і представлений японською компанією «Denso-Wave» у 1994р.

QR-код - квадратна картинка в яку закодована якась інформація. Це може бути звичайний текст, адреса в Інтернеті, телефон, координати будь-якого місця або навіть ціла візитна картка. Їх спеціальний вид полегшує читання закладених даних за допомогою сучасних мобільних телефонів оснащених камерами. Досить навести камеру телефону на код і тут же отримати доступ до його вмісту.


Величезна популярність штрих-кодів в Японії призвела до того, що обсяг інформації, зашифрованої в них, незабаром перестав влаштовувати індустрію. Японці почали експериментувати з новими сучасними способами кодування невеликих обсягів інформації в графічній картинці. 

Зараз ви можете побачити QR-коди в рекламі: наприклад контактні дані рекламованої компанії відразу будуть збережені в телефон, або ви отримаєте доступ до сайту з додатковою інформацією про товар. Також QR-код можна помістити на одяг, наприклад це може бути посилання на ваш сайт, адреса в соціальних мережах, телефон, адреса блогу або вся ваша візитка цілком.
На відміну від старого штрих-коду, який сканують тонким променем, QR-код визначається сенсором або камерою смартфона як двовимірне зображення. Три квадрата в кутах зображення і менші синхронізуючі квадратики по всьому коду дозволяють нормалізувати розмір зображення і його орієнтацію, а також кут, під яким сенсор розташований до поверхні зображення. Точки переводяться в двійкові числа з перевіркою по контрольній сумі.

Основна перевага QR-коду - це легке розпізнавання обладнанням за допомогою якого можна сканувати код, що дає можливість використання в торгівлі, виробництві, логістиці.
Максимальна кількість символів, які поміщаються в один QR-код:
цифри - 7089;
цифри і букви (латиниця) - 4296;
двійкового коду - 2953 байт (отже, близько 2953 літер кирилиці в кодуванні windows-1251 або близько 1450 літер кирилиці в utf-8);
ієрогліфи - 1817.
Для читання QR-кодів, на мобільний телефон необхідно встановити спеціальну програму.

В Інтернеті існує багато веб-сервісів, які допомагають згенерувати QR-код.

Це такі сервіси, як


http://qrcoder.ru/

http://ua.qr-code-generator.com/

http://qrcodes.com.ua/

http://www.qrmania.ru/

http://www.qr-code.com.ua/

http://www.visualead.com/qurify2/ru/

Процес генерації QR-коду, як правило, описаний на сторінках цих сервісів та не викликає труднощів.

В наступній публікації наведу приклади використання перелічених сервісів.


Джерела:
https://ru.wikipedia.org/wiki/QR-%D0%BA%D0%BE%D0%B4
http://www.qrmania.ru/aboutQR.html

http://comp-neo.ru/article/269-chto-takoe-qr-kod



Немає коментарів:

Дописати коментар