пʼятницю, 20 листопада 2015 р.

Хочеш бути сучасним вчителем?!

        50 інструментів сучасних освітніх технологій


В сучасному світі ми постійно  чуємо поняття новітні технології, інноваційні технології, освітні технології, але в ці поняття кожен розуміє по своєму. І оскільки мультимедійні технології заполонили сучасний світ, то вчитель теж повинен постійно використовувати сучасні освітні технології та широкий спект інструментів, які вони дають. Звістно, що кожен вчитель вміє та любить користуватись своїм набором інстументів, за допомогою якого йому вдається створювати цікаві та корисні уроки. Але все в світі настільки стрімко розвивається, що наможливо самому услідкувати за цим стрімким розвитком. Тут на допомогу пригодять досвід інших, більш обізнаних в плані використання того чи іншого технологічного інстументу, а також соціальні спільноти, де ти можеш дізнатись щось нове та повчитись.  
 Не сумніваюсь, що багато з перелічегного інструментарію вам знайомо, але завжди можна знайти і щось нове, корисне, цікаве, потрібне.

XII Всеукраїнський конкурс "Вчитель - новатор"

Стартував XII Всеукраїнський конкурс "Вчитель - новатор"

19 листопада 2015 року стартував ХІІ Всеукраїнський конкурс «Вчитель – новатор». Конкурс проводиться за підтримки Міністерства освіти і науки України та компанії «Майкрософт Україна».

Мета конкурсу - підтримка та заохочення педагогів у впровадженні сучасних технологій у навчальний процес. У конкурсі можуть взяти участь вчителі загальноосвітніх навчальних закладів, викладачі та студенти вищих навчальних закладів та науковці.

четвер, 19 листопада 2015 р.

Тренуємо логіку

Задачі на логіку


Інколи, коли у тебе є час, хочется напрягти свій мозок, потренуватись у розв'язуванні завдань на логіку. Інколи хочется потренувати своїх учнів  та запропонувати їм щось таке цікаве та незвичайне. 

Пропоную підбірку задач на логіку. Їх можуть спробувати розв'язати як учні так и дорослі.

Конкурс фахової майстерності "Учитель року 2016"

Всеукраїнський конкурс фахової майстерності 

"Учитель року -2016"




Зовсім недавно, восени,  було визначено переможців минулорічного Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності "Учитель року -2015", а вже стартував новий конкурс "Учитель року - 2016".
В цьому році на конкурсі будуть обирати найкращих вчителів англійської мови, математики, історії, захисту Вітчизни.


середу, 18 листопада 2015 р.

Портфоліо вчителя

Портфоліо вчителя. З досвіду створення.



Настає пора підготовки кожного вчителя до атестації. І, як правило,  вчитель готує портфоліо як звіт своєї роботи за атестаційний період. Особливо важко тим, хто вперше намагається створити портфоліо.
Я також проходила всі ці етапи творчого пошуку, збору матеріалів, вибору порібної концепції тощо.
Хочу поділитись своїм досвідом, можливо, комусь він буде казатись недостатнім, але якусь крупинку цього досвіду, думаю кожен з тих, хто прочитав публікацію, візьме. 

З чого я починала, звісно, з огляду інтенет-матеріалів, прикладів портфоліо, рекомендацій. З величезного обсягу інформації виділила для себе лише те, що мене зацікавило найбільше, а також ті зразки портфоліо, які, на мій погляд, мали:

1. Достатній зміст (повнота, достовірність, актуальність запропонованої інформації);
2. Зрозумілу, повну структуризацію матеріалів, логічність і лаконічність викладу;
4. Наявність особистої концепції, проекту, цільових установок, системи планування особистого зростання;
5. Результативність діяльності;
6. Цікавий, презентабельний інтерфейс і дизайн (дружність, естетика, поєднання написів, кольорів, графіки);
7. Позитивне загальне сприйняття.

суботу, 14 листопада 2015 р.

Технології Веб-квест та Блог-квест

Технології  Веб-квест та Блог-квест

Сьогодні у зв’язку з поширення розвитку ІКТ технологій,  із необхідністю підготовки студентів до самоосвіти, важливого значення набуває ресурсно-орієнтоване навчання  – комплекс методів та засобів навчання, націлених на цілісний підхід до організації навчального процесу, який зорієнтований не тільки на засвоєння знань і набуття навичок, але і на тренінг здібностей самостійного й активного перетворення інформаційного середовища шляхом пошуку і практичного застосування інформаційних ресурсів, зокрема, освітніх інтернет-ресурсів. Одним із засобів організації ресурсно-орієнтованого навчання є технологія веб-квест, яка на сьогодні недостатньо висвітлена у сучасній педагогічній літературі.

Проблему використання Веб-квестів та їх розробки активно вивчають іноземні та вітчизняні науковці. Існує два погляди на поняття веб-квест: веб-квест - як освітній продукт та веб-квест - як освітня технологія.

Розвиток інтерактивної технології Веб-квест, її інтеграція з технологією Блогів зумовили появу технології Блог-квест.

суботу, 7 листопада 2015 р.

Інтерактивне навчання

Шановні учні та їх батьки!

Рекомендую вам зареєструватись на сайті Інтерактивне навчання видавництво Ранок та пройти доступні для вас курси підготовки до контрольної роботи з алгебри та геометрії.

Що вам дає інтерактивне навчання?

  • ефективно підготуватися до контрольних робіт, здійснити самоконтроль, переглянути власні результати в динаміці, ознайомитися з ходом розв’язання завдань;
  • зручна та проста система підготовки до контролю знань, велика кількість тестових завдань, спеціально розроблених методистами

Проект Інтерактивне навчання пропонує змінити свій підхід до навчання за допомогою безкоштовного онлайн-тестування! Перевагами проекту є:

Якісна підготовка до контролю знань з різних предметів
Безкоштовність тестування
Наочність представлення матеріалу
Відстеження динаміки своїх досягнень
Зручність у використанні сайту та наявність індивідуального профілю


понеділок, 2 листопада 2015 р.

Готуємось до олімпіади з математики

 Пройшов І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад. Переможці готуються до  ІІ (районного етапу), який відбудеться  21 листопада (субота)  у СШ № 139 м. Києва.
Добратись:
провул Татарський, 1
авт.. № 31 (маршр)
з М. Політехнічний інститут через М. Лук’янівська, вийти на передостанній зупинці

 Рекомендації щодо проведення II (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики у 2015-2016 навчальному роц

четвер, 29 жовтня 2015 р.

Cемінар-практикум «Використання ментальних карт в навчально-виховному процесі як засіб візуалізації та структуризації інформації»

28 жовтня 2015 року в рамках циклу семінарів «Веб-технології» в гімназії №48 пройшов семінар-практикум «Використання ментальних карт в навчально-виховному процесі як засіб візуалізації та структуризації інформації», модератор вчитель математики та інформатики – Власова І.О.
Ментальні карти (карти розуму, карти знань, інтелект – карти) – це технологія роботи з інформацією, яка дозволяє задіяти в роботу обидві півкулі мозку.
Вчителі гімназії опрацювали матеріал, пов'язаний з поняттям та концепцією ментальних карт, основні напрямки їх застосування та техніку створення, створили власні інтелект-карти, використовуючи сучасні програмні засоби та веб-сервіси Інтернету.




четвер, 22 жовтня 2015 р.

Підготовка до заліку з геометрії за темою "Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Взаємне розміщення прямих на площині

Учні 7-х класів гімназії № 48!

Нагадую вам, що  триває підготовка  до заліку з геометрії.

На залік виносяться наступні питання:

Контрольні запитання на залік
1. Назвіть основні геометричні фігури на площині. Як вони позначаються?
2. Сформулюйте властивість проведення прямої.
3. Сформулюйте властивість розміщення точок на прямій.
4. Яка фігура називається променем (півпрямою)? Як позначаються промені?
5. Які промені називаються доповняльними?
6. Дайте означення відрізка. Як позначається відрізок?
7. Які відрізки називаються рівними? Як порівняти два відрізки?
8. Сформулюйте властивості вимірювання та відкладання відрізків. Як порівняти два відрізки із заданими довжинами?
9. Дайте означення середини відрізка.
10. Дайте означення кута. Як позначаються кути?
11. Який кут називається розгорнутим?
12. Які кути називаються рівними? Як порівняти два кути?
13. Сформулюйте властивості вимірювання та відкладання кутів. Як порівняти два кути із заданими градусними мірами?
14. Назвіть одиницю вимірювання кутів. Які кути називаються гострими, прямими, тупими?
15. Дайте означення бісектриси кута.
16. Дайте означення суміжних кутів.
17. Сформулюйте й доведіть теорему про суміжні кути.
18. Сформулюйте наслідки теореми про суміжні кути.
19. Дайте означення вертикальних кутів.
20. Сформулюйте й доведіть теорему про вертикальні кути.
21. Дайте означення кута між прямими. Скільки гострих, тупих, прямих кутів може утворитися в результаті перетину двох прямих?
22. Дайте означення перпендикулярних прямих.
23. Сформулюйте й доведіть теорему про єдиність перпендикуляра.
24. Поясніть в чому полягає метод доведення від супротивного.