Але мета вчителя не лише навчити дітей відповідати на питання, але й задавати грамотні питання.
Одним з прийомів які формують такі навички є "Ромашка Блума"
Шановні батьки, учні, колеги!
Я рада Вас вітати на сторінках блогу! Маю надію, що розміщені матеріали будуть корисними для Вас.
Організація подієвих заходів займає позицію освітнього тренда. В практичній педагогічній діяльності вчителя використовують освітній простір як безліч індивідуальних форм розвитку і різноманітності освітніх можливостей. Цифрове освітній простір - це простір, в якому інформація використовується для освітніх цілей. Подієво - освітній захід в цифровому освітньому просторі відбувається в діяльності від мотиву до результату і має статися реально як існуючий факт.
В майстер - клас входять:
Майстер - клас розрахований на 18 годин самостійної роботи.
Інформаційні ресурси:
Інформаційно - навчальний сайт для учасників майстер - класу «Цифрове освітній простір. Конструювання, організація і проведення подієво - освітнього заходу »;
Освітній простір Google+ «ЦОП подієво - освітнього заходу» (закрите співтовариство);
Освітній простір Google Клас (Classroom) для організації віддаленого взаємодії учасників подієво - освітнього заходу.
Актуальність. Освіта все більше персоніфікується, індивідуалізується.
Вступив соціальне замовлення суспільства до педагогів на вироблення індивідуальних освітніх програм і маршрутів для учнів. В атласі нових професій майбутнього вже з'явилася така: «Розробник освітніх траєкторій». http://atlas100.ru/catalog/obrazovanie/razrabotchik-obrazovatelnykh-traektoriy/
Проблема. За новим освітнім стандартам передбачено складання вчителями індивідуальних освітніх програм для учнів. Але педагоги не можуть, не знають, як писати такі програми? У процесі даного МК педагоги спробують написати свою програму індивідуального освітнього маршруту для конкретного учня: обдарованого, відстає, просунутого, нездатного або, навпаки, талановитого і захопленого.
Результатом роботи педагога буде прокладений індивідуальний освітній учнівський маршрут (програма навчання або окремі маршрутні листи). Посилання на свої маршрути педагоги розмістять в загальній таблиці.
Мета курсу: потренуватися педагогам в написанні індивідуальних освітніх програм для різних учнів в різних навчальних ситуаціях: наприклад, програма підготовки до олімпіади для обдарованої учня, програма поглибленого вивчення теми для виступу учня на учнівській конференції, програма за рішенням винахідницьких задач для учня з інженерними здібностями, програма для відсталого учня, коригуюча вчення. Прискорене проходження курсу (для спортсменів); уповільнене навчання слабоуспевающіх учнів, з зупинками на окремих темах; поглиблене вивчення окремих тем, які не засвоєних учнем вчасно; узагальнюючий курс для підготовки учня іспитів тощо.
Електронне навчання та дистанційні освітні технології все ширше проникають в загальноосвітні школи, доповнюючи традиційні уроки і якісно перебудовуючи їх.
МООК "Змішане навчання в сучасній школі" складається з двох самостійних курсів:
Змішане навчання в сучасній школі: освітні моделі"
(Кількість годин - 18, терміни проведення: 02.10.2017 - 17.10.2017);
"Змішане навчання в сучасній школі: інструменти педагога"
(Кількість годин - 18, терміни проведення: 06.11.2017 - 26.11.2017).
Курс орієнтований на вчителів математики та інформатики середніх шкіл.
Від учасників очікується:
- створення активностей в середовищі Teacher Desmos;
-Участь в тестуванні
активностей в ролі учнів і готовність розробляти свої власні активності;
-Участь в навчанні
онлайн і проведення своїх власних активностей з навчання інших учасників
проекту.
Результати навчання
(вміння, досвід):
-вміння
використовувати готові активності в Teacher Desmos;
-вміння створювати
свої власні активності в середовищі;
-вміння генерувати
курс в середовищі і організовувати навчання учнів.
формуються компетентностей:
-навички роботи з
графічним калкулятори Desmos і середовищем Teacher Desmos;
Спеціалізація:
Навчальний дизайн
Більше можна дізнатись на сайті Швидкий старт з desmos