неділю, 5 листопада 2017 р.

Сервіс Quizizz для створення вікторин та флеш-карток




Quizizz - сервіс, якому потрібно приділити увагу та познайомитись з ним. Цікавий сервіс для створення вікторин та флеш-карток. І що є значущим для багатьох педагогів - він має мільтимовний інтерфейс, в тому числі російський та український. Дуже зручний та простий у використанні, безкоштовний, учні можуть користуватись сервісом як в класі, так і вдома, не обовязково їм заводити аккаут та реєструватись для того, щоб пройти вікторину.


 Вчителям можна знайти вікторину, створену іншим викладачем та скористуватись нею. Учні грають разом, або окремо, вкторину можна пройти у вигляді гри, тобто маємо елементи гейміфікаціїї у навчанні, учні обирають аватари, які їм подобаються, у вікторині присутні меми, таблиця лідеров.
Вікторина може містити до 4-х варіантів відповідей на запитання.
В питання можна додавати рисунки.
Ось так виглядає сервіс, коли ви вже вибрали "створити вікторину"

 Звичайно, не всі типи питань ми можемо застосовувати, можна вводити лише прості формули, користуватись інструментом піднесення до 2 та 3 степеня. Але це є теж дуже цікавий сервіс, який дасть можливість учителю зацікавити учнів.
Окрім того, в сервісі є функція  перегляду результатів " звіт"
Для того, щоб запросити учнів до роботи можна:
1) відправити посилання по пошті;
2) можна поділитись у спільнотах Google+ ; Facebook;  Twitter
3)Можна запросити учнів перейти за посиланням, та дати їм ввести код гри.
4) Розмістити посилання на вікторину у Google Classroom
Працювати з сервісом можна з будь-якого пристроя.
Зауважимо, що вчитель може одночасно запустити гру для багатьох учнів та слідкувати одночасно за всіма учнями, що проходять цю гру.  Влаштувати свого роду змагання. Для цого розсилаємо посилання та код (перша строчка). А коли всі вже вийдуть на позицію "очикування гри" , вчитель натискає "Start" (друга строчка)


Те, що бачить на екрані учень (тему він може обрати для себе за бажанням):

Те, що бачить на екрані вчитель, під час проходження учнем вікторини:

 або





А також результати вікторини бачить і вчитель і учень:


Вчитель може самостійно налаштувати гру:

Quizizz в навчанні:

За допомогою цього інструменту можна:
    • підтримувати процесу навчання;
    • проводити ігри та вікторини;
    • організовуватия змагання;
    • проводити тест;
    • задавати виконати домашню роботу;
    • відслідковувати результати кожного учня;
    • надавати автоматичний зворотній зв'язок кожного учня. 

    Приклади  робіт:

    Англия и Уэльс [Электронный ресурс] // Quizizz. - Режим доступа: http://quizizz.com/admin/quiz/57224a93e4a7a3005e58c3ff
    Байкал [Электронный ресурс] // Quizizz. - Режим доступа: http://quizizz.com/admin/quiz/56e1c9668c4b1a2622e7bda5
    Пресмыкающиеся [Электронный ресурс] // Quizizz. - Режим доступа: http://quizizz.com/admin/quiz/56d0851ccab6abd0679464aa 
    Роман Р.Л. Стивенсона «Остров сокровищ» [Электронный ресурс] // Quizizz. - Режим доступа: http://quizizz.com/admin/quiz/5728e37cb037bf7d31c1c3fb  

    Корисні посилання:
    ● Аствацатуров Г.О. Quizizz — еще одна любопытная программа онлайн тестирования [Электронный ресурс] // Дидактор. - Режим доступа: http://didaktor.ru/quizizz-eshhe-odna-lyubopytnaya-programma-onlajn-testirovaniya/
    ● Аствацатуров Г.О.Интересное дополнение конструктора Quizizz [Электронный ресурс] // Дидактор. - Режим доступа: http://didaktor.ru/interesnoe-dopolnenie-konstruktora-quizizz/
    ● Короленко С. Quizizz – веб-инструмент для создания интерактивных викторин [Электронный ресурс] // Сетевое пространство педагога (технологии web 2.0). - Режим доступа: http://ivanovoedutechnology.blogspot.ru/2015/12/quizizz-httpquizizz.html




        1 коментар: