неділю, 10 січня 2016 р.

Чи підходить Вам Ваша робота

Цей простий тест допоможе дізнатися, чи підходить Вам Ваша робота.

Міні-тест дослідницької компанії Gallup швидко визначає, чи працюєте ви в компанії своєї мрії.


Якщо на більшість питань ви відповіли «так», значить, це правильне місце для вас; якщо «ні» - можливо, прийшов час для змін.

У мене із 12 влучень - 12! А як йдуть справи у вас?

Отже, поїхали:


  1. Я знаю, що від мене очікують на роботі.
  2. У мене є матеріали та обладнання, щоб належним чином виконувати свою роботу.
  3. На роботі у мене є можливість щодня робити найкраще, що я можу робити.
  4. За останні 7 днів я отримав(ла)  визнання або подяку за хорошу роботу.
  5. Здається, мій керівник або хтось в компанії піклується про мене як про людину.
  6. Є хтось на роботі, хто надихає мене на розвиток.
  7. Здається, на роботі з моєю думкою рахуються.
  8. Місія(мета) моєї компанії змушує мене думати про важливість моєї роботи.
  9. Мої колеги прихильні до якісного виконання роботи.
  10. Мій найкращий друг - на роботі.
  11. За останні 6 місяців хтось на роботі сказав мені про моє прогресі.
  12. Цього року на роботі у мене була можливість вчитися і рости.


Джерело: М. Бакінгем і К. Коффман «Спочатку наруште всі правила!
Що кращі в світі менеджери роблять по-іншому? »
 http://www.adme.ru

У Вас улюблена робота? Зробіть її ще краще!  

6 коментарів:

  1. Хороший тест, поднимает настроение, спасибо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, спасибо, а особенно настроение становится хорошим после позитивного результата теста! Желаю Вам только позитивных результатов!

      Видалити
  2. Спасибо за веселенький тест! Конечно, не все 12 попаданий, но все же... Во всяком случае, не все так плохо как кажется на первый взгляд, а оказывается очень даже ничего, (в смысле на работе) :))))...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вот и хорошо! Значит есть к чему стремиться, чтобы было все 12 попаданий!

      Видалити
  3. Спасибо за позитивеый тест!Приятно осознавать, что не зря выбрал свою работу :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, я очень рада за Вас! Это очень хорошо, когда в жизни занимаешься "своим делом".

      Видалити