Шановні батьки, учні, колеги!
Я рада Вас вітати на сторінках блогу! Маю надію, що розміщені матеріали будуть корисними для Вас.
Сторінки
понеділок, 19 грудня 2016 р.
суботу, 10 грудня 2016 р.
Надіслано сертифікати про участь у вебінарах осінньої сесії Інтерактивної школи творчого вчителя
Тема: Геометрія. 7 клас. Особливості диференційованого навчання теми «Найпростіші геометричні фігури та їх властивості».Геометрія. 8 клас. Особливості диференційованого навчання теми «Чотирикутники. Вписані та описані чотирикутники"
Тема: Алгебра. 8 клас. Область визначення виразів (ОДЗ). Перетворення виразів
Можно знайти матеріали вебінарів осінньої сесії.
По результатам осіньої сесії 2016р. надіслано сертифікати
Відбувся Всеукраїнський етап Міжнародного математичного конкурсі «Кенгуру - 2016»
9 грудня 2016 року учні 2-6 класів гімназії № 48 прийняли участь у Всеукраїнському етапі Міжнародного математичного конкурсі «Кенгуру - 2016»
(Координатор вчитель математики та інформатики Власова І.О.). Конкурс
вже став традиційним в гімназії. Цього разу в конкурсі прийняли участь
більше 100 учнів. Діти з задоволенням розв’язували цікаві математичні
завдання. Оприлюднення результатів конкурсу слід очкувати на сайті http://www.kangaroo.com.ua/
не пізніше, ніж через 8 тижнів. Кожен учасник отримає сертифікат та
подарунок – книгу із завданнями конкурсу. Бажаємо успіху всім
конкурсантам!
понеділок, 5 грудня 2016 р.
Домашня контрольна робота з геометрії за темою: " Трапеція. Теорема Фалеса. Вписані кути. Вписані і описані чотирикутники"
До уваги учнів 8-х класів!
Для того, щоб підготуватись до контрольної роботи з геометрії вам необхідно розібратись у розв'язанні наступних задач.
Для того, щоб збільшити розмір зображення - натисніть на нього.
суботу, 26 листопада 2016 р.
середу, 23 листопада 2016 р.
Система додаткових занять з математики вдома з використанням веб-ресурсів
У багатьох батьків постійно виникає питання - як зробити дитину самостійною і в той же час зуміти проконтролювати її ?
В першу чергу мене, як вчителя математики, цікавить математична освіта дитини. І, думаю, що знайдеться багато батьків, які теж приділяють цьому аспекту навчання значну увагу.
Я натрапила на корисну статтю щодо цікавого підходу до самостійного вивчення математики вдома з використання спеціалізованих математичних он-лайн ресурсів.
Можливо описаний підхід не всім підійде, але з прочитаного матеріалу кожен може вибрати той, який буде корисний саме Вам та Вашій дитині.
Окрім того в статті наведений величезний список он-лайн програм та веб-ресурсів, які будуть корисними й вчителям математики. Сюди входять і математичні тренажери, й генератори прикладів, й математичні ігри он-лайн та багато іншого.
Стаття, правда, на російській мові.
Прочитати докладніше.
неділю, 20 листопада 2016 р.
Відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
20 листопада 2016 року в м. Києві відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики.
Усі
10 районів міста Києва писали завдання за текстами, що були розроблені
журі Київської міської олімпіади. Вона має стати важливим етапом
підготовки до ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади. Нижче наводимо умови
та розв’язання завдань по усіх класах.
Завантажити умови та розвязки
*Зауваження до розв'язання задачи № 2 для 8-го класу, окрім наведеної послідовності у відповідях (про яку написано, що цей набір чисел є найменшим ) 213, 214, ..., 221, правильними будуть теж такі відповіді: 140, 141,142...148, 182, 183,184...190 та 200, 201, 202, ...208 та будь-який інший набір, що задовільняє умові.
*Зауваження до розв'язання задачи № 2 для 8-го класу, окрім наведеної послідовності у відповідях (про яку написано, що цей набір чисел є найменшим ) 213, 214, ..., 221, правильними будуть теж такі відповіді: 140, 141,142...148, 182, 183,184...190 та 200, 201, 202, ...208 та будь-який інший набір, що задовільняє умові.
Попередні
результати Шевченківського району можна очикувати через три дні після
проведення олімпіади на сайті районо в розділі "МАН, "Дослідник",
олімпіади".
пʼятницю, 18 листопада 2016 р.
Готуємось до самостійної роботи з алгебри за темою: "Раціональні рівняння"
До уваги учнів 8-х класів!
Це матеріал для тих, хто пропустив тему, або погано розібрався зі способами розв'язання дробово-раціональних рівнянь.
Хочу почати з того, що ще раз повторити означення раціонального рівняння.
Рівняння називають раціональним, якщо його ліва й права частини є раціональними виразами.
Раціональні рівняння, в свою чергу, поділяють на ЦІЛІ ти ДРОБОВІ
Рівняння називають цілим (або цілим раціональним), якщо ліва й права його частини є цілими раціональними виразами.
Рівняння називають дробовим (або дробово-раціональним), якщо хоча б одна з його частин є дробовим раціональним виразом.
четвер, 17 листопада 2016 р.
Матеріали для підготовки до олімпіад з математики
Для підготовки до олімпіади можна завантажити й проглянути матеріали минулих років:
Скачати завдання та розв'язання ІІ етапу (районний) олімпіади з математики 2014-2015р
Скачати завдання та розв'язання II етапу (районний) олімпіади з математики 2013-2014р
Скачати завдання та розв'язання II етапу (районний) олімпіади з математики 2012-2013р
Скачати завдання та розв'язання II етапу (районний) олімпіади з математики 2010-2011р
Корисно прочитати:
Ясінський В.А. Практикум з розвязування задач з математичних олімпіад Скачати
Федак І.В. Івано-франківські обласні олімпіади з математики Скачати
Математичні олімпіади школярів України 1999- 2000р Скачати
Олімпіадні завдання для учнів середньої школи Скачати
Агаханов Н.Х., Подлипский О.К. Математика. Районные олимпиады Скачати
Севрюков П.Ф. Подготовка к решению олимпиадных задач по математике Скачати
Підготовка учнів до олімпіад з математики
На цьому сайті міститься література, присвячена математиці та її викладанню.
А цей ресурс містить літературу українських видань, яка стосується вищеназваної тематики.
А цей ресурс містить літературу українських видань, яка стосується вищеназваної тематики.
Перемог Вам і Вашим учням!
неділю, 13 листопада 2016 р.
Вписані кути
В 8 класі з геометрії ми почали вивчати тему: "Вписані кути"
Під час вивчення цієї теми учні повинні знати поняття вписаного та центрального кута, градусна міра дуги кола, теорему про вписаний кут та наслідки з теореми про вписаний кут.Модель "Вписані кути" допоможе в значній мірі візуалізувати залежність між центральним та вписаним кутом, які спираються на одну й ту саму дугу.
Використовуючи дану модель знайдіть відповіді на питання:
1. Визначте, в яких випадках вписаний кут є гострим, а в яких тупим ? (змінюйте положення точки С та точки В на колі)
2. Порівняйте між собою вписані кути, які спираються на одну й ту саму дугу.
3. Що відбувається із вписаними кутами, якщо відповідний їм центральний кут збільшується (зменшується) ?
4. Що ви можете сказати про відношення величини вписаного кута до величини відповідного йому центрального кута при зміні величини центрального кута (переміщайте точки С та В по колу для зміни величини центрального кута)
Підписатися на:
Дописи (Atom)