неділю, 23 жовтня 2016 р.

Чи підходиш ти під характеристики УЧИТЕЛЯ XXI СТОЛІТТЯ?


Зі стрімким розвитком цифрових інформаційних технологій ми поринули у світ суцільної інформатизації суспільства,  впровадження інноваційних технологій, які в першу чергу стосуються і освітнього процесу. 

Але оскільки освітній процес неможливий без основної дійової особи - учителя, то звісно, що з впровадженням інноваційних технологій з'явилось і нове поняття-учитель нового покоління, учитель ХХІ століття.
Що ми вкладаємо у поняття вчителя нового покоління?



пʼятницю, 21 жовтня 2016 р.

Вебінари осінньої сесії Інтерактивної школи творчого вчителя розпочинаються з 24-го жовтня

До уваги колег! Вебінари осінньої сесії Інтерактивної школи творчого вчителя розпочинаються з 24-го жовтня, не пропустіть нагоди дізнатись щось нове, поспілкуватись з колегами та ведучіми спеціалістами, обговорити найактуальніші питання сучасної освіти.



Переглянути програму вебінарів можна  тут.

Для участі в вебінарах необхідно зареєструваись 

пʼятницю, 14 жовтня 2016 р.

Триває реєстрація на Всеукраїнський етап Міжнародного математичного конкурсу "КЕНГУРУ"

Увага! Триває реєстрація на Всеукраїнський  етап 
математичного конкурсу "Кенгуру"

Міжнародному математичному конкурсу "Кенгуру" - 20 років!!!

        В жовтні місяці розпочато реєстрацію на Всеукраїнський етап Міжнародного математичного  конкурсу "Кенгуру".
Бажаючих прийняти участь прохання зареєструватись у класоводів 2-4 класів, вчителів математики 5-6 класів  або у координатора Власової Ірини Олександрівни.

Завдання, критерії оцінювання та відповіді за попередні роки можна проглянути на сайті конкурсу.

В сезоні 2016-2017 навчального року проводиться два незалежні тури: Всеукраїнський і Міжнародний.
Перший етап проводиться в один день 9 грудня 2016 року (п'ятниця).
Другий етап - в один день 16 березня 2017 року (четвер).
До участі в першому етапі конкурсу запрошуються учні 2-6 класів.
Усі новини конкурсу на сайті www.kangaroo.com.ua.

середу, 12 жовтня 2016 р.

Ресурс Lecture Racing - інструмент для роботи на лекціях, проведення презентацій та проведення опитувань в реальному часі


В Інтернеті існує дуже багато різних цікавих ресурсів за допомогою яких можна впроваджувати новітні інформаційні технології. Один із інструментаріїв за допомогою якого можна проводити лекційні заняття та одночасно перевіряти рівень розуміння та уваги учнів на заняттях в режимі реального часу - це крос платформна мобільна система   Lecture Racing http://lectureracing.com
http://lectureracing.com/

Дуже просто працювати без особливих навичок, зрозумілий інтерфейс,  легко освоїти ресурс, окрім того, ресурс російськомовний.
Головна особливість системи - це тести без заготовок, тести на ходу: вчитель задає питання по слайду, учні відзначають на слайді свої відповіді, потім викладач обводить правильні відповіді і отримує результат опитування, за результатами формується рейтинг. Гонка за лідером на лекції почалась!  

пʼятницю, 7 жовтня 2016 р.

STEM-STEAM-STREAM -освіта



«В істинному математику завжди є щось від
 художника, архітектора і навіть поета»
 А.Прінгсхайм




Сучасне суспільство вимагає, щоб підростаюче покоління було здатне креативно, нестандартно мислити, могло створювати інновації. Як виховати таких фахівців? Відповіді на ці питання  У західних країнах одним із засобів виховання майбутніх спеціалистів вважають STEM-освіту, яку підтримують на державному рівні. Ця система освіти вдало почала реалізуватись в США.





Акронім STEM слугує для позначення науки (Science), технології (Technology), інженерного проектування (Engineering) та математики (Mathematics), але з часом, американські вчені прийшли до висновку, що для того, щоб визовати креативну особистість, людину, здатну приймати нестандартні , творчі рішення, необхідно включити в освіту ще один компонент - Arts-дисципліни,Мистецтво, тому акронім змінився STEAM - наука (Science), технології (Technology) , проектування (Engineering) , мистецтво (Arts), и математика(and Mathematics)-акронім слів природничі науки.


Закон "Про освіту"

Парламент у першому читанні ухвалив закон "Про освіту"

 

Верховна Рада прийняла проект закону "Про освіту" у першому читанні. За відповідне рішення у четвер проголосували 277 народних депутатів.
Передбачені проектом закону реформи мають поліпшити умови праці вчителя за рахунок зменшення бюрократичного контролю, розширення академічних свобод і формування простору для творчої праці. Буде обмежено втручання державних органів і органів місцевого самоврядування в освітній процес.

неділю, 25 вересня 2016 р.

Самостійна робота з алгебри "Скорочення раціональних дробів. Допустимі значення змінних"

Перша самостійна робота з алгебри за темою "Скорочення раціональних дробів. Допустимі значення змінних" містила наступні завдання:

 


Приклад оформлення та розв`язання завдань самостійної роботи:

пʼятницю, 23 вересня 2016 р.

Онлайн-проект «Діти та папери»

Онлайн-проект «Діти та папери: - як досягти балансу в школі» -  спільна ініціатива руху EdCamp Ukraine і Міністерства освіти і науки України.

Міносвіти запрошує педагогів, завучів та директорів шкіл взяти участь у проекті «Діти та папери» – масштабному онлайн-опитуванні щодо розвантаження від зайвої адміністративної роботи. Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич визначила одним із пріоритетних завдань Міністерства освіти і науки дебюрократизацію системи освіти.

середу, 21 вересня 2016 р.

STEM-освіта в Україні: Перспективи розвитку


В Києві підписали меморандум по створенню коаліції STEM-освіти

У столиці  відбулося підписання Меморандуму про створення Коаліції STEM-освіти (S (science) - наука, T (technology) - технології, E (engineering) - інженерія, M (mathematics) - математика).

На даний момент до ініціативи Центру розвитку корпоративної соціальної відповідальності по створенню коаліції в якості партнерів вже приєдналися компанії Київстар, Syngenta, United Minerals Group, а також ДП НАЕК Енергоатом, Samsung, Українське ядерне товариство, Microsoft Україна, Креативна Міжнародна Дитяча Школа, Київський університет культури і мистецтв та інші - всього 16 учасників. Найближчим часом планується приєднання ще 90 учасників.

неділю, 18 вересня 2016 р.

Використання динамічних 3D моделей при вивченні стереометрії


Цей допис призначений для учнів, які вивчають стереометрію та вчителів, які ще не знайомі з можливостями роботи з 3D моделями, створеними Миколою Пращенко, його учнями та іншими авторами.
Колекція постійно поповнюється.

Колекція  3D моделей ілюструє рисунки до розв`язування задач з курсу  "Стереометрія"
 Як це працює:




Рекомендація:

Для роботи з 3D моделями  потрібно встановити  3D Player. Його безкоштовно можна скачати тут