Вінницький національний технічний університет, Управління у справах сім`ї та молоді Вінницької облдержадміністрації, Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників запрошує взяти участь у Міжнародному конкурсі з веб-дизайну та комп'ютерної графіки, який відбудеться в квітні - травні 2016 року. Професійне журі конкурсу, до складу якого входять провідні фахівці з веб-дизайну та комп'ютерної графіки, визначить переможців у кількох номінаціях.
Шановні батьки, учні, колеги!
Я рада Вас вітати на сторінках блогу! Маю надію, що розміщені матеріали будуть корисними для Вас.
Сторінки
суботу, 30 квітня 2016 р.
XIV Міжнародний відкритий конкурс із Web-дизайну та комп'ютерної графіки
Вінницький національний технічний університет, Управління у справах сім`ї та молоді Вінницької облдержадміністрації, Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників запрошує взяти участь у Міжнародному конкурсі з веб-дизайну та комп'ютерної графіки, який відбудеться в квітні - травні 2016 року. Професійне журі конкурсу, до складу якого входять провідні фахівці з веб-дизайну та комп'ютерної графіки, визначить переможців у кількох номінаціях.
понеділок, 25 квітня 2016 р.
Домашня контрольна робота з алгебри за темою "Функції. Лінійна функція"
Вміння будувати графік функції та визначати властивості функції за гарфіком.
суботу, 23 квітня 2016 р.
На допомогу учню таблиці з геометрії
Цей допис в першу чергу стосується учнів 7-х класів, які в цьому році почали вивчати геометрію.
Як я вже писала в дописі "Використання конспектів-схем під час підготовки до уроку геометрії"
мені б дуже хотілось, щоб ви розуміли та з задоволенням вчили цей предмет. І хочу повторити поради:
сама головна порада - починати вчити геометрію з самого першого уроку, вчити всі терміни, означення (хоч вони тобі й здаються відомими, але з точки зору геометрії існує чітке означення, яке портібно вивчити), вчити всі формулювання теорем та властивостей. Завдяки цьому у тебе сформується так звана математична геометрична мова і тобі буде простіше формулювати ті діїї, які ти хочеш виконати під час розв'язування чи обговорення задач. середу, 20 квітня 2016 р.
Видавництво "Ранок" презентує демо-версії підручників для 8-х класів
Шановні колеги!
Ті, хто викладає математику в цьому навчальному році в 7-х класах зрозуміють мене, оскільки стикнулись з проблемою відсутності підручників. І кожному вчителю небайдуже за яким підручником він буде працювати наступного року.В цьому році також проводиться Всеукраїнський конкурс підручників для 8-х класів, які йдуть за новою програмою. Невідомо, що і як буде в наступному навчальному році, але хочеться вірити в те, що учні отримають підручники вчасно і у вчителів не буде проблем з цим питанням. Але як там не було, я думаю, що кожен учитель користується не одним підручником, а має в своєму арсеналі не лише підручники кількох авторів, але й багато різних посібників і тому, думаю, що всім буде цікаво переглянути демо-версії підручників для 8-го класу, які пропонує видавництво "Ранок".
суботу, 16 квітня 2016 р.
пʼятницю, 15 квітня 2016 р.
Створення колажу за допомогою веб-сервісу СreateСollage
Як я вже писала в попередньому дописі, присвяченому колажам, що мене, в першу чергу, у час суцільної інформатизації та комп’ютеризації
суспільства, цікавлять можливості створення колажів за допомогою сервісів Веб-2.0 та різних комп’ютерних програм.
Поступово я буду описувати власний досвід та дослідження щодо використання цих можливостей.
І сьогодні хочу познайомити читачів блогу, колег, учнів із дуже простим, на мій погляд, веб-сервісом createcollage.
вівторок, 12 квітня 2016 р.
Колажі та використання їх у навчальному процесі.
Колаж - походить від французького collage, буквально перекладається як наклеювання. У словнику колаж - це прийом в образотворчому мистецтві, за яким на певну основу наклеюють різні матеріали, що різняться кольором і фактурою; твори, виконані таким прийомом. Луї Арагон сказав, що колаж – це мистецтво, яке кидає виклик живопису.
Це техніка створення картини або графічного твору шляхом застосування різних наклейок з плоских (фотографії, квитки, тканини, вирізки з газет і кольорового паперу і т.д.) або об'ємних (дріт, дерево, мотузки, метал) матеріалів. Вважається, що техніку колажу винайшов Жорж Брак в 1910, хоча приблизно в той же час свої перші колажі створив і Пікассо.
Художник додав в композицію своєї картини газетні вирізки. Ідею підхопили послідовники авангардного течії, які майстерно складали з різних шматочків цільні зображення. У мистецтві колажем називають метод, за яким створюється композиція. Його головний принцип - використання максимально різних за фактурою матеріалів для створення будь-якого зображення.
пʼятницю, 8 квітня 2016 р.
Підготовка до моніторингу
На квітень місяць заплановано проведення моніторингу навчальних досягнень учнів 7-х класів.
Вирішено проводити моніторинг з алгебри. На моніторинг будуть виноситись питання за матеріалом, який вивчено за цей навчальний рік.
Це теми: «Цілі вирази. Одночлени», «Многочлени» та «Формули скороченого множення».
Приблизні завдання – це тестові завдання та завдання на встановлення відповідностей.
Вирішено проводити моніторинг з алгебри. На моніторинг будуть виноситись питання за матеріалом, який вивчено за цей навчальний рік.
Це теми: «Цілі вирази. Одночлени», «Многочлени» та «Формули скороченого множення».
Приблизні завдання – це тестові завдання та завдання на встановлення відповідностей.
четвер, 7 квітня 2016 р.
За результатами першої сесії вебінарів в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя».
Пройшла перша сесія вебінарів в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя».
Я реєструвалась на вебінари, які стосуються мого фаху та здались мені цікавими.
Перший вебінар:
«Геометрія. 7 клас. Площа многокутників: теорія, задачі та методи їх розв’язування»
Спікер: Крижановський Олександр Феліксович
Цей вебінар був анонсований як вебінар за матеріалами для 7-го класу, але насправді тут висвітлювався матеріал 8-го класу та йшлось про підручник для 8-го класу з геометрії, соавтором якого є Крижановський Олександр Феліксович
Спікером вебінару були представлені опорні задачі за темою "Площа многокутників", а також представлений підбір завдань, які можна розв’язувати за допомогою опорних задач; розглянуто метод площ при розв’язуванні задач. Під час проведення вебінару он-лайн було близько 200 педагогів з різних куточків країни, які жваво спілкувались у чаті, задавали питання та висловлювали свої думки.
Я реєструвалась на вебінари, які стосуються мого фаху та здались мені цікавими.
Перший вебінар:
«Геометрія. 7 клас. Площа многокутників: теорія, задачі та методи їх розв’язування»
Спікер: Крижановський Олександр Феліксович
Цей вебінар був анонсований як вебінар за матеріалами для 7-го класу, але насправді тут висвітлювався матеріал 8-го класу та йшлось про підручник для 8-го класу з геометрії, соавтором якого є Крижановський Олександр Феліксович
Спікером вебінару були представлені опорні задачі за темою "Площа многокутників", а також представлений підбір завдань, які можна розв’язувати за допомогою опорних задач; розглянуто метод площ при розв’язуванні задач. Під час проведення вебінару он-лайн було близько 200 педагогів з різних куточків країни, які жваво спілкувались у чаті, задавали питання та висловлювали свої думки.
Матеріали вебінарів з інформатики. Початкова школа 2 клас, 3 клас, 4 клас
Пройшла перша сесія вебінарів в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя».
Під час першої сесії було проведено багато вебінарів не лише для вчителів-предметників, але й для вчителів початкової школи.
Окрім вебінарів з математики мене ще зацікавили вебінари з інформатики для початкової школи від авторів підручників з інформатики для 2-4 класів.
Спікери:
І хоча я не викладаю в усіх цих класах, а також ми викладаємо за підручниками Ольги Коршуновой, завжди цікаво почути альтернативну думку.
Під час першої сесії було проведено багато вебінарів не лише для вчителів-предметників, але й для вчителів початкової школи.
Окрім вебінарів з математики мене ще зацікавили вебінари з інформатики для початкової школи від авторів підручників з інформатики для 2-4 класів.
Спікери:
Корнієнко Марина Михайлівна, учитель інформатики
Харківської гімназії № 55, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, заслужений учитель України, співавтор підручників — переможців Всеукраїнського конкурсу
Крамаровська Світлана Миколаївна, учитель інформатики Харківської гімназії № 172, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, співавтор підручників — переможців Всеукраїнського конкурсуХарківської гімназії № 55, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, заслужений учитель України, співавтор підручників — переможців Всеукраїнського конкурсу
І хоча я не викладаю в усіх цих класах, а також ми викладаємо за підручниками Ольги Коршуновой, завжди цікаво почути альтернативну думку.
Підписатися на:
Дописи (Atom)