субота, 26 грудня 2015 р.

До уваги учнів 7-х класів! Контрольні запитання з алгебри

До уваги учнів 7-х класів! Контрольні запитання з алгебри за темою "Многочлени"


Звертаю вашу увагу на те, що для успішного оволодіння темою "Мгногочлени. Діїі над многочленами.Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки та способом групування" ви повинні знати відповіді на наступні запитання з теми: 

середа, 23 грудня 2015 р.

Архітектурний конкурс дитячої творчості LEGO. Запрошення до участі у проекті

Архітектурний конкурс дитячої творчості LEGO


В Києві вже став традиційним  дитячий архітектурний конкурс, який проводиться кожен рік в рамках всеукраїнського фестивалю робототехніки «Robotica»
Вперше цей конкурс проводився напередодні проведення  в Україні  чемпіонат Європи з футболу EURO 2012 та представляв головні спортивні майданчики в мініатюрі.
У конкурсі, як правило,  беруть участь 40 - 50 навчальних закладів.

понеділок, 21 грудня 2015 р.

Інфографіка


Інфографіка - прийом візуалізації, який є ефективним засобом комунікації


Візуалізація є основою сучасного інформаційного простору, адже без відповідних зорових образів неможливо уявити результати наукового дослідження або технічних розробок, успішний навчальний процес тощо.

І саме інфографіка є одним із новітніх методів, що відповідають тенденціям сучасного інформаційного середовища та широко використовуються у сферах, пов’язаних із наданням інформаційного забезпечення діяльності людини. Завдяки засобам масової інформації поняття «інфографіка» набуло в останні десятиліття значної популярності, стало широко відомим на побутовому рівні й зараз перебуває на новому етапі свого розвитку, будучи результатом еволюції від петрогліфів і піктограм старовини до схематичних зображень та символів сьогодення, які ввійшли в звичне користування людиною.

Інфографіка виникла давніше  будь-якої  писемності. Найперша інфографіка - це наскальні малюнки древніх людей. Минули мільйони років, але досі дивлячись на них, ми розуміємо думку автора. На сьогоднішній день, концепція не змінилася і головне завдання інфографіки за допомогою ілюстрацій донести ключову думку до цільової аудиторії. Різниця між інфографікою минулого і сьогодення полягає в науковому та системному підході створення ілюстрацій. Змінився обсяг і якість переданих даних. Перший і найголовніший етап у створенні інфографіки, це - насамперед аналітична частина з обробки та систематизації даних. Тільки після ретельного аналізу, створюється ілюстрація завдання, якому доступно відобразити весь обсяг даних і процесів.

четвер, 17 грудня 2015 р.

Використання Google docs

Цікаві ідеї використання Google docs для співробітництва, обміну інформацією та підвищення власної продуктивності. 




Сервіс Google docs пропонує широкий набір інструментів для роботи з документами, можливо, не про всі ми і підозрюємо. Ось перелік деяких з них:


середа, 16 грудня 2015 р.

Самостійна робота з алгебри

Самостійна робота з алгебри за темою: "Множення многочлена на многочлен"

Основне завдання даної самостійної роботи перевірити вміння та навички учня множити многочлен на многочлен.

Завдання самостійної роботи:
















вівторок, 15 грудня 2015 р.

Рекомендації до оформлення геометричних задач.

Рекомендації до оформлення геометричних задач


Шановні учні 7-х класів та батьки!

Перевіряю ваші зошити та постійно стикаюсь з проблемою правильного оформлення геометричних задач. Хочу дати в цьому дописі деякі рекомендації, оскільки зараз, саме в 7-му класі закладається культура математичної мови та вміння логічно будувати свої думки.

Перед тим, як оформлювати задачу, я б рекомендувала:

1.     Необхідно уважно прочитати умову та визначити, що дано в задачі та стисло записати це в умові.
2.     Визначитись з рисунком. Рисунок, як правило, є ілюстрацією до задачі, в деяких задачах можна обійтись без рисунка, але більшість геометричних задач вимагає обов’язкове виконання рисунка, особливо коли під час розв’язання задачі ви використовуєте назви кутів, фігур тощо. В геометрії правильно побудований рисунок – майже половина розв’язаної задачі, тому перед розв’язанням задачі бажано зробити правильний рисунок, який відповідає умові.
3.     Перед тим, як оформити задачу бажано скласти план розв’язання задачі. Розв’язування задач має містити обґрунтування тверджень, що використовуються і не співпадають з твердженнями умови задачі, а випливають з останніх.  

субота, 12 грудня 2015 р.

Малюємо он-лайн

Розваги он-лайн. Малювалки

Інколи розважитись хочуть не тільки діти, а й дорослі. Щонедавно зловила себе на цій думці, але все звісно, залежить від того, як вам подобається розважатись, від ваших уподобань тощо.

Ніколи не думала, що можу захопитись звичайними дитячими малювалками, звісно, що не зовсім малювалками, а незвичайними, нестандартними, цікавими...

Подивіться, які виходять шедеври! І ви , навіть якщо не маєте хисту до малювання, не зможите відірватись, поки не створите щось своє.


Мабуть ті, хто подорожував Єгиптом знають, що в Єгипті місцеві жителі намагаються заробити на туристах, там продається, що завгодно, у вигляді сувенирів. Й вас, мабуть, неодноразово захоплювали шедеври, створені кольоровим піском у скляних ємкостях. А тут є можливість створити такий щедевр самому, тільки он-лайн.


Малюємо піском. 



пʼятниця, 11 грудня 2015 р.

Інформаційні задачі

Інформаційні задачі

Інформаційними задачами будемо називати такі задачі, умова яких містить деяку інформацію про навколишнє середовище: рослини, тварини, гори, озера, річки, а також факти з життя людей.
Інколи на уроках математики  хочеться учнів чимось здивувати, розповісти щось цікаве та незвичайне, «розбавити» стандартні завдання дійсно інформаційними задачами, де діти отримають ще цікаву інформацію, пов’язану з іншими предметами.
Інформація, яку надано в запропонованих задачах, є достовірною, але слід враховувати, що вона постійно оновлюється: учені знаходять більш високі або старі дерева, уточнюють дані про життя тварин, точніше вимірюють глибину озер тощо.

четвер, 10 грудня 2015 р.

200 років зі дня народження Ади Лавлейс

200 років зі дня народження Ади Лавлейс

 

Аду Лавлейс вважають та вшановують не лише як першу жінку - програміста, а й взагалі першу людину, яка написала програму для парової машини.
10 грудня 1815 року у поета Байрона народилася донька, яка в 1842 році в свої 27 років написала першу програму для обчислювальної машини (парової) Беббіджа.
Вона була єдиною дочкою великого англійського поета Джорджа Гордона Байрона (1788 - 1824) і Аннабелли Байрон, уродженої Мілбенк (1792 - 1860). «Вона неабияка жінка, поетеса, математик, філософ», - писав Байрон про свою майбутню дружині в 1813 році. Але батьки Ади розлучилися, коли дівчинці було два місяці, і більше свого батька вона бачила.
Ада успадкувала у матері любов до математики і багато рис батька, в тому числі, близький по емоційному складу характер.
Байрон присвятив дочки кілька зворушливих рядків «Паломництво Чайльд Гарольда», але при цьому в листі до своєї кузини заздалегідь турбувався: "Сподіваюся, що Бог нагородить її чим завгодно, але тільки поетичним даром ..."

Використання ментальних карт в навчально-виховному процесі

Ментальні карти як засіб візуалізації та структуризації інформації


Майндмеппінг (mindmapping, ментальні карти) — це зручна і ефективна техніка візуалізації мислення і альтернативного запису. Карти пам'яті (англ. Mind map) — спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем. Також може розглядатися як зручна техніка альтернативного запису. Карти пам'яті використовуються для створення, візуалізації, структуризації і класифікації ідей, а також як засіб для навчання, організації, вирішення завдань, ухвалення рішень, при написанні статей. Карта пам'яті реалізується у вигляді діаграми, на якій зображені слова, ідеї, завдання або інші поняття, зв'язані гілками, що відходять від центрального поняття або ідеї. У основі цієї техніки лежить принцип «радіантного мислення», що відноситься до асоціативних розумових процесів, відправною крапкою або точкою дотику яких є центральний об'єкт. (Радіант - точка небесної сфери, з якої як би виходять видимі шляхи тіл з однаково направленими швидкостями, наприклад, метеоритів одного потоку). Це показує нескінченну різноманітність можливих асоціацій і отже, невичерпність можливостей мозку. Подібний спосіб запису дозволяє карті пам'яті необмежено рости і доповнюватися.