неділю, 4 листопада 2018 р.

Виступ за темою "Засвоюємо математику за допомогою віртуальних середовищ: цифрові інструменти для вчителя "

З 31 жовтня по 2 истопада відбувся XII Інтернет- марафон видавничої групи "Освіта" "Змінюєм о школу разом: Новий освітній простір та сучас ні технології навчання.

Виступ за темою "Засвоюємо математику за допомогою віртуальних середовищ: цифрові інструменти для вчителя "


четвер, 13 вересня 2018 р.

Математична фізкульт-хвилинка "Функції"

 Вже не одноразово зустрічала малюнки до подібних рухів, які показують як розташовані ті чи інші функції. Але цей невеличкий відеофрагмент повинен зацікавити багатьох. 

суботу, 25 серпня 2018 р.

ІІ Київський освітній форум

23 серпня 2018 року в Університеті Грінченка відбувся ІІ Київський освітній форум для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: разом до успіху». Для вчителів математики було проведено серію майстер-класів.

 

«Про математику з гумором! Трохи дивно, чи не так?»

розповідав харизматичний і талановитий Юрій Олексійович Захарійченко, автор підручників з математики, викладач Національного університету “Києво-Могилянська академія”.

Навчальний сторітеллінг сприяє розвитку особистісних якостей дитини, дає можливість проявити її унікальність та творчість, активізує бажання здобувати знання. Які нові можливості та ідеї відкриває «Сторітеллінг на уроках природничо-математичного циклу» розглядала креативна і цілеспрямована Оксана Іванівна Буковська, кандидат педагогічних наук, директор КМДШ, автор підручників. 

Як можна використовувати математику у створенні стартапів, про іноземний досвід та цікаві лайфхаки, що розвивають підприємницькі здібності дитини на майстер-класі «Навчання математики у стилі Start-Up»  ділилася досвідом творча і натхненна Дарина Володимирівна Васильєва, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, вчитель ліцею «Престиж», автор підручників.


Методичний кейс до початку 2018/2019 навчального року

Зустріч із колегами і однодумцями завжди надихає і окрилює. Бажаю всім творчої наснаги і нових професійних здобутків!

 

четвер, 28 червня 2018 р.

Продовження теми "Технології Web 2 0 та інтернет сервіси для педагога, їх місце в сучасному уроці"

Мій вебінар під час проведення літнього Інтернет-марафону “Від традиційної школи крокуємо до НУШ"”




21 червня і 25-27 червня 2018 року відбувся Всеукраїнський інтернет-марафон видавничої групи «Основа» на тему «Від традиційної школи крокуємо до Нуш».
На цьому вебінарі я продовжила тему, яка була анансована та розпочата під час проведення 10-го Інтренет-марафону видавничої групи основа.

Тема мого виступу :"Технології Web 2 0 та інтернет сервіси для педагога, їх місце в сучасному уроці"

четвер, 26 квітня 2018 р.

Семінар «Можливості хмарних сервісів та використання їх у освітньому процесі»


25 квітня 2018 року  в  гімназії № 48 м. Києва відбувся семінар-практикум «Можливості хмарних сервісів та використання їх у освітньому процесі» модератор учитель математики та інформатики Власова І.О.

  
Під час семінару вчителі гімназії познайомились з онлайн сервісами та можливостями їх використання в освітньому процесі. Потім на практиці спробували виконати завдання та звітувати про роботу. 




середу, 4 квітня 2018 р.

Семінар-практикум «Програма динамічної математики GeoGebra як інноваційний засіб навчання математики».

03 квітня 2018 року  на базі Гімназії № 48 Шевченківського району м.Києва відбувся  Семінар-практикум «Програма динамічної математики GeoGebra як інноваційний засіб навчання математики». 


На семінарі було розглянуто методику використання системи комп’ютерної алгебри (СКА) програми GeoGebra на уроках математики. Функціональні можливості СКА дозволяють забезпечити автоматизацію обчислень, розкладати на множники (як числа, так і алгебраїчні вирази), розкривати дужки, розв’язувати рівняння та їх системи, знаходити похідні та невизначені інтеграли тощо.

Вчителі ознайомились з можливостями програми GeoGebra та відвідали майстер-класи по створенню інтерактивних моделей.

Семінар проводив Ракута Валерій Михайлович, директор центру Geogebra “Інститут Geogebra Чернігів, Україна”, він презентував  свій посібник «Використання комп’ютерних моделей упроцесі вивчення шкільного курсу планіметрії».





неділю, 18 березня 2018 р.

Pencilcode. Олівцеве програмування


"Кожен повинен навчитися програмувати, тому що це вчить думати"


Стів Джобс


Це середовище для спільної роботи учнів і вчителів з вивчення програмування на мові Coffeescript. Для дітей є його візуалізована - блокова - версія pencilcode.

Вчитись програмувати, особливо дітям цікаво, коли навчання поєднується з грою, або таким приємним заняттям, як малювання. 
Чим є цікавим це середовище саме для математиків? Уявіть собі, скільки незвичайних речей можна створити за допомогою цього середовища. Це і задачі на замощення площини, паркети, правильні многокутники, спіралі, вітражі та багато іншого. Можна спробувати перенести геометричні задачі в середу програмування, інтегруючи при цьому математику та інформатику.  Середовище має зрозумілий інтерфейс. Окрім того, воно доволі просте й зрозуміле. Все залежить від бажання та творчого підходу.

Спочатку можна починати з простих елементів, фігур, з малювання лише олівцем, а потім переходити до ускладнення. Учні, які знайомі з блоковим програмуванням починаючи з 3-го класу (середовища програмування Scretch  та  Blokly ) з легкістю та задоволенням будуть сприймати нові застосування основ програмування. 

Спробуйте !


Цікаві ідеї використання: