неділя, 18 березня 2018 р.

Pencilcode. Олівцеве програмування


"Кожен повинен навчитися програмувати, тому що це вчить думати"


Стів Джобс


Це середовище для спільної роботи учнів і вчителів з вивчення програмування на мові Coffeescript. Для дітей є його візуалізована - блокова - версія pencilcode.

Вчитись програмувати, особливо дітям цікаво, коли навчання поєднується з грою, або таким приємним заняттям, як малювання. 
Чим є цікавим це середовище саме для математиків? Уявіть собі, скільки незвичайних речей можна створити за допомогою цього середовища. Це і задачі на замощення площини, паркети, правильні многокутники, спіралі, вітражі та багато іншого. Можна спробувати перенести геометричні задачі в середу програмування, інтегруючи при цьому математику та інформатику.  Середовище має зрозумілий інтерфейс. Окрім того, воно доволі просте й зрозуміле. Все залежить від бажання та творчого підходу.

Спочатку можна починати з простих елементів, фігур, з малювання лише олівцем, а потім переходити до ускладнення. Учні, які знайомі з блоковим програмуванням починаючи з 3-го класу (середовища програмування Scretch  та  Blokly ) з легкістю та задоволенням будуть сприймати нові застосування основ програмування. 

Спробуйте !


Цікаві ідеї використання:


Василь Кандинський "Кола в колі"
Робота Горнберг І.Р (МК по олівцевому програмуванню)

1916 Малевич К.С. "Дінамічний супрематизм №57."
Робота Девятової А.Д. (МК по олівцевому програмуванню)



Піт Мондріан. Композиція з червоним, синім, чорним, жовнит та сірим.1921. Холст, масло. Третьяковська  галерея.

Навчальний посібник:
https://drive.google.com/file/d/0Bw9Unm_5mKPEZzkwUlZJZEF4VjA/view

Немає коментарів:

Дописати коментар