суботу, 25 серпня 2018 р.

ІІ Київський освітній форум

23 серпня 2018 року в Університеті Грінченка відбувся ІІ Київський освітній форум для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: разом до успіху». Для вчителів математики було проведено серію майстер-класів.

 

«Про математику з гумором! Трохи дивно, чи не так?»

розповідав харизматичний і талановитий Юрій Олексійович Захарійченко, автор підручників з математики, викладач Національного університету “Києво-Могилянська академія”.

Навчальний сторітеллінг сприяє розвитку особистісних якостей дитини, дає можливість проявити її унікальність та творчість, активізує бажання здобувати знання. Які нові можливості та ідеї відкриває «Сторітеллінг на уроках природничо-математичного циклу» розглядала креативна і цілеспрямована Оксана Іванівна Буковська, кандидат педагогічних наук, директор КМДШ, автор підручників. 

Як можна використовувати математику у створенні стартапів, про іноземний досвід та цікаві лайфхаки, що розвивають підприємницькі здібності дитини на майстер-класі «Навчання математики у стилі Start-Up»  ділилася досвідом творча і натхненна Дарина Володимирівна Васильєва, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, вчитель ліцею «Престиж», автор підручників.


Методичний кейс до початку 2018/2019 навчального року

Зустріч із колегами і однодумцями завжди надихає і окрилює. Бажаю всім творчої наснаги і нових професійних здобутків!

 

четвер, 28 червня 2018 р.

Продовження теми "Технології Web 2 0 та інтернет сервіси для педагога, їх місце в сучасному уроці"

Мій вебінар під час проведення літнього Інтернет-марафону “Від традиційної школи крокуємо до НУШ"”




21 червня і 25-27 червня 2018 року відбувся Всеукраїнський інтернет-марафон видавничої групи «Основа» на тему «Від традиційної школи крокуємо до Нуш».
На цьому вебінарі я продовжила тему, яка була анансована та розпочата під час проведення 10-го Інтренет-марафону видавничої групи основа.

Тема мого виступу :"Технології Web 2 0 та інтернет сервіси для педагога, їх місце в сучасному уроці"

четвер, 26 квітня 2018 р.

Семінар «Можливості хмарних сервісів та використання їх у освітньому процесі»


25 квітня 2018 року  в  гімназії № 48 м. Києва відбувся семінар-практикум «Можливості хмарних сервісів та використання їх у освітньому процесі» модератор учитель математики та інформатики Власова І.О.

  
Під час семінару вчителі гімназії познайомились з онлайн сервісами та можливостями їх використання в освітньому процесі. Потім на практиці спробували виконати завдання та звітувати про роботу. 




середу, 4 квітня 2018 р.

Семінар-практикум «Програма динамічної математики GeoGebra як інноваційний засіб навчання математики».

03 квітня 2018 року  на базі Гімназії № 48 Шевченківського району м.Києва відбувся  Семінар-практикум «Програма динамічної математики GeoGebra як інноваційний засіб навчання математики». 


На семінарі було розглянуто методику використання системи комп’ютерної алгебри (СКА) програми GeoGebra на уроках математики. Функціональні можливості СКА дозволяють забезпечити автоматизацію обчислень, розкладати на множники (як числа, так і алгебраїчні вирази), розкривати дужки, розв’язувати рівняння та їх системи, знаходити похідні та невизначені інтеграли тощо.

Вчителі ознайомились з можливостями програми GeoGebra та відвідали майстер-класи по створенню інтерактивних моделей.

Семінар проводив Ракута Валерій Михайлович, директор центру Geogebra “Інститут Geogebra Чернігів, Україна”, він презентував  свій посібник «Використання комп’ютерних моделей упроцесі вивчення шкільного курсу планіметрії».





неділю, 18 березня 2018 р.

Pencilcode. Олівцеве програмування


"Кожен повинен навчитися програмувати, тому що це вчить думати"


Стів Джобс


Це середовище для спільної роботи учнів і вчителів з вивчення програмування на мові Coffeescript. Для дітей є його візуалізована - блокова - версія pencilcode.

Вчитись програмувати, особливо дітям цікаво, коли навчання поєднується з грою, або таким приємним заняттям, як малювання. 
Чим є цікавим це середовище саме для математиків? Уявіть собі, скільки незвичайних речей можна створити за допомогою цього середовища. Це і задачі на замощення площини, паркети, правильні многокутники, спіралі, вітражі та багато іншого. Можна спробувати перенести геометричні задачі в середу програмування, інтегруючи при цьому математику та інформатику.  Середовище має зрозумілий інтерфейс. Окрім того, воно доволі просте й зрозуміле. Все залежить від бажання та творчого підходу.

Спочатку можна починати з простих елементів, фігур, з малювання лише олівцем, а потім переходити до ускладнення. Учні, які знайомі з блоковим програмуванням починаючи з 3-го класу (середовища програмування Scretch  та  Blokly ) з легкістю та задоволенням будуть сприймати нові застосування основ програмування. 

Спробуйте !


Цікаві ідеї використання:


суботу, 17 березня 2018 р.

Кенгуру -2018

image

15 березня 2018 року учні 2 - 9 класів гімназії № 48 прийняли участь у Міжнародному етапі   Математичного конкурсу «Кенгуру - 2018» (Координатор вчитель математики та інформатики Власова І.О.). Конкурс вже став традиційним в гімназії. Цього разу в конкурсі прийняли  участь близько 150 учнів, це набагато більше, ніж в попередні роки.  Найактивнішими були 4-А клас (класовод Макіна Н.В.) та 3-Б (класовод Вакулюк І.В.)  Діти із задоволенням розв’язували цікаві  та нестандартні математичні  завдання.  Оприлюднення  результатів конкурсу слід очікувати на сайті  http://www.kangaroo.com.ua/  не пізніше, ніж через 8 тижнів.
Бажаємо успіху всім конкурсантам!



Веб-сервіс від Google Chrome Music Lab


 Chrome Music Lab що це таке?

Chrome Music Lab - это веб-сайт, який робить навчальну музику доступною та цікавою для вивчення завдяки веселим та  практичним експериментам.

Для чого це можна використовувати?

Багато викладачів використовували Chrome Music Lab як інструмент в своїх класах для вивчення музики та її зв'язків з наукою, математикою, мистецтвом тощо. 

пʼятницю, 2 березня 2018 р.

Конкурс із моделювання «розумних» пристроїв «STEАM-House»

  
26 лютого 2018 року розпочався І етап змагань із моделювання «розумних» пристроїв «STEАM-House», що проводяться з метою популяризації STEM-освіти, заохочення учнівської молоді до винахідницької, інженерно-проектної, дослідницької діяльності та формування проектно-технологічної культури.
Змагання проходять у три етапи:
перший (26.02 – 26.03) – відбірковий: збір проектів та їх оцінка членами комісії, відбір 10 фіналістів;
другий (29.04-18.05) – практичний: оголошення 10 фіналістів і практична реалізація ними розроблених проектів (виготовлення моделей «розумних» пристроїв), підготовка моделей до презентації у фіналі;
третій (19.05) – фінал: презентація проектів фіналістів і вибір переможців змагання у кожній віковій категорії.