Шановні батьки, учні, колеги!
Я рада Вас вітати на сторінках блогу! Маю надію, що розміщені матеріали будуть корисними для Вас.
Сторінки
четвер, 18 січня 2018 р.
Майстер-клас із створення віртуальної подорожі у вигляді інтерактивної карти .Методичний веб-квест "Стежками Діда Мороза"
понеділок, 15 січня 2018 р.
ОНЛАЙН - КОНСТРУКТОР ПОУРОЧНОГО ПЛАНУВАННЯ
вівторок, 9 січня 2018 р.
Критичне мислення для освітян (он-лайн курс)
КУрс проводиться на платформі
https://prometheus.org.ua/
Критичне мислення та освітній процес, побудований на його засадах, за останні 10 років стали основою освітніх реформ у провідних країнах Європи. Всесвітній економічний форум у Давосі регулярно складає перелік актуальних навичок, необхідних для успішної кар'єри. За останні роки критичне мислення піднялося в рейтингу цих навичок з 4 місця (навички для 2015 року) до 2 місця (навички, які будуть важливими в 2020 році). Уміння критично мислити забезпечує науково-технічний і суспільний прогрес та є запорукою демократії, а освіта відіграє в його розвитку першорядну роль. Критичне мислення забезпечує самостійні та відповідальні дії, а також характеризується самовдосконаленням.
середу, 20 грудня 2017 р.
пʼятницю, 15 грудня 2017 р.
«Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу». Творча педагогічна майстерня для вчителів математики м.Києва
13 грудня 2017 року в гімназії № 48 Шевченківського району відбулась творча педагогічна майстерня для вчителів математики міста Києва «Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу».
Розглядались наступні питання:
- Втілення інтеграції предметів природничо-математичного циклу в проектній діяльності (Герасимович О.М., методист НМЦ природничо-математичної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
- Методика створення і організація проведення інтегрованих проектів з математики та інформатики (Саранчук Л.М., учитель інформатики гімназії №48).
- Реалізація довгострокових інтегрованих проектів з математики, хімії, біології та екології (Тіщенко С.М., учитель хімії та біології гімназії №48).
неділю, 10 грудня 2017 р.
8 грудня 2017 року в гімназії № 48 відбувся Всеукраїнський етап Міжнародного математичного кункурсу Кенгуру
8 грудня 2017 року учні 2- 6 класів гімназії № 48 прийняли участь у Всеукраїнському етапі Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру - 2017» (Координатор вчитель математики та інформатики Власова І.О.). Конкурс вже став традиційним в гімназії. Цього разу в конкурсі прийняли участь 115 учнів. Діти з задоволенням розв’язували цікаві математичні завдання. Найактивнішу участь прийняли учні 4-А класу (22 учасники), 3-б класу (19 учасників) класовод Вакулюк І.В., і вперше участь в конкурсі приймали учні 2-х класів 2-А класу (18 учасників) та 2-б класу (19 учасників).
четвер, 7 грудня 2017 р.
Ромашка Блума як прийом для розвитку критичного мислення
Але мета вчителя не лише навчити дітей відповідати на питання, але й задавати грамотні питання.
Одним з прийомів які формують такі навички є "Ромашка Блума"
«Ромашка питань» (або «Ромашка Блума»). Походження
Систематика питань, заснована на створеної відомим американським психологом і педагогом Бенджаміном Блумом таксономії навчальних цілей за рівнями пізнавальної діяльності (знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез і оцінка), досить популярна в світі сучасної освіти. (Шишов С. Є., Кальней В.А., 1999, с. 93). На початку вивчення основ критичного мислення, восени 1997 року, ми, враховуючи, що «Блум» можна перевести з німецької мови як «квітка», вирішили зробити теоретичні побудови вченого більш наочними і привабливими. Багато учасників наших семінарів - педагоги-практики - не дуже добре ставилися до теорії. Одержану «квітку» ми і назвали «Ромашкою Блума». Але нас чекало розчарування: було складно чітко і однозначно визначити, до якого типу - по таксономії Б. Блума - відноситься те чи інше питання. Крім того багато вчителів говорили: «Це все красиво, але для нас корисніше активне вивчення практичного матеріалу».вівторок, 5 грудня 2017 р.
Година КОДУ
понеділок, 4 грудня 2017 р.
До 50-ти річчя програмування для дітей Google створив чудову інтерактивну гру
Просто перейдіть за посиланням :
суботу, 2 грудня 2017 р.
Маршрут у майбутнє МК "Цифровий освітній простір. Конструювання, організація і проведення подієво - освітнього заходу"
Організація подієвих заходів займає позицію освітнього тренда. В практичній педагогічній діяльності вчителя використовують освітній простір як безліч індивідуальних форм розвитку і різноманітності освітніх можливостей. Цифрове освітній простір - це простір, в якому інформація використовується для освітніх цілей. Подієво - освітній захід в цифровому освітньому просторі відбувається в діяльності від мотиву до результату і має статися реально як існуючий факт.
В майстер - клас входять:
- навчальні презентації;
- форум для спілкування та обміну інформацією;
- шаблони - форми технологічних карт для вчителя;
- практичні завдання до модулів майстер - класу;
- підсумкове завдання з проведення подієво - освітнього заходу.
Майстер - клас розрахований на 18 годин самостійної роботи.
Інформаційні ресурси:
Інформаційно - навчальний сайт для учасників майстер - класу «Цифрове освітній простір. Конструювання, організація і проведення подієво - освітнього заходу »;
Освітній простір Google+ «ЦОП подієво - освітнього заходу» (закрите співтовариство);
Освітній простір Google Клас (Classroom) для організації віддаленого взаємодії учасників подієво - освітнього заходу.