неділю, 21 травня 2017 р.

Матеріали до уроку геометрії 8 клас за темою "Тригонометричні функції гострого кута"


Матеріал до уроку геометрії в 8 класі за темою " Тригонометричні функції" представлений за допомогою сервісу Blendspace (https://www.tes.com/lessons).

Матеріал розрахований як на учнів, які не зрозуміли тему уроку та потребують додаткового опрацювання теми, так і на учів, які були відсутні на уроціі яким необхідно самостійно відпрацювати та розібрати даний матеріал. В електронному супроводі до уроку розтавлені акценти на основний теоретичний матеріал , також представлені приклади розв'язування типових завдань, відео побудови гострого кута за відомими значеннями синусів та косинусів кутів.

суботу, 20 травня 2017 р.

Сертифікати учасникам вебінарів від видавництва "Основа"

Надіслано сертифікати учасникам  Вебінарів Березневого Всеукраїнського інтернет-марафону від ВГ «Основа»






четвер, 18 травня 2017 р.

Подяка від «Київської Малої академії наук учнівської молоді»

 Подяка за плідну співпрацю з «Київською Малою академією наук учнівської молоді» та підготовку переможців конкурсу «Математична мозаїка».



 



Вітаємо з перемогою ученицю 8-А класу Сторожик Дарину!

15 травня 2017 року  були підведені підсумки міського конкурсу пошуково-дослідницьких робіт з математики "Математична мозаїка" серед учнів  7-8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів та  вихованців позашкільних навчальних закладів.
Конкурс проводиться з метою залучення та заохочення до науково-дослідницької роботи учнів восьмих класів, які цікавляться математикою й мають бажання займатися науково-пошуковою роботою «Київською Малою академією наук учнівської молоді» спільно з Департаментом освіти і науки, молоді та спорту   м.Києва.
В конкурсі приймала участь учениця 8-А класу Сторожик Дарина (педагогічний керівник учитель математики та інформатики Власова Ірина Олександрівна) з роботою «Метод найменших квадратів та його застосування для розв’язання задач прогнозування та оптимізації».
Конкурс проводився  у два етапи:
І етап - відбірковий (заочний);
II етап - фінальний (очний).

середу, 17 травня 2017 р.

Задача на побудову гострого кута за відомим значенням синуса або косинуса гострого кута

До уваги учнів 8-х класів!

В даному відео показаний один із способів побудови гострого кута за відомими значеннями синуса гострого кута або косинуса гострого кута

 


суботу, 13 травня 2017 р.

Домашня контрольна робота з алгебри за темою: "Квадратний тричлен. Рівняння, що зводяться до квадратних. Розв'язування задач за допомогою рівнянь"

До уваги учнів 8-х класів!


Домашня контрольна робота з алгебри розрахована на перевірку знань та вмінь учнів розкладати квадратний тричлен на множники за формулою, розв'язування дробово-раціональних , біквадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних за допомогою заміни, а також текстових задач, які розв'язуються за допомогою квадратних рівнянь.

пʼятницю, 12 травня 2017 р.

Домашня контрольна робота з геометрії за темою: "Розв'язування прямокутних трикутників"

До уваги учнів 8-х класів!

Домашня контрольна робота з геометрії розрахована на перевірку знань та вмінь розвязувати прямокутні трикутника та оперувати тригонометричними функціями гострого кута прямокутного трикутника


четвер, 11 травня 2017 р.

Квадратні рівняння за теоремою Вієта

На першому уроці знайомства з теоремою Вієта учні швидко опановують майже усний спосіб розв’язання зведених квадратних рівнянь.
Як розв'язати усно за допомогою теореми Вієта повні квадратні рівняння, яке має раціональні корені можна переглянути в наступному відео:



середу, 10 травня 2017 р.

Сертифікати Інтерактивної школи творчого вчителя весняна сесія

Участникам  вебінарів весняної сесії онлайн-проекту Видавництва «Ранок» «Інтерактивна школа творчого вчителя» було надіслано сертифікати.




суботу, 29 квітня 2017 р.

Сервіс Blendspace - інструмент для організації навчальних матеріалів до уроку



Один з цікавих сервісів для дистанційного навчання, або для створення супроводу уроку, знайомтесь:

сервіс Blendspace (https://www.tes.com/lessons) – зручний інструмент для створення електронного супроводу уроку, заняття або дистанційного курсу.
Він дає можливість зібрати «в одному місці» необхідні ресурси для уроку/заняття/дистанційного курсу: тексти, відео, зображення, веб-сайти, google документи, вбудувати потрібні файли та он-лайнові вправи, створити вбудований в середовище опитувальник у вигляді вибору правильної відповіді.
Створений урок  можна розмістити у себе в блозі, отримавши відповідний код, створити до уроку QR-код, який можна надіслати, розмістити в соціальних мережах.
Важливо, що організовано зворотній зв'язок з учнями. Виконуючи завдання, вони можуть писати коментарі та розміщувати посилання на виконані роботи.
Вчитель може створити класну кімнату, занести туди учнів і стежити за статистикою виконання завдань.
Реєстрація в сервісі відбувається як "Вчитель" або як "Студент/учень", при цьому в другому випадку, щоб отримати доступ до ресурсу, необхідно ввести код класу. Статистику можна переглянути по класу, по окремому ресурсу, навчальному модулю в цілому.