пʼятниця, 8 квітня 2016 р.

Підготовка до моніторингу

На квітень місяць заплановано проведення моніторингу навчальних досягнень учнів 7-х класів. 
Вирішено проводити моніторинг з алгебри. На моніторинг будуть виноситись питання за матеріалом, який вивчено за цей навчальний рік.
Це теми: «Цілі вирази. Одночлени», «Многочлени» та «Формули скороченого множення».
Приблизні завдання – це тестові завдання та завдання на встановлення відповідностей. 

четвер, 7 квітня 2016 р.

За результатами першої сесії вебінарів в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя».

 Пройшла перша сесія вебінарів в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя».
Я реєструвалась на вебінари, які стосуються мого фаху та здались мені цікавими.

Перший вебінар:
«Геометрія. 7 клас. Площа многокутників: теорія, задачі та методи їх розв’язування»
Спікер: Крижановський Олександр Феліксович

Цей вебінар був анонсований як вебінар за матеріалами  для 7-го класу, але насправді тут висвітлювався матеріал 8-го класу та  йшлось про підручник для 8-го класу з геометрії, соавтором якого є Крижановський Олександр Феліксович

Спікером вебінару були представлені опорні задачі за темою  "Площа многокутників", а також представлений підбір завдань, які можна розв’язувати за допомогою опорних задач; розглянуто метод площ при розв’язуванні задач. Під час проведення вебінару он-лайн було близько 200 педагогів з різних куточків країни, які жваво спілкувались у чаті, задавали питання та висловлювали свої думки.

Матеріали вебінарів з інформатики. Початкова школа 2 клас, 3 клас, 4 клас

Пройшла перша сесія вебінарів в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя».
 Під час першої сесії було проведено багато вебінарів не лише для вчителів-предметників, але  й для вчителів  початкової школи.

Окрім вебінарів з математики мене ще зацікавили вебінари з інформатики для початкової школи від авторів підручників з інформатики для 2-4 класів.
 Спікери:

Корнієнко Марина Михайлівна, учитель інформатики
Харківської гімназії № 55, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, заслужений учитель України, співавтор підручників — переможців Всеукраїнського конкурсу
Крамаровська Світлана Миколаївна, учитель інформатики Харківської гімназії № 172, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, співавтор підручників — переможців Всеукраїнського конкурсу

І хоча я не викладаю в усіх цих класах, а також ми викладаємо за підручниками Ольги Коршуновой, завжди цікаво почути альтернативну думку.  

середа, 6 квітня 2016 р.

Навіщо потрібна мнемотехніка?


 Про мнемоніку та мнемотехніку я щонедавно писала в дописі Мнемонічні правила у математиці
 Але це питання настільки обширене, що вважаю запотрібне присвятити йому ще декілька публікацій.


Навіщо потрібна мнемотехніка?



Здавалося б, відповідь очевидна - мнемотехніка потрібна для запам'ятовування інформації. Мнемотехника зводиться до заміни абстрактної інформації конкретними образами (найчастіше візуальними) і зв'язку їх з допомогою асоціацій. В результаті незручна для запам'ятовування інформація, перетворюється в більш зручну форму. Настільки зручну, що стає можливим запам'ятовувати великі обсяги інформації, які звичайними засобами здається неможливо запам'ятати. 

Але користь від мнемотехніки не зводиться тільки до запам'ятовування. Регулярне використання мнемотехніки або виконання вправ із запам'ятовування дозволить розвинути і інші здібності, дуже необхідні в звичайному житті.

вівторок, 5 квітня 2016 р.

Виступ на педраді за темою: " Набуття практичних навичок з інформаційних технологійна уроках інформатики та технологій - шлях до формування конкурентно-здатних майбутніх випускників"

04 квітня 2016 року в гімназії №48 відбулась педагогічна рада за темою: «Ефективне використання новітніх освітніх технологій в урочний та позаурочний час - формування життєвих компетентностей учнів для реалізації своїх можливостей у швидкозмінному інформаційному просторі»





Виступ на педраді за темою: " Набуття практичних навичок з інформаційних технологійна уроках інформатики та технологій - шлях до формування конкурентно-здатних майбутніх випускників"


Домашня контрольна робота з геометрії за темою "Сума кутів трикутника. Прямокутний трикутник"


Домашня контрольна робота розрахована на те, щоб учні повторили основні типи задач, які будуть запропоновані на контрольній роботі.

Для збільшення зображення - натисніть на нього






понеділок, 4 квітня 2016 р.

Самостійна робота з геометрії за темою "Прямокутний трикутник. Властивості прямокутного трикутника"

Самостійна робота з геометрії перевіряла знання учнів щодо властивостей прямокутного трикутника, а саме, наслідок з теореми про суму кутів трикутника: "Сума гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює 90 градусів" та властивість  катета, що лежить навпроти кута 30 градусів.

Приклад оформлення деяких задач:

середа, 30 березня 2016 р.

Самостійна робота з геометрії за темою: "Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника"

В 7-х класах пройшла самостійна робота з геометрії за темою: "Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника"



Основною проблемою, як виявилось, було оформлення з обґрунтуванням геометричних задач. Учні геть забувають посилатись на ті чи інші твердження, ознаки та теореми і пишуть просто обчислення.
Приклад вариіанта самостійної роботи.

середа, 23 березня 2016 р.

Надання інтерактивної методичної підтримки видавництвом "Ранок"


Оскільки я та мої учні зареєстровані та працюють у проекті "Інтерактивне навчання", який впроваджує видавництво "Ранок", мені на електронну пошту прийшов лист, який мене зацікавив. Вважаю, що він може зацікавити й інших моїх колег, тому публікую його у своєму блозі.
http://www.ranok.com.ua/webinar.html



З метою якісного методичного супроводу підручників видавництва протягом навчального року, підтримуючи численні прохання вчителів, з 28 березня 2016 року видавництво започатковує проект «Інтерактивна школа творчого вчителя» на базі постійно діючої вебінарної платформи. У межах проекту планується проведення щомісячних педагогічних онлайн майстер-класів від провідних авторів навчально-методичної літератури видавництва «Ранок», а також видавництва «Літера ЛТД», Видавничої групи «Основа».

пʼятниця, 18 березня 2016 р.

Відбувся Міжнародний етап математичного конкурсу "Кенгуру- 2016"




17 березня   2016 року  учні  2-9 класів  гімназії № 48 прийняли  участь у Міжнародному етапі    математичного конкурсу «Кенгуру  - 2016» (Координатор вчитель математики та інформатики Власова І.О.). Конкурс вже став традиційним в гімназії. Цього разу в конкурсі прийняли  участь більше 100 учнів. Діти з задоволенням розв’язували цікаві математичні  завдання.  Оприлюднення  результатів конкурсу слід очікувати на сайті  http://www.kangaroo.com.ua/  не пізніше, ніж через 8 тижнів. Кожен учасник отримає сертифікат  та подарунок.  Бажаємо успіху всім конкурсантам!

Переглянути фото з конкурсу можна тут: