Intel представляє Intel Learning Studio – безкоштовну платформу для навчання на базі ігор
Нещодавно вчені виявили зв’язок між ігровим навчанням та успіхами учнів у школі і зробили висновок, що ігри можуть вельми впливати при вирішенні найактуальніших соціальних, культурних, наукових і економічних завдань.
2 грудня 2015 року Intel оголосила про нову онлайн-платформу Intel® Learning Studio, що містить чимало безкоштовних курсів професійної підготовки на базі ігор. У заході взяли участь понад 280 фахівців у галузі освіти, ігор і цифрових технологій для навчання.
Ці курси, які отримали назву «подорожі», дають змогу вчителям розвинути інтерес школярів до занять за допомогою ігрових методик. Платформа представлена в рамках 12-го саміту Intel Education Summit як безкоштовне рішення для викладачів в усьому світі. Платформа на базі ігор дасть вчителям можливість обмінюватися планами уроків, надавати консультації та відгуки й спілкуватися з колегами з інших країн.
Завдання цього проекту полягає в тому, щоб допомогти вчителям у мотивації учнів до навчання. Платформа Intel® Learning Studio також діятиме як соціальний центр діяльності, що дасть змогу вчителям обмінюватися планами уроків, давати консультації та відгуки колегам й отримувати корисну інформацію в рамках глобальної спільноти викладачів.
«У рамках ініціатив Intel у сфері освіти ми допомагаємо вчителям створювати нове покоління учнів, які навчатимуться протягом усього свого життя, – сказала Розалінд Л. Хаднелл (Rosalind L. Hudnell), віце-президент з персоналу, директор із корпоративних зв’язків корпорації Intel і президент фонду Intel Foundation. - Компанії активно використовують сучасні технології, тому дуже важливо, щоб нинішні студенти мали відповідні навички для подальшого успішного професійного розвитку».
Взяти участь в онлайн-подорожах можна будь-де і будь-коли. Вони містять інструкції для вчителів із метою підвищити персоналізацію занять і надати школярам можливість вибору. Оскільки вчителі використовують ігрове середовище для власного навчання, велика ймовірність того, що вони будуть застосовувати аналогічні прийоми і для школярів. Так, наприклад, вчитель може використовувати підхід на основі ігор для розвитку дослідницького навчання під час уроків природознавства шляхом впровадження спеціальних значків і системи досягнень замість традиційного заучування напам’ять. Ігри та можливості для школярів на їх основі створюють баланс завдань і винагород, що підвищує інтерес школярів до навчання.
«Минулого року ми співпрацювали з Intel в ході проекту з інтеграції технології корпорації в класах у рамках нашого нового комп’ютерного курсу навчання для школярів у Великій Британії. Цей новий ресурс надасть підтримку нашим вчителям при навчанні школярів базовим навичкам. Навчання на основі ігор означає, що діти використовуватимуть під час уроків технології, якими вони користуються у своєму соціальному житті», – сказала Шахнейла Саеед (Shahneila Saeed), керівник програми Digital Schoolhouse *.
Бета-версія платформи Intel® Learning Studio, Designing Projects for Impact, буде доступна вже цього місяця; обмежена кількість користувачів зможе зареєструватися для участі на сайті www.intel.com/levelup. Фінальна версія платформи буде доступна в червні 2016.
Intel і Intel Education понад 20 років надають технології та інструменти для освітніх і державних установ, роблячи доступними ресурси та курси професійної підготовки 15 млн викладачів у всьому світі.
Інформація прес-центру Intel
за матеріалами сайту http://pedpresa.ua/
Немає коментарів:
Дописати коментар