Всеукраїнський конкурс "Учитель року 2016"
Четвертим конкурсним випробуванням на ІІ (міському) етапі конкурсу "Учитель року-2016" був "Конкурсний урок та самоаналіз уроку".
Після першого конкурсного випробування відбулось жеребкування, кожен конкурсант витяг собі клас, в якому він буде проводити урок, розклад уроку та тему уроку.
Конкурсні уроки проводились на базі київського математичного ліцею "Лідер" у 7-11 класах, в кожній паралелі проводився один урок з алгебри, один з геометрії.
У зв`язку з карантином терміни проведення конкурсних уроків були відкладені. Це, з одного боку, дало можливість конкурсантам трохи прийти в себе після тяжкого тижня, коли відбулись перші три конкурсні випробування, з іншого боку, тримало всіх у напруженні, хотілось як можна швидше пройти конкурсні випробування.
У декого з конкурсантів трохи змінились теми уроків, але клас, який вони витягнули під час жеребкування, залишився.
Хочу відмітити дуже гарне відношення до конкурсантів учителів ліцею "Лідер", всі вони намагались допомогти, підтримати конкурсантів, входили в положення, виконували прохання, відповідали на питання конкурсантів.
Велика подяка їм за це від всіх нас!
Проаналізувати як проходили уроки, нажаль, я не зможу оскільки на уроках були присутні лише члени журі та конкурсант, який дає конкурсний урок.
Кожен учитель повинен був показати на практиці нові технології, нові методики, поділитись власним досвідом, який він представляв на майстер-класі.
Самоаналіз уроку проводився відразу після уроку, на нього відводилось 7-10хвилин.
За конкурсний урок можна було отримати найбільшу кількість балів - 60 балів.
На мій погляд, всі учителя серйозно підійшли до підготовки к конкурсному уроку та змогли показати цікавий урок. Можливо, комусь не вистачило досвіду, хтось був більше яскравим та зміг показати більш цікавий урок, тому за результатами проведення конкурсних уроків бали розподілились приблизно в двох градаціях: 35-36 балів та 44-50 балів Матеріали конкурсу можна переглянути на сайті учителя.
Конспекти уроків можна переглянути на методичних Інтернет-ресурсах конкурсантів.
Немає коментарів:
Дописати коментар