Конкурс "Учитель року 2016" номінація "математика"
Першим конкурсним випробуванням на ІІ (міському) етапі конкурсу "Учитель року-2016" було тестування з фахової майстерності.
Робота, яка була запропонована конкурсантам містила три розділи.
І розділ - тестові завдання з психології та педагогіки. Завдання були на вибір однієї правильної відповіді, на створення відповідності.
На мій погляд, завдання не були складними, але було над чим подумати.
ІІ розділ - завдання з математики, одне завдання з алгебри, друге з геометрії. Завдання поглибленого рівня, достатнньо складні.
ІІІ розділ - контрольна робота учня, містила 8 завдань, які необхідно було перевірити та виправити помилки. Робота містила завдання, що відповідають програмі класів з поглибленим рівнем вивчення математики.
На роботу відводилось 1,5 години.
Мої особисті враження - завдання з математики були складними, нажаль у вчителів, які не викладають у класах з поглибленим вивченням математики виникли певні труднощі при розв`язування цих завдань.
Можливо, комусь не вистачило досвіду, а комусь часу, тому максисмальну кількість балів не набрав жоден з конкурсантів, і після цього випробування діапазон балів, які отримали конкурсанти, був широкий.
Немає коментарів:
Дописати коментар