пʼятницю, 7 січня 2022 р.

УВАГА! ЗНО 2022. ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

 ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№1–16) — завдання складається з основи та п'яти варіантів відповіді, з яких лише одна правильна. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав та позначив відповідь у бланку відповідей А.


четвер, 6 січня 2022 р.

УВАГА! ЗНО 2022. особливості тесту 2022 року

 ЗНО з математики: особливості тесту 2022 року

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2022 році складається із завдань чотирьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності, завдань відкритої форми з короткою відповіддю (структурована та неструктурована), а також завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.



Загальна кількість завдань тесту з математики – 32, виконання яких учасникам буде відведено 180 хвилин.

Результат виконання завдань №1–26 буде зарахований як державна підсумкова атестація з математики для тих учнів, студентів навчальних закладів, які у 2022 році завершують здобуття повної загальної середньої освіти, та вивчали математику на рівні стандарту.

Результат виконання завдань всього тесту буде зарахований як державна підсумкова атестація з математики для тих учнів, студентів навчальних закладів, які у 2022 році завершують здобуття повної загальної середньої освіти, та вивчали математику на профільному рівні, а також використовуватимуться під час прийому до закладів вищої освіти України.

Максимальна кількість тестових балів, яку може отримати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання №1-26, які зараховуватимуться як державна підсумкова атестація на рівні стандарту, дорівнює 40 балам.

Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту – 62 бали.


неділю, 14 листопада 2021 р.

Курс

МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ДЛЯ ОСВІТЯН
 КУРС НА  prometheus



Ми живемо у потужному інформаційному потоці. Щодня, щогодини та щохвилини ми опрацьовуємо безліч різноманітної інформації. Кількість повідомлень зростає щодня. Рух інформаційного потоку не спинити. Наше завдання – не потонути у щоденному вирі. Ми маємо усвідомити та підкорити цей потік.

Для освітян ці процеси важливі ще й тим, що наші учні подекуди знають про сучасні інформаційні технології більше за своїх вчителів.
Саме тому медіаосвіта освітянської спільноти надзвичайно важлива.
Ми маємо не тільки знати, які небезпеки несуть із собою цифрові технології та як на нас впливає інформаційний тиск. Надзвичайно важливо вміти захищатися від цих небезпек і користуватися можливостями, які надають медіа. І не тільки самим вміти, але й вчити цьому наших дітей.

Мета курсу – мотивувати наших колег, вчителів, керівників шкіл, шкільних управлінців бачити, що світ навколо разюче змінився, став цифровим, а відтак потрібно розвивати нові медіаосвітні компетентності. 





четвер, 14 січня 2021 р.

Веб-сервіс для створення інтерактивної карти story-map

    Не так давно познайомилась із  новим інтернет-сервісом для сворення інтерактивної карти.
Цікавий інтернет-сервіс для створення інтерактивних ресурсів в Інтернеті:

https://storymap.knightlab.com/

    За допомогою цього сервісу можна створити:
- карту, яка розповідає історію;
- стрічку часу;
- порівняння кадрів, яке  дозволяє реалізувати так зване, порівняння однієї й тієї місцевості в різні часи;

Сервіс дозволяє додати звук у Вашу історію.

Для роботи з сервісом ми переходимо за посиланням на сторінку сервіса.

Створення story-map

    Коли Ви перейдите за посиланням, то перед Вами відкриється наступна сторінка. Для створення нової карти необхідно натиснути на кнопу, що відмічена стрілочкою:




суботу, 8 серпня 2020 р.

Вивчення довжини відрізка за допомогою геодошки Geoboards

 Переклад активності  "Вивчення довжини відрізка за допомогою геодошки Geoboards"

Цифрова геодоска, запропонована Полом Йоргенсен (@pejorgens). Голландський переклад люб'язно наданий Ari Fijan: https://teacher.desmos.com/activitybuilder/custom/5bd06b84dbe5500d454d1eed

У цій активності учні використовують геодошці на базі Desmos, щоб дослідити довжину відрізка і розвивати свої навички роботи з теоремою Піфагора.

Учні вже повинні мати певний досвід роботи з теоремою Піфагора.

Посилання на активність:

Завдання наступного типу:






Переклад активностей DESMOS

Що роблять вчителі у відпусці? Правильно, нормальні вчителі відпочивають. А дуже активні та невгамовні готуються до нового навчального року та активно перекладають активності Desmos.


ЦІкава та корисна група на https://www.facebook.com/groups/188977651994702/ 

Можливо хтось захоче приєднатись 
 Опис групи:
Сообщество новых практик для учителей математики и информатики, которые можно друг с другом "переплетать" с использованием технологий

Зараз дуже багато уваги в цій групі приділяється саме Desmos, окрім того, ви зможете знайти багато цікавого матеріалу по цьому додатку.

пʼятницю, 7 серпня 2020 р.

Сервіс Solve me Mobile

Знайомтесь, цікавий сервіс   Solve me Mobile для тренувальних завдань на урівноваження предметів.

За допомогою якого можна вирішувати лінійні рівняння і навіть їх системи в ігровому форматі. Учень спочатку, поки не виробив стратегії, тренуючись на простих зразках навіть не буде пов'язувати свої дії з будь-якої математичної темою зі шкільного курсу, зі змінними, рівносильними перетвореннями і поняттям тотожності. Йому не доведеться приводити рівняння до канонічного виду ... Все, що від нього вимагається тут - врівноважити "вішалку".

четвер, 6 серпня 2020 р.

Результати Серпневої онлайн-толоки EdCamp Ukraine #3

Закінчився день Серпневої онлайн-толоки EdCamp Ukraine #3\

Ми  переймали фінський досвід дистанційної освіти, обговорювали плани Міністерства освіти і науки України на майбутній навчальний рік, крок за кроком планували серпневі (не)конференції, вмикали «Світлофор освітньої доброчесності», робили мовну підКЛЮЧку, набиралися лайфхаків від освітніх практикинь, опановували СЕЕН-вправи для емоційного балансу і врешті душевно вели розмову перед початком великих справ.
У житниці #1  було аж 5044 учасників і ми всі разом завзято жали зерно освіти, збирали врожай практичних рекомендацій і настанов щодо 2020-2021 навчального року. Тримайте від нас добірку корисностей!

Вчителів інформатики запрошують на онлайн-курс зі створення комп’ютерних ігор


Digital Learning розпочала набір вчителів інформатики на безплатне навчання основ розроблення комп’ютерних ігор.



Зареєструватися можна до 20 серпня за цим посиланням.

Після цього курсу ви зможете навчати школярів п’ятих класів створювати власні комп’ютерні ігри. На цьому напрямі ви опануєте весь функціонал конструктора, а з вашою допомогою школярі зможуть створювати рівні, засновані на логічній системі, та зроблять навчання ближчим до своїх інтересів”, – пояснюють організатори.

Digital Learning – проєкт Lviv IT School. Він передбачає безплатне онлайн-навчання за індивідуальною програмою. Учасники мають здобути знання та практичні навички в технологіях, які зараз використовують IT-компанії.

Фото: автор – Gorodenkoff, Depositphotos

неділю, 2 серпня 2020 р.

Запрошення на Серпневу онлайн-толоку EdCamp Ukraine #3

 
Серпень – місяць планувань, зібрань і нескінченних педагогічних рад. Знаємо, що початок 2020-2021 навчального року як ніколи непередбачуваний та тривожний. Саме тому ми організовуємо велику, надважливу Серпневу онлайн-толоку, на яку запрошуємо усіх, хто вже з нами! 
Хочемо, наскільки зможемо, Вас підтримати, надати відповіді на актуальні запитання і сприяти налагодженню спокою та рівноваги у ці складні для освітян дні.

Команда EdCamp Ukraine, за підтримки партнера події – Посольства США в Україні – запрошує Вас на Серпневу онлайн-толоку EdCamp Ukraine #3 – «Нові сили й ідеї – для нового навчального року» у вівторок, 04 серпня 2020 року, з 09:30 до 19:30. Це буде справжня освітянська підзарядка, підключайтеся!

Нижче Ви знайдете докладну інформацію про повну програму події, посилання на вхід до вебінарних кімнат та коментар щодо сертифікатів підвищення кваліфікації. 
Ми розуміємо, наскільки важливою для освітян є саме серпнева подія, особливо враховуючи напруження й невизначеність напередодні початку нового навчального року, тому надаємо можливість долучитися всім, кому це потрібно.