Після нашої авральної роботи під час карантину перед вчителем виникли нові потреби та питання, що потребують відповідей.
Прошу звернути увагу на наступну статтю, в якій піднімаються питання, шо вникли під час робити вчителя на карантині.
Інтернет та цифрові інструменти в роботі вчителя з'явилися не вчора і не в березні цього року при вимушеному переході до віддаленого навчання. Неодноразово робилися масштабні проекти з навчання вчителів навичкам цифровий грамотності, а також спроби «виміряти» її і навіть видати сертифікат, який підтверджував, що навички є, теж були. Вчителі давно і активно використовують соціальні мережі для вирішення завдань освіти і свого професійного розвитку, в ряді регіонів накопичений епізодичний досвід навчання по Skype (віддалені райони, де не було вчителя, навчання дітей з ОВЗ).
Немає коментарів:
Дописати коментар