суботу, 17 вересня 2016 р.

Майкрософт Україна забезпечуватиме навчальні заклади хмарними технологіями та спеціалізованими системами дистанційного навчання

Компанія «Майкрософт Україна» сприятиме забезпеченню шкільних закладів комп’ютерами та програмами від Microsoft. Про це під час зустрічі, що відбулася 12 травня 2016 року, домовилися представники компанії та МОН України.

У межах співпраці компанія планує забезпечити 100 шкіл хмарними технологіями від Microsoft. Окрім того, сторони обговорили можливість оснащення шкіл спеціалізованими системами дистанційного навчання. У планах також створити в Україні освітню інтернет-платформу, яка об’єднає близько півмільйона українських педагогів.

четвер, 15 вересня 2016 р.

Цікавий сервіс для побудови на 3-D папірі

Цікавий сервіс  http://www.robocompass.com/ , який пропонує вчити і вчитися, будувати  геометричні візерунки, конструкції перетворень і мозаїк так само, як ви користуєтесь лінійкою і транспортиром.
Robocompass це програма, яка дозволяє користувачам вводити команди, а потім перетворити ці команди в анімовану побудову, яка створюється за допомогою циркуля і лінійки . Що ще є  добрим у цьому  додатку так це те, що додаток має 3D-середовище, яке дозволяє користувачеві переглядати побудову в будь-який перспективі. Конструкції в Robocompass можуть бути збережені в диску Google і можуть бути вбудовані в веб-сайти.
Ви можете використовувати мишу-ролик для збільшення і зменшення масштабу будівництва, або перетягнути вікно, щоб змінити перспективу. Ви також можете повернутися до режиму перегляду або використовувати повний екран за допомогою кнопок справа.




пʼятницю, 9 вересня 2016 р.

Таксономія Блума та її модифікації


Коли учитель готується до  уроку, то він, як правило, ставить певні педагогічні цілі, яких хоче досягти протягом одного уроку, або циклу уроків. Як перевірити, чи досягнуті поставлені цілі? Цим питанням займаються багато років провідні педагогічні діячі. 
Однією із класифікацій педагогічних цілей  є Таксономія Блума, яку запропоновано групою вчених під керівництвом Бенджаміна Блума в 1956 році, який написав в тому ж році книгу «Таксономія Освітніх Цілей: Сфера Пізнання».




Таксономія Блума пропонує класифікацію завдань, які встановлюють педагоги учням, і, відповідно, цілей навчання. Вона ділить освітні цілі на три сфери: когнітивну, афективну і психомоторну. Ці сфери можна приблизно описати словами «знаю», «відчуваю» і «творю» відповідно. Усередині кожної окремої сфери для переходу на більш високий рівень необхідний досвід попередніх рівнів, що розрізняються в даній сфері. Мета таксономії Блума - мотивувати педагогів фокусуватися на всіх трьох сферах, пропонуючи, таким чином, найбільш повну форму навчання.


четвер, 25 серпня 2016 р.

Основні прийоми мнемотехніки. Введення в мнемотехніку

Продовжую тему мненоніка та мнемотехніка, яка була розпочата у дописах  "Мненонічні правила в математиці" та "Навіщо потрібна мнемотехніка" 


  


Навіщо потрібна мнемотехніка? Навіщо приділяти цьому поняттю стільки уваги?
  1.      Якщо Вам необхідно запам'ятовувати великий обсяг інформації, то Вам знадобиться мнемотехніка.
  2.      Якщо Ви хочете бути впевнені в правильності і точності, що запам'ятовується, то Вам не обійтися без мнемотехніки.
  3.      Якщо Вам вже за 25 і "щось з пам'яттю моєю сталось", то і тут допоможе мнемотехніка.
  4.      Нарешті, мнемотехніка є дуже хорошою зарядкою для мозку.
Володіння навичками мнемотехніки дозволяє мнемоністам (людям, що професійно займаються мнемотехнікою) запам'ятовувати величезні послідовності чисел. Наприклад, 20 000 цифр після коми числа Пі (+3,141592653589793238 ...)
    Але є одне але. Щоб освоїти мнемотехнику треба буде тренуватися. Потрібно освоїти ряд прийомів і багаторазово тренуватися в їх застосуванні. За трудовитратами, освоєння мнемотехніки можна порівняти з освоєнням іноземної мови, до середнього або нижче середнього рівня.

    середу, 24 серпня 2016 р.

    Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році.



    Міністерство освіти і науки України підготувало та надіслало методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році
    Відповідний лист Міністерства освіти і науки №1/9-437 від 17 серпня 2016 року надіслано управлінням (департаментам) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, а також Інститутам післядипломної педагогічної освіти та керівникам загальноосвітніх навчальних закладів.
    У листі надані рекомендації щодо викладення навчальних предметів початкової, основної та старшої школи у 2016/2017 навчальному році.

    вівторок, 23 серпня 2016 р.

    Тема першого уроку 2016-2017р «Від проголошення Незалежності до нової України».

    Перший урок в школах рекомендовано присвятити незалежності України


    Міністерство освіти і науки пропонує освітянам присвятити Перший урок у новому навчальному році відзначенню 25-ї річниці незалежності України. Про це йдеться у листі МОН «Про проведення 1 вересня 2016 року Першого уроку».

    суботу, 20 серпня 2016 р.

    Запрошення прийняти участь у роботі Інтерактивної школи творчого вчителя, яка запроваджена видавництвом "Ранок"






    Шановні колеги!
    Частково публікую звернення керівництва видавництва "Ранок" з запрошенням прийняти участь у вебінарах на підтримку викладання шкільних предметів.

    Мабуть багато з Вас знають про запроваджену видавництвом «Ранок» із березня 2016  року «Інтерактивну школу творчого вчителя», яка надала практикам можливість регулярного онлайн-спілкування із провідними вченими, методистами та авторами підручників.

    суботу, 23 липня 2016 р.

    7 речей, які ви повинні знати про перевернуте навчання




    Перевернуте навчання


    Ідея перевернутого навчання  вже більше десяти років успішно застосовується на Заході.
    Також відомо цікаве тривале експериментальне дослідження, яке проводиться співробітниками Harvey Mudd College вже два роки і буде продовжено ще протягом трьох років. У ході експерименту досліджується кілька студентських груп, одна частина з яких навчається за традиційною програмою, а інша - за моделлю «перевернутого класу»; дослідження стосується тільки викладання STEM-дисциплін (наука, технології, інженерна справа, математика). Саме через незавершеності експерименту результати поки ніде не опубліковані, але навіть попередня оцінка показує, що ефективність навчання як мінімум не падає при використанні технік перевернутого класу, зате надає набагато більшу гнучкість для студентів і викладачів в процесі засвоєння матеріалу; адже перевернутий клас дозволяє не хвилюватися про пропущені лекції і вимагає присутності тільки на практичних заняттях і семінарах.

    середу, 20 липня 2016 р.

    Вебінари видавничої групи "Основа"


    Під час канікул у червні місяці видавнича група "Основа" провела інтернет-марафон. Протягом 4-х насичених вебінарами днів всі бажаючі змогли прийняти участь у цьому цікавому заході. 
    Якщо Ви не змогли відвідати вебінари онлайн, але цікавитеся змінами в сучасній освіті, Вам хочеться дізнатися про нові підходи до викладання, то вебінари можна переглянути на сторінці сайту ВГ "Освіта". 
    Тут Ви можете переглянути відео вебінару та скачати презентацію до вебінару.

    четвер, 14 липня 2016 р.

    Розвиток дитини

    В дописі    Генератор ребусів онлайн   мова йшла про створення онлайн ребусів та інших цікавих розваг, які дають можливість зацікавити дітей та спонукають їх до того, щоб мозок дитини працював та розвивався. В цьому дописі я хочу продовжити цю тему, і нехай той матеріал, про який я хочу розповісти, не всі буде корисний, але основна думка, що дитину постійно потрібно розвивати, а в нашому цифровому та інформаційному суспільстві засоби розвитку теж повинні бути відповідними.  

    Щонедавно я натрапила на сайт Розвиток дитини. Той матеріал, який там представлений в більшій степені підходить дошкільнятам та учням молодших класів, але все рівно, деякі сервіси можна застосовувати й нам вчителям математики.


    http://childdevelop.com.ua/