Активність Desmos на врівноваження важелів. " Урівноважимо важелі. Прості лінійні рівняння" підійде для учнів 6 класу, при ввченні теми "Рівняння".
(Переклад SmolGU team, на російську мову студенти Смоленського Державного університету під керівництвом викладача Анни Самариной. Переклад на українську зробила я).
А інтерактивні можливості, закладені в активності, дозволять учневі або самому перевірити правильність своїх гіпотез, або обговорити їх з однокласниками.
А інтерактивні можливості, закладені в активності, дозволять учневі або самому перевірити правильність своїх гіпотез, або обговорити їх з однокласниками.
Ми бачимо тут рух від схеми - "важеля" до лінійного рівняння з однією змінною, і зворотне - від рівняння - до схеми.
У цих вправах триває робота по використанню збалансованої вещалкі для розробки стратегій вирішення рівнянь. Учням пропонуються збалансовані вішалки, і їх просять написати рівняння, що представляють їх. Потім їх просять пояснити, як використовувати діаграми, а потім, як скласти рівняння, щоб знайти рішення. Учні начінаюь бачити структуру рівнянь і діаграм, знаходять відповідності між ними, краще починають розуміти стратегії вирішення.
Спробуємо записати результати навчання в автівностях з "вішалками" в стандартних формулюваннях:
учень може:
- пояснити, що спільного у збалансованій вішалки і відповідного рівняння.
- написати рівняння, які могли б уявити ваги на збалансованій вішалці;
- порівняти виконання одного і того ж дії з вантажами на кожній стороні збалансованої вішалки з рішенням рівнянь шляхом вирахування однакової суми з кожного боку або ділення кожного боку на одне і те ж число.
Використані матеріали:
Немає коментарів:
Дописати коментар