неділя, 22 березня 2020 р.

Дистанційне навчання для вчителів. Як його організувати

Дистанційне навчання для вчителів . Як його організувати


Підбір порад та вебінарів від вчителів-практиків як організувати дистанційне навчання.

ВЕБІНАРИ

Від освітнього проекту https://naurok.com.ua/

Про що вебінар:

Режиму онлайн-уроків через сервіси для проведення відеоконференцій вкрай недостатньо для віддаленого навчання. У силу різних можливостей школярів (наприклад, наявності/відсутності швидкісного інтернету) та особистих психологічних якостей вчителя, це не може забезпечити результативність дистанційної форми навчання.

Учень повинен мати можливість у властивому для себе темпі самостійно працювати з освітніми ресурсами: створеними, викладеними або рекомендованими вчителем. Тому існують різноманітні сервіси, які забезпечують доступ учнів без додаткової реєстрації, лише за кодом, який дає вчитель. Це спрощує дистанційне навчання й має відчутну доступність та неабияку результативність. Тож на вебінарі поговоримо про те, як можна ефективно поширювати додаткові матеріали, тести, ігри тощо, використовуючи найпростіші інтернет-ресурси.




Від освітнього проекту https://vseosvita.ua/

Про що вебінар:

Дистанційне навчання в умовах карантину - нова організація освітнього процесу, що базується на принципі самостійного навчання здобувачів освіти. Середовище навчання характеризується тим, що здобувачі освіти повністю, віддалені від вчителів у просторі й часі, але водночас вони мають можливість у будь-який момент підтримувати діалог за допомогою засобів комунікації.

Для того, щоб дистанційне навчання було максимально ефективним, його потрібно правильно організувати за допомогою системи організаційних, технічних, програмних та методичних заходів.

Мета вебінара:

Надати практичні поради з налагодження освітнього процесу шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Завдання вебінара

  • Ознайомити з можливостями використанням різних ресурсів для організації освітнього процесу.
  • Розглянути окремі техніки налагодження зворотного зв’язку.
  • Опанувати сучасні онлайн-інструменти для дистанційного навчання.






Онлайн-курс для вчителів з дистанційного навчання


Міністерство цифрової трансформації України презентувало оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів». У відомстві зазначають, що впровадження курсу є оперативною відповіддю на світовий виклик, зумовлений поширенням COVID-19.
Курс розрахований для новачків, які мають бажання застосовувати дистанційну форму навчання зі своїми учнями.
Під час курсу, що складається з 6 серій тривалістю від 8 до 26 хвилин, учителі дізнаються про алгоритми та комунікацію з учнями на період дистанційного навчання, а також про набір сервісів і специфіку їх використання для, зокрема: Google Classroom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Zoom, Class Dojo, Classtime, Viber та інші.
За допомогою курсу вчителі навчаться комунікувати з учнями онлайн, користуватись онлайн-сервісами, створювати відеоконференції, збирати файли з роботами, ставити оцінки онлайн, створювати контрольні роботи, контролювати виконання завдань, надавати консультації учням та створювати віртуальну вчительську.
Вступне слово від Оленки Северенчукдиректорки з розвитку Ukrainian Global School, радниці заступника міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції.



ПЕРЕХІД НА ПЛАТФОРМУ

Від освітнього проекту https://naurok.com.ua/

Про вебінар

Учителі України, як і їхні колеги з усього світу, опинилися перед необхідністю оперативно організувати дистанційне навчання в умовах карантину. Академічна свобода дозволяє обрати найбільш оптимальну платформу, програму та цифровий ресурс. Під час вебінару слухачі дізнаються, як використовувати сервіс Zoom для проведення дистанційних занять і організації роботи педагогічного колективу, ознайомляться з успішними прикладами використання цього сервісу і порівняють його з подібними платформами Skype і Meet.

План вебінару:

Дистанційне навчання: яку платформу обрати?
Створюємо аккаунт на сервісі Zoom.
Як приєднатися до конференції, як запланувати конференцію.
Робота під час конференції: взаємодія учасників.
Приклади проведення дистанційних занять та організації роботи педагогічного колективу в Zoom.
Zoom, Skype, Meet – що обрати?






Джерела інформації:

Немає коментарів:

Дописати коментар