неділю, 30 червня 2019 р.

вівторок, 11 червня 2019 р.

Запрошення на Інтернет марафон від видавничої групи "Основа"



Шановні освітяни, запрошуємо вас 25-26 червня 2019 року на Першу Всеукраїнську Інтернет-конференцію у форматі«Педагогічний стендап»! Два дні та 24 освітніх вебінари!

середу, 15 травня 2019 р.

Використання графічного калькулятора GeoGebra при вивченні теми "Координатна площина" математика 6 клас

Під час вивчення теми "Координатна площина" математика 6 клас  рекомендую інтегрувати уроки математики та інформатики.


Діти завжди з великим задоволенням малюють за допомогою координат. А якщо це ще сумістити з використанням графічного калькулятора та за комп’ютером, величезне задоволення від уроку отримаєте не лише ваші учні, а й ви. Навіть ті, хото постійно путався та не розумів як відмічати координати на координатній площині, з задоволенням працювали й саме головне, розібрались! позитивним виявився той момент, що учні працювали в парах. Це й несло кожному краще розуміння, бо діти могли пояснювати один одному, додаткову відповідальність, а ще дуже важливим був той момент, що завжди можна себе перевірити (малюнок не сходиться) й виправити помилки.

 





четвер, 28 лютого 2019 р.

Майстер-клас для вчителів математики «Web-квест та інструменти для його створення та реалізації»




27 лютого 2019 року в  гімназії № 48 Шевченківського  району м. Києва був проведений Майстер-клас для вчителів математики м. Києва
«Web-квест та інструменти для його створення та реалізації». Під час проведення було опрацьовано наступні питання:

1.       Огляд сучасних сервісів Web 2.0, як інструментів вчителя для створення web-квестів.

четвер, 17 січня 2019 р.

Спільний семінар вчителів Кореї та України

15 січня 2019 року в Корейському освітньому центрі було проведено спільний семінар викладачів Кореї та України, учасником якого мені пощастило стати.



Учасники семінару дізналися багато нового про освіту Кореї, познайомилися з вчителями, такими ж креативними, як і в Україні, були присутні на майстер-класах корейських вчителів. 



Кім Хісон - вчитель математики, мета якої зробити так, щоб дітям було цікаво і вони не боялись цього предмету. Разом з нею учасники вебінару доличились до практичної роботи - створення м'ячика до національної гри.

четвер, 20 грудня 2018 р.

Matific для вивчення математики


Безкоштовний ресурс для вивчення математики в ігровій формі для учнів 1-6 класів. Учні можуть вирішувати задачі, проходити тести, досліджувати математичні концепції та прийоми. Matific дозволяє відстежувати успіхи всіх учнів через звіти в реальному часі (для цього потрібно заповнити форму)





 Matific розроблено командою експертів в області освіти для закріплення учнями концептуального розуміння при вивченні математики у 1-6 класах та підготовці до школи. Matific взаємодіє з учнями через захопливу навчальну платформу, охоплює вашу навчальну програму з математики та дає учням можливість опанувати учнями матеріал в ігровій формі, стимулюючи при цьому мислення.

Повідомляємо, що заклади освіти м. Києва можуть взяти участь у міжнародному освітньому проекті з математики – Матіфік, що працює по всьому світу та перекладений близько сорока мовами.

Австралійською освітньою організацією Матіфік надається безоплатний сучасний освітній електронний контент для вивчення математики в 1-6 класах в ігровій формі для всіх закладів освіти, які виявлять бажання використовувати його у процесі навчання.

Більш детальна інформація на сайті “Матіфік в Україні”

Посилання для реєстрації закладів освіти:

https://www.marketing.matific.com/ukraine-page

Лист МОН України від 11.10.2018 №1/9-621 «Про проведення міжнародного проекту «Матіфік в Україні»

пʼятницю, 7 грудня 2018 р.

Семінар-практикум «Google сервіси та їхні можливості для педагога. Створення Google класу».

04 грудня 2018 року в гімназії №48 відбулись практичні заняття для учителів за темою «Google сервіси та їхні можливості для педагога. Створення Google класу».
Під час проведення яких вчителі познайомились з сервісами Google  та їхнми можливості для педагога,  на практиці вчились створювати Google класу, наповнювати його завданнями, створювати та розміщувати Google документи, надавати до них спільний доступ тощо.