четвер, 26 квітня 2018 р.

Семінар «Можливості хмарних сервісів та використання їх у освітньому процесі»


25 квітня 2018 року  в  гімназії № 48 м. Києва відбувся семінар-практикум «Можливості хмарних сервісів та використання їх у освітньому процесі» модератор учитель математики та інформатики Власова І.О.

  
Під час семінару вчителі гімназії познайомились з онлайн сервісами та можливостями їх використання в освітньому процесі. Потім на практиці спробували виконати завдання та звітувати про роботу. 




середа, 4 квітня 2018 р.

Семінар-практикум «Програма динамічної математики GeoGebra як інноваційний засіб навчання математики».

03 квітня 2018 року  на базі Гімназії № 48 Шевченківського району м.Києва відбувся  Семінар-практикум «Програма динамічної математики GeoGebra як інноваційний засіб навчання математики». 


На семінарі було розглянуто методику використання системи комп’ютерної алгебри (СКА) програми GeoGebra на уроках математики. Функціональні можливості СКА дозволяють забезпечити автоматизацію обчислень, розкладати на множники (як числа, так і алгебраїчні вирази), розкривати дужки, розв’язувати рівняння та їх системи, знаходити похідні та невизначені інтеграли тощо.

Вчителі ознайомились з можливостями програми GeoGebra та відвідали майстер-класи по створенню інтерактивних моделей.

Семінар проводив Ракута Валерій Михайлович, директор центру Geogebra “Інститут Geogebra Чернігів, Україна”, він презентував  свій посібник «Використання комп’ютерних моделей упроцесі вивчення шкільного курсу планіметрії».





неділя, 18 березня 2018 р.

Pencilcode. Олівцеве програмування


"Кожен повинен навчитися програмувати, тому що це вчить думати"


Стів Джобс


Це середовище для спільної роботи учнів і вчителів з вивчення програмування на мові Coffeescript. Для дітей є його візуалізована - блокова - версія pencilcode.

Вчитись програмувати, особливо дітям цікаво, коли навчання поєднується з грою, або таким приємним заняттям, як малювання. 
Чим є цікавим це середовище саме для математиків? Уявіть собі, скільки незвичайних речей можна створити за допомогою цього середовища. Це і задачі на замощення площини, паркети, правильні многокутники, спіралі, вітражі та багато іншого. Можна спробувати перенести геометричні задачі в середу програмування, інтегруючи при цьому математику та інформатику.  Середовище має зрозумілий інтерфейс. Окрім того, воно доволі просте й зрозуміле. Все залежить від бажання та творчого підходу.

Спочатку можна починати з простих елементів, фігур, з малювання лише олівцем, а потім переходити до ускладнення. Учні, які знайомі з блоковим програмуванням починаючи з 3-го класу (середовища програмування Scretch  та  Blokly ) з легкістю та задоволенням будуть сприймати нові застосування основ програмування. 

Спробуйте !


Цікаві ідеї використання:


субота, 17 березня 2018 р.

Кенгуру -2018

image

15 березня 2018 року учні 2 - 9 класів гімназії № 48 прийняли участь у Міжнародному етапі   Математичного конкурсу «Кенгуру - 2018» (Координатор вчитель математики та інформатики Власова І.О.). Конкурс вже став традиційним в гімназії. Цього разу в конкурсі прийняли  участь близько 150 учнів, це набагато більше, ніж в попередні роки.  Найактивнішими були 4-А клас (класовод Макіна Н.В.) та 3-Б (класовод Вакулюк І.В.)  Діти із задоволенням розв’язували цікаві  та нестандартні математичні  завдання.  Оприлюднення  результатів конкурсу слід очікувати на сайті  http://www.kangaroo.com.ua/  не пізніше, ніж через 8 тижнів.
Бажаємо успіху всім конкурсантам!



Веб-сервіс від Google Chrome Music Lab


 Chrome Music Lab що це таке?

Chrome Music Lab - это веб-сайт, який робить навчальну музику доступною та цікавою для вивчення завдяки веселим та  практичним експериментам.

Для чого це можна використовувати?

Багато викладачів використовували Chrome Music Lab як інструмент в своїх класах для вивчення музики та її зв'язків з наукою, математикою, мистецтвом тощо. 

пʼятниця, 2 березня 2018 р.

Конкурс із моделювання «розумних» пристроїв «STEАM-House»

  
26 лютого 2018 року розпочався І етап змагань із моделювання «розумних» пристроїв «STEАM-House», що проводяться з метою популяризації STEM-освіти, заохочення учнівської молоді до винахідницької, інженерно-проектної, дослідницької діяльності та формування проектно-технологічної культури.
Змагання проходять у три етапи:
перший (26.02 – 26.03) – відбірковий: збір проектів та їх оцінка членами комісії, відбір 10 фіналістів;
другий (29.04-18.05) – практичний: оголошення 10 фіналістів і практична реалізація ними розроблених проектів (виготовлення моделей «розумних» пристроїв), підготовка моделей до презентації у фіналі;
третій (19.05) – фінал: презентація проектів фіналістів і вибір переможців змагання у кожній віковій категорії.

четвер, 1 березня 2018 р.

Курс «Як стати наставником проектів» (російськомовний)

До уваги колег які цікавляться проектною діяльністю!

На мій погляд, знань ніколи не буває забагато, а знання якими діляться спеціалісти практичного напрямку, спеціалісти, які створили не один проект в декілька разів цінніші. На мій погляд, цікавий та корисний курс від проекту https://www.lektorium.tv/

Також корисним є те, що під час проходження курсу Ви можете розробити власний проект. Курс вже стартувава, але приєднатись до нього можна до 12 березня.

Анотація курсу від авторів курсу «Як стати наставником проектів»:

Проектна діяльність сьогодні у всіх на слуху, але як їй займатися грамотно - знають далеко не всі. Для того, щоб скласти цілісне уявлення про проектну діяльність, ми створили цей курс. В курсі зібрані всі передові напрацювання в області проектного навчання в Росії.
Разом ми розберемо основні поняття проектного навчання: як вбудувати проект в шкільний урок, гурток, освітню програму. Бонусом даного курсу є той факт, що його читає відразу багато авторів і експертів: таким чином ви зможете під різними кутами поглянути на одні і ті ж питання і поняття. При цьому, кожен експерт привносить нові смисли і свій особистий досвід, розвиваючи і збираючи тим самим зміст в цілісну структуру.

Формат курсу влаштований таким чином, що весь матеріал розбитий на модулі, в яких є відео, тести і проектні завдання на взаємну перевірку.

Завдання на взаємну перевірку - це творча частина роботи, за допомогою якої ви опрацьовує свій проект. Тому вам буде корисно, якщо ви візьмете проект зі своєї реальної практики.

субота, 24 лютого 2018 р.

Сертифікат МК «Використання хмарних технологій для оцінювання навчальних досягнень учнів»

 22.12. 2018 р. в ЗНО № 52 відбувся майстер-клас «Використання хмарних технологій для оцінювання навчальних досягнень учнів»

Під час МК відбулось навчання вчителів створення тестів та завдань з використанням Google form та табличного процесова Excel 



четвер, 15 лютого 2018 р.

Tinkercad для Ардуіно

І знову повертаюсь до теми STEM-освіти.  Сьогодні поряд з цією темою піднімається тема використання  Ардуіно в STEM-освіті. Що ж це таке і як можна його використовувати? 

Arduino - апаратна обчислювальна платформа, основними компонентами якої є плата вводу/виводу та середовище розробки на мові Processing/Wiring. Arduino може використовуватися як для створення автономних інтерактивних об'єктів, так і підключатися до програмного забезпечення, яке виконується на комп'ютері (наприклад: Adobe Flash, Processing, Max/MSP, Pure Data, SuperCollider).   На основі Arduinо розробляють навчальні приклади, роботів, системи спостереження і безпеки, аналоги систем типу «розумний дім», гірлянду з "вогнями, що біжать", цифровий кодований замок, дистанційний пульт для керування побутовими пристроями, систему для автоматичного поливання квітів і т.п. Повірте, це не складно, якщо ви скористаєтесь Arduinо.