неділю, 13 листопада 2016 р.

Вписані кути

В 8 класі з геометрії  ми почали вивчати тему: "Вписані кути"

Під час вивчення цієї теми учні повинні знати поняття вписаного та центрального кута, градусна міра дуги кола,  теорему про вписаний кут та наслідки з теореми про вписаний кут.
Модель "Вписані кути" допоможе в значній  мірі візуалізувати залежність між центральним та вписаним кутом, які спираються на одну й ту саму дугу.




Використовуючи дану модель знайдіть відповіді на питання:

1. Визначте, в яких випадках вписаний кут є гострим, а в яких тупим ? (змінюйте положення точки С та точки В на колі)

2. Порівняйте між собою вписані кути, які спираються на одну й ту саму дугу.

3. Що відбувається із вписаними кутами, якщо відповідний їм центральний кут збільшується (зменшується) ? 

4. Що ви можете сказати про відношення величини вписаного кута до величини відповідного йому центрального кута при зміні величини центрального кута (переміщайте точки С та В по колу для зміни величини центрального кута)


пʼятницю, 11 листопада 2016 р.

Готуємось до Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики ІІ (районний) етап

У жовтні місяці пройшов І (шкільний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики.
Переможці першого етапу готується до ІІ (районного)  етапу олімпіади.


Для підготовки також рекомендую прочитати минулорічний допис
Загальні критерії оцінювання олімпіадних завдань - не змінились.

Олімпіада буде проходити за тією ж самою адресою, що і в минулому році:  СШ № 139, провулок Татарський, 1.

четвер, 10 листопада 2016 р.

Тема: Алгебра. 8 клас. Область визначення виразів (ОДЗ). Перетворення виразів


Останій вебінар  в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя»,  тема якого була для мене цікава  -  це вебінар з алгебри від Захарійченко Юрія Олексійовича


  Вебінар:
Тема: Алгебра. 8 клас. Область визначення виразів (ОДЗ). Перетворення виразів

Доповідач: Захарійченко Юрій Олексійович, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математики Національного університету «Києво-Могилянська академія»; сертифікований розробник тестових завдань, старший екзаменатор КРЦОЯО, експерт та розробник тестових завдань з математики УЦОЯО, член комісії з математики науково-методичної ради з питань освіти МОН України, член редакційної ради «Математичної газети» і журналу «ТІМО-абітурієнт. Математика», співавтор підручника з алгебри.

суботу, 5 листопада 2016 р.

Готуємось до самостійної роботи за темою " Тотожні перетворення раціональних виразів"


До уваги учнів 8-х класів!

Для учнів 8-х класів,  хто був відсутній, або не розуміє тему з алгебри "Тотожні перетворення раціональних виразів"


У попередніх класах ви обчислювали значення числових виразів, виконуючи певні арифметичні дії (додавання, віднімання, множення та ділення, піднесення до степені), і завжди отримували конкретний числовий результат. Вам всім відомо, що під час знаходження числового значення виразу найважливішим є дотримання послідовності виконання дій.
Під час перетворення раціональних виразів також важливо пам’ятати про дотримання чіткого порядку дій. Раціональний вираз перетворюється на вираз, що тотожно дорівнює йому, за допомогою арифметичних дій, які ви вже вивчили.

пʼятницю, 4 листопада 2016 р.

Он-лайн конструктор інтерактивного робочого листа. Або ще раз про тести


Сьогодні хочу написати про новий, дуже цікавий інструмент для створення вчителем так званих інтерактивних робочих листів, або іншими словами тестів, але з більшими можливостями. 

Wizer був створений у 2015 році і є безкоштовним, дуже простим у використанні, швидким та цікавим додатком для створення незвичайних та яскравих тестових матеріалів або інтерактивних робочих листів.
Що розуміють під терміном ІНТЕРАКТИВНИЙ РОБОЧИЙ ЛИСТ?

четвер, 3 листопада 2016 р.

Інтерактивний робочий лист. Геометрія 8 клас. Трапеція. Середня лінія трапеції. Теорема Фалеса

До уваги учнів 8-х класів!

Тест за темою :

"Трапеція. Середня лінія трапеції. Теорема Фалеса"

дасть вам змогу повторити матеріал з теми, підготуватись до самостійної роботи, перевірити свої знання.

Для тих, хто бажає попрацювати з інтерактивним робочим листом - перейдіть за посиланням:

https://app.wizer.me/learn/W1EE5F

Інтерактивний робочий лист виглядає наступним чином


середу, 2 листопада 2016 р.

Тема: Геометрія. 7 клас. Особливості диференційованого навчання теми «Найпростіші геометричні фігури та їх властивості». Геометрія. 8 клас. Особливості диференційованого навчання теми «Чотирикутники. Вписані та описані чотирикутники

Продовжую розповідати про вебінари, які відбулись на першому тижні в рамках онлайн-проекту Видавництва "Ранок" «Інтерактивна школа творчого вчителя».




Вебінар:

Тема: Геометрія. 7 клас. Особливості диференційованого навчання теми «Найпростіші геометричні фігури та їх властивості». Геометрія. 8 клас. Особливості диференційованого навчання теми «Чотирикутники. Вписані та описані чотирикутники"

Семінар-практикум «Процес створення блогу та сайту за допомогою веб-сервісу Google»



02 листопада 2016 року в гімназії №48 було проведено семінар-тренінг «Процес створення блогу та сайту за допомогою веб-сервісу Google». Вчителі гімназії мали змогу ознайомитися з поняттям «блог», видами блогів, та їх метою, після чого почали практично створювати свої блоги на Blogger . 

Посилання на сайт гімназії

Презентація до виступу в якій є коротенький алгоритм створення блогу:





вівторок, 1 листопада 2016 р.

Сертифікат Київського Університета ім. Гринченка Інституту післядипломної педагогічної освіти "Науково-практичний семінар "Використання сучасних інноваційних технологій у викладанні математики"

 

Відбувся науково-практичний семінар "Використання сучасних інноваційних технологій для формування професійних компетентностей вчителів математики"





31 жовтня 2016 року в київському Ліцеї № 38 ім. В. Молчанова Шевченківського району за підтримки   київського  Інституту післядипломної педагогічної освіти та НМЦ природничо-математичної освіти і технологій пройшов науково-практичний семінар  «Використання сучасних інноваційних технологій для формування  професійних компетентностей вчителів математики» на якому були присутні  вчителі математики міста Києва. 
Вчителі нашої гімназії № 48, а також я особисто теж була присутня на цьому семінарі.

На семінарі були розглянуті методичні та технологічні засади використання сучасних педагогічних технологій у викладанні математики. Відбулось знайомство з  особистісно зорієнтованими сучасними педагогічними технологіями, технологіями інтерактивного навчання, проектними технологіями, інформаційними технологіями, технологією "перевернутого навчання", модульною технологією, деякими авторськими технологіями.
Відбулась дискусія про проблему мобільних додатків, які самі все рахують, показують кроки вирішення завдань і т.д. Чи є сенс в тому, що вчителі іноді забирають на уроці гаджети або не дають ними користуватися? Потрібно "зло" перетворити в "благо", а не ховатись від цього.