Вебінари для підготовки до ЗНО з математики проводить в рамках безкоштовного освітнього проекту iLearn Юрій Захарійченко. Дуже цікава подача. Цікаві та корисні завдання. Послухайте, не прогадаєте!
Шановні батьки, учні, колеги!
Я рада Вас вітати на сторінках блогу! Маю надію, що розміщені матеріали будуть корисними для Вас.
Сторінки
четвер, 3 лютого 2022 р.
Підготовка до ЗНО-2022: математика
середа, 2 лютого 2022 р.
Нова Українська Школа
Ось і прийшла НУШ до середньої ланки. Сьогодні вчителям потрібно опрацювати велику кількість матеріалу, визначитись з модельною програмою, сформувати навчальну програму за якою вони будуть працювати тощо. Основні аспекти НУШ:
Концепція Нової української школи
Головна мета – створити школу, в якій буде комфортно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті, школу, де вчать критично мислити, експериментувати та не боятися висловлювати власну думку.
пʼятниця, 7 січня 2022 р.
УВАГА! ЗНО 2022. ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№1–16) — завдання складається з основи та п'яти варіантів відповіді, з яких лише одна правильна. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав та позначив відповідь у бланку відповідей А.
четвер, 6 січня 2022 р.
УВАГА! ЗНО 2022. особливості тесту 2022 року
ЗНО з математики: особливості тесту 2022 року
Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2022 році складається із завдань чотирьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності, завдань відкритої форми з короткою відповіддю (структурована та неструктурована), а також завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Загальна кількість завдань тесту з математики – 32, виконання яких учасникам буде відведено 180 хвилин.
Результат виконання завдань №1–26 буде зарахований як державна підсумкова атестація з математики для тих учнів, студентів навчальних закладів, які у 2022 році завершують здобуття повної загальної середньої освіти, та вивчали математику на рівні стандарту.
Результат виконання завдань всього тесту буде зарахований як державна підсумкова атестація з математики для тих учнів, студентів навчальних закладів, які у 2022 році завершують здобуття повної загальної середньої освіти, та вивчали математику на профільному рівні, а також використовуватимуться під час прийому до закладів вищої освіти України.
Максимальна кількість тестових балів, яку може отримати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання №1-26, які зараховуватимуться як державна підсумкова атестація на рівні стандарту, дорівнює 40 балам.
Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту – 62 бали.
неділя, 14 листопада 2021 р.
Курс
Для освітян ці процеси важливі ще й тим, що наші учні подекуди знають про сучасні інформаційні технології більше за своїх вчителів.
Саме тому медіаосвіта освітянської спільноти надзвичайно важлива.
Ми маємо не тільки знати, які небезпеки несуть із собою цифрові технології та як на нас впливає інформаційний тиск. Надзвичайно важливо вміти захищатися від цих небезпек і користуватися можливостями, які надають медіа. І не тільки самим вміти, але й вчити цьому наших дітей.
Мета курсу – мотивувати наших колег, вчителів, керівників шкіл, шкільних управлінців бачити, що світ навколо разюче змінився, став цифровим, а відтак потрібно розвивати нові медіаосвітні компетентності.
четвер, 14 січня 2021 р.
Веб-сервіс для створення інтерактивної карти story-map
Цікавий інтернет-сервіс для створення інтерактивних ресурсів в Інтернеті:
https://storymap.knightlab.com/
За допомогою цього сервісу можна створити:
- карту, яка розповідає історію;
- стрічку часу;
- порівняння кадрів, яке дозволяє реалізувати так зване, порівняння однієї й тієї місцевості в різні часи;
Сервіс дозволяє додати звук у Вашу історію.
Для роботи з сервісом ми переходимо за посиланням на сторінку сервіса.
Створення story-map
Коли Ви перейдите за посиланням, то перед Вами відкриється наступна сторінка. Для створення нової карти необхідно натиснути на кнопу, що відмічена стрілочкою:субота, 8 серпня 2020 р.
Вивчення довжини відрізка за допомогою геодошки Geoboards
Переклад активності "Вивчення довжини відрізка за допомогою геодошки Geoboards"
Цифрова геодоска, запропонована Полом Йоргенсен (@pejorgens). Голландський переклад люб'язно наданий Ari Fijan: https://teacher.desmos.com/activitybuilder/custom/5bd06b84dbe5500d454d1eed
У цій активності учні використовують геодошці на базі Desmos, щоб дослідити довжину відрізка і розвивати свої навички роботи з теоремою Піфагора.
Учні вже повинні мати певний досвід роботи з теоремою Піфагора.Переклад активностей DESMOS
Що роблять вчителі у відпусці? Правильно, нормальні вчителі відпочивають. А дуже активні та невгамовні готуються до нового навчального року та активно перекладають активності Desmos.
пʼятниця, 7 серпня 2020 р.
Сервіс Solve me Mobile
Знайомтесь, цікавий сервіс Solve me Mobile для тренувальних завдань на урівноваження предметів.
За допомогою якого можна вирішувати лінійні рівняння і навіть їх системи в ігровому форматі. Учень спочатку, поки не виробив стратегії, тренуючись на простих зразках навіть не буде пов'язувати свої дії з будь-якої математичної темою зі шкільного курсу, зі змінними, рівносильними перетвореннями і поняттям тотожності. Йому не доведеться приводити рівняння до канонічного виду ... Все, що від нього вимагається тут - врівноважити "вішалку".