Шановні батьки, учні, колеги!
Я рада Вас вітати на сторінках блогу! Маю надію, що розміщені матеріали будуть корисними для Вас.
Сторінки
середа, 10 травня 2017 р.
субота, 29 квітня 2017 р.
Сервіс Blendspace - інструмент для організації навчальних матеріалів до уроку
Один з цікавих сервісів для дистанційного навчання, або для створення супроводу уроку, знайомтесь:
сервіс Blendspace (https://www.tes.com/lessons) – зручний інструмент для створення електронного супроводу уроку, заняття або дистанційного курсу.
Він дає можливість зібрати «в одному місці» необхідні ресурси для уроку/заняття/дистанційного курсу: тексти, відео, зображення, веб-сайти, google документи, вбудувати потрібні файли та он-лайнові вправи, створити вбудований в середовище опитувальник у вигляді вибору правильної відповіді.
Створений урок можна розмістити у себе в блозі, отримавши відповідний код, створити до уроку QR-код, який можна надіслати, розмістити в соціальних мережах.
Важливо, що організовано зворотній зв'язок з учнями. Виконуючи завдання, вони можуть писати коментарі та розміщувати посилання на виконані роботи.
Вчитель може створити класну кімнату, занести туди учнів і стежити за статистикою виконання завдань.
Реєстрація в сервісі відбувається як "Вчитель" або як "Студент/учень", при цьому в другому випадку, щоб отримати доступ до ресурсу, необхідно ввести код класу. Статистику можна переглянути по класу, по окремому ресурсу, навчальному модулю в цілому.
пʼятниця, 28 квітня 2017 р.
Записи вебінарів першого у 2017 році інтернет-марафону від ВГ "Основа"
Вебінари Березневого Всеукраїнського інтернет-марафону
від ВГ «Основа» були насиченими і, сподіваємося, корисними.
Для тих, хто не зміг прийняти участь, можна переглянути записи та матеріали за посиланням http://osnova.com.ua/news/714
понеділок, 17 квітня 2017 р.
пʼятниця, 14 квітня 2017 р.
Заходи тижня природничо-математичних наук 2017
Добігає кінця тиждень кафедри природничо-математичних наук, під час якого гімназисти приймали участь в багатьох цікавих заходах. Відбулися нестандартні уроки: урок-гра "Математичні перегони" для учнів 9-Б класу (вчитель математики та інформатики Власова І.О.), урок – вікторина "Хто краще знає інформатику?" для учнів 9-х класів (вчитель інформатики Саранчук Л.М., вчитель математики та інформатики Власова І.О), уроки цікавого програмування "Година коду" для учнів 5-х та 6-х класів (вчитель інформатики Саранчук Л.М., вчитель математики та інформатики Власова І.О) тощо
середа, 29 березня 2017 р.
Підбірка задач для практикуму за темою: "Многокутники. Площі многокутників"
До уваги учнів 8-х класів!
Ми закінчили вивчення теми "Многокутники. Площі многокутників." Триває підготовка до контрольної роботи.
Задачі, які я вам підібрала, взято із збірників для підготовки до ДПА в 9-м класі та ЗНО в 11 класі. Рекомендую всім, хто хоче засвоїти тему, а також попрактикуватись у розвязуванні задач розібрати їх.
Домашня контрольна робота з геометрії за темою " Многокутники. Площі многокутників"
До уваги учнів 8-х класів!
Ми закінчили вивчення теми "Многокутники. Площі многокутників." Триває підготовка до контрольної роботи.
Рекомендую розібрати розв'язання також наступних задач із допису:
http://viakiev.blogspot.com/2017/03/blog-post_17.html
вівторок, 28 березня 2017 р.
ДПА-2017 з математики в основній школі (9 клас)
Для проведення державної підсумкової атестації готують декілька варіантів атестаційних робіт. Для учнів загальноосвітніх класів пропонується поділити роботу на 3 частини.
Перша частина – 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді.
Виконуючи завдання першої частини, учень не повинен наводити будь-які міркування. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь.
Підписатися на:
Дописи (Atom)