четвер, 1 березня 2018 р.

Курс «Як стати наставником проектів» (російськомовний)

До уваги колег які цікавляться проектною діяльністю!

На мій погляд, знань ніколи не буває забагато, а знання якими діляться спеціалісти практичного напрямку, спеціалісти, які створили не один проект в декілька разів цінніші. На мій погляд, цікавий та корисний курс від проекту https://www.lektorium.tv/

Також корисним є те, що під час проходження курсу Ви можете розробити власний проект. Курс вже стартувава, але приєднатись до нього можна до 12 березня.

Анотація курсу від авторів курсу «Як стати наставником проектів»:

Проектна діяльність сьогодні у всіх на слуху, але як їй займатися грамотно - знають далеко не всі. Для того, щоб скласти цілісне уявлення про проектну діяльність, ми створили цей курс. В курсі зібрані всі передові напрацювання в області проектного навчання в Росії.
Разом ми розберемо основні поняття проектного навчання: як вбудувати проект в шкільний урок, гурток, освітню програму. Бонусом даного курсу є той факт, що його читає відразу багато авторів і експертів: таким чином ви зможете під різними кутами поглянути на одні і ті ж питання і поняття. При цьому, кожен експерт привносить нові смисли і свій особистий досвід, розвиваючи і збираючи тим самим зміст в цілісну структуру.

Формат курсу влаштований таким чином, що весь матеріал розбитий на модулі, в яких є відео, тести і проектні завдання на взаємну перевірку.

Завдання на взаємну перевірку - це творча частина роботи, за допомогою якої ви опрацьовує свій проект. Тому вам буде корисно, якщо ви візьмете проект зі своєї реальної практики.

суботу, 24 лютого 2018 р.

Сертифікат МК «Використання хмарних технологій для оцінювання навчальних досягнень учнів»

 22.12. 2018 р. в ЗНО № 52 відбувся майстер-клас «Використання хмарних технологій для оцінювання навчальних досягнень учнів»

Під час МК відбулось навчання вчителів створення тестів та завдань з використанням Google form та табличного процесова Excel 



четвер, 15 лютого 2018 р.

Tinkercad для Ардуіно

І знову повертаюсь до теми STEM-освіти.  Сьогодні поряд з цією темою піднімається тема використання  Ардуіно в STEM-освіті. Що ж це таке і як можна його використовувати? 

Arduino - апаратна обчислювальна платформа, основними компонентами якої є плата вводу/виводу та середовище розробки на мові Processing/Wiring. Arduino може використовуватися як для створення автономних інтерактивних об'єктів, так і підключатися до програмного забезпечення, яке виконується на комп'ютері (наприклад: Adobe Flash, Processing, Max/MSP, Pure Data, SuperCollider).   На основі Arduinо розробляють навчальні приклади, роботів, системи спостереження і безпеки, аналоги систем типу «розумний дім», гірлянду з "вогнями, що біжать", цифровий кодований замок, дистанційний пульт для керування побутовими пристроями, систему для автоматичного поливання квітів і т.п. Повірте, це не складно, якщо ви скористаєтесь Arduinо.

середу, 14 лютого 2018 р.

STEM-освіта. Досвід

Продовжую тему STEM-освіти. Поряд з LEGO набирає оберти та заслуговує увару  Arduino. 
Ентузіасти викладачі, які є експертами в своїй галузі діляться досвідом, який є дуже цінний.
Відкриті уроки для викладачів (запис початку курсу):



Уроки будуть виходити поступово, приєднуйтесь до курсу.
Автор курсу говорить:
" Щоб допомогти Вам скласти подібний курс, я викладу всі навчальні матеріали, перелік використаних компонентів, плани, слайди і приклади скетчів у відкритий
доступ на сайті http://teacher.amperka.ru/open-lessons

На початку кожного уроку я коротко розкажу про мету заняття, накидаю план і покажу використовувані плати і модулі. А, переглянувши запис занять, доповню відео своїми
коментарями - для чого я давав конкретні завдання або
ставив питання, скільки часу планував приділити практиці і скільки зайняло її виконання насправді.

«Амперка» і я сподіваємося, що завдяки цьому курсу з'явиться більше викладачів робототехніки, а значить і більше дітей її вивчають.

 ◆ Підбірка "залізок" для курсу: http: //amperka.ru/collection/open_les ... "


середу, 31 січня 2018 р.

Сертифікат програми "Маршрут у майбутнє" спеціалізація "Навчальний дизайн"

 

Сертифікат програми "Маршрут у майбутнє" спеціалізація "Цифрове громадянство"

 


Сертифікат програми "Маршрут у майбутнє" спеціалізація "Фасилітація"

 

Матеріали по STEM освіті

STEM-освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.

STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань.

У зв'язку з тим що стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними та перспективними на планеті фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, інженери, професіонали в галузі високих технологій і т.д. У віддаленому майбутньому з'являться професії, про які зараз навіть уявити важко, всі вони будуть пов'язані з технологією і високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками. Особливо будуть затребувані фахівці біо- та нано-технологій.
Як підготувати таких фахівців? Ці питання постають перед суасною школою. 

За посиланням представлений матеріал зібраний Годуновою О.О., який ма мій погляд буде дуже корисний і тим, хто починає впроваджевати елементи  STEM-освіти і тим, хто лише знайомиться з цим напрямком, і тим, хто вже працює.