четвер, 18 січня 2018 р.

Майстер-клас із створення віртуальної подорожі у вигляді інтерактивної карти .Методичний веб-квест "Стежками Діда Мороза"

 17 січня  2018 року відбувся  Майстер-клас із створення віртуальної подорожі у вигляді інтерактивної карти. Вчителі гімназії № 48 прийняли участь у  новорічному методичному веб-квесті для педагогів  "Стежками Діда Мороза" модератор учитель математики та інформатики Власова І.О. 



понеділок, 15 січня 2018 р.

ОНЛАЙН - КОНСТРУКТОР ПОУРОЧНОГО ПЛАНУВАННЯ

ОНЛАЙН - КОНСТРУКТОР ПОУРОЧНОГО ПЛАНУВАННЯ

Можливо когось зацікавить матеріал щодо створення так званої "шапки" поурочного планування. Особливо це буде корисно молодим спеціалістам. Зустрілась з таким конструктором на сайті  "Український проект Якість освіти "
Є можливість конвертувати грамотно сформульовані мету уроку, тип уроку тощо в Word документ.



вівторок, 9 січня 2018 р.

Критичне мислення для освітян (он-лайн курс)

КУрс проводиться на платформі 

https://prometheus.org.ua/

Сертифікат  про проходження курсу:

Критичне мислення та освітній процес, побудований на його засадах, за останні 10 років стали основою освітніх реформ у провідних країнах Європи. Всесвітній економічний форум у Давосі регулярно складає перелік актуальних навичок, необхідних для успішної кар'єри. За останні роки критичне мислення піднялося в рейтингу цих навичок з 4 місця (навички для 2015 року) до 2 місця (навички, які будуть важливими в 2020 році). Уміння критично мислити забезпечує науково-технічний і суспільний прогрес та є запорукою демократії, а освіта відіграє в його розвитку першорядну роль. Критичне мислення забезпечує самостійні та відповідальні дії, а також характеризується самовдосконаленням.

пʼятницю, 15 грудня 2017 р.

«Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу». Творча педагогічна майстерня для вчителів математики м.Києва

13 грудня 2017 року в гімназії № 48 Шевченківського району відбулась творча педагогічна майстерня для вчителів математики міста Києва «Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу».

Розглядались наступні питання:

  • Втілення інтеграції предметів природничо-математичного циклу в проектній діяльності (Герасимович О.М., методист НМЦ природничо-математичної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
  • Методика створення і організація проведення інтегрованих проектів з математики та інформатики (Саранчук Л.М., учитель інформатики гімназії №48).
  • Реалізація довгострокових інтегрованих проектів з математики, хімії, біології та екології (Тіщенко С.М., учитель хімії та біології гімназії №48).

неділю, 10 грудня 2017 р.

8 грудня 2017 року в гімназії № 48 відбувся Всеукраїнський етап Міжнародного математичного кункурсу Кенгуру


8 грудня  2017 року  учні  2- 6 класів  гімназії № 48 прийняли  участь у Всеукраїнському етапі   Міжнародного  математичного конкурсу «Кенгуру  - 2017» (Координатор вчитель математики та інформатики Власова І.О.).  Конкурс вже став традиційним в гімназії. Цього разу в конкурсі прийняли  участь 115 учнів. Діти з задоволенням розв’язували цікаві математичні  завдання. Найактивнішу участь прийняли учні 4-А класу (22 учасники), 3-б класу (19 учасників) класовод Вакулюк І.В., і вперше участь в конкурсі приймали учні 2-х класів 2-А класу (18 учасників)  та 2-б класу (19 учасників).

Оприлюднення  результатів конкурсу слід очкувати на сайті  http://www.kangaroo.com.ua/  не пізніше, ніж через 8 тижнів. Кожен учасник отримає сертифікат  та подарунок – книгу  із завданнями конкурсу.  Бажаємо успіху всім конкурсантам!


четвер, 7 грудня 2017 р.

Ромашка Блума як прийом для розвитку критичного мислення


Коли у учнів запитали що для них простіше - задавати питання чи відповідати на них? Відповідь була - відповідати на питання, бо в питанні, як правило, міститься частина відповіді.
Але мета вчителя не лише навчити дітей відповідати на питання, але й задавати грамотні питання.
Одним з прийомів які формують такі навички є "Ромашка Блума"

«Ромашка питань» (або «Ромашка Блума»). Походження

Систематика питань, заснована на створеної відомим американським психологом і педагогом Бенджаміном Блумом таксономії навчальних цілей за рівнями пізнавальної діяльності (знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез і оцінка), досить популярна в світі сучасної освіти. (Шишов С. Є., Кальней В.А., 1999, с. 93). На початку вивчення основ критичного мислення, восени 1997 року, ми, враховуючи, що «Блум» можна перевести з німецької мови як «квітка», вирішили зробити теоретичні побудови вченого більш наочними і привабливими. Багато учасників наших семінарів - педагоги-практики - не дуже добре ставилися до теорії. Одержану «квітку» ми і назвали «Ромашкою Блума». Але нас чекало розчарування:  було складно чітко і однозначно визначити, до якого типу - по таксономії Б. Блума - відноситься те чи інше питання. Крім того багато вчителів говорили: «Це все красиво, але для нас корисніше активне вивчення практичного матеріалу».

вівторок, 5 грудня 2017 р.

Година КОДУ

Запрошуємо всіх прийняти участь у ГОДИНІ КОДУ з 4 грудня по 10 грудня!
Година Коду є глобальним заходом, який залучає десятки мільйонів учнів у більш, як 180 країнах світу. Кожен може організувати заходи в рамках Години Коду. Одно-годинний курс доступний більш, як 45 мовами. Без попередніх вимог. Для всіх віком від 4 до 104.

Перейдіть за посиланням:

   https://hourofcode.com/ru/uk/learn
 
https://hourofcode.com/ru/uk/learn

понеділок, 4 грудня 2017 р.

До 50-ти річчя програмування для дітей Google створив чудову інтерактивну гру

Лого (англ. Logo) - мова програмування високого рівня, розроблений в 1967 році Сеймуром Пейпертом і Ідіт Харель в освітніх цілях для навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку основним концепціям програмування (рекурсії, розширюваності та ін.).

Просто перейдіть за посиланням :


суботу, 2 грудня 2017 р.

Маршрут у майбутнє МК "Цифровий освітній простір. Конструювання, організація і проведення подієво - освітнього заходу"

Організація подієвих заходів займає позицію освітнього тренда. В практичній педагогічній діяльності вчителя використовують освітній простір як безліч індивідуальних форм розвитку і різноманітності освітніх можливостей. Цифрове освітній простір - це простір, в якому інформація використовується для освітніх цілей. Подієво - освітній захід в цифровому освітньому просторі відбувається в діяльності від мотиву до результату і має статися реально як існуючий факт.

В майстер - клас входять:

  • навчальні презентації;
  • форум для спілкування та обміну інформацією;
  • шаблони - форми технологічних карт для вчителя;
  • практичні завдання до модулів майстер - класу;
  • підсумкове завдання з проведення подієво - освітнього заходу.

Майстер - клас розрахований на 18 годин самостійної роботи.

Інформаційні ресурси:

Інформаційно - навчальний сайт для учасників майстер - класу «Цифрове освітній простір. Конструювання, організація і проведення подієво - освітнього заходу »;

Освітній простір Google+ «ЦОП подієво - освітнього заходу» (закрите співтовариство);

Освітній простір Google Клас (Classroom) для організації віддаленого взаємодії учасників подієво - освітнього заходу.